Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141972/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnych LAN w wytypowanych
obiektach jednostek organizacyjnych KAS województwa lubuskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 456 07 00
1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 456 07 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnych LAN w wytypowanychobiektach jednostek organizacyjnych KAS województwa lubuskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bbadbf3-c79d-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075061/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnych LAN w wytypowanych obiektach jednostek organizacyjnych KAS woj. lubuskiego - Pierwszy i Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze oraz Urząd Skarbowy w Żarach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141972/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 985088,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację i rozbudowę sieci lokalnych LAN w wytypowanych obiektach jednostek organizacyjnych KAS województwa lubuskiego.Część I dotyczy wykonania modernizacji sieci LAN w obiektach I i II Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze, ul. Dr. Pieniężnego 24;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 946160,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację i rozbudowę sieci lokalnych LAN w wytypowanych obiektach jednostek organizacyjnych KAS województwa lubuskiego. Część II dotyczy wykonania modernizacji sieci LAN w Urzędzie Skarbowym w Żarach, ul.Osadników Warszawy 3,4.4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 38928,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 816720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1472310 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81672,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Apexim Bis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730658521
7.3.3) Ulica: Lwowska 25
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-225
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 816720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonej procedury wykryto istotne rozbieżności w dokumentacji postępowania . Opis przedmiotu zamówienia nie został opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, posiadał rozbieżności. W ocenie Zamawiającego, Wykonawcy kalkulując oferty, mogli brać różne zapisy pod uwagę, co mogłoby powodować nieporównywalność ofert. Ponadto, zawarta w wyniku tego postępowania umowa podlegałaby unieważnieniu z uwagi na naruszenie przez Zamawiającego zapisów ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz fakt, że rozwiązania przedstawione w ofertach nie będą odpowiadały rzeczywistym wymaganiom zadania będącego przedmiotem postępowania oraz będą w przyszłości generowały spory między stronami na etapie realizacji zawartej umowy. Wykrytych wad Zamawiający nie mógł usunąć na tym etapie postępowania .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187808,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187808,70 PLN
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa niszczarek ścinkowych z podajnikiem automatycznym.
- Kompleksowe ubezpieczenie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w ramach Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej KZN-Lubuskie Trójmiasto przy ul. Zawadzkiego-Zośki w Nowej Soli (dz. nr 1137/2, 1137/3 obr. 0002)
- Remont budynku nr 25 zlokalizowanego na terenie RZI w Zielonej Górze przy ul. Zdrojowej 17
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Termomodernizacja budynku SP nr 10 i termomodernizacja budynku LO nr VII oraz rozbudowa ZSMS o łącznik i budowa drogi pożarowej
- Dostawa sprzętu medycznego - zestaw wysiłkowy z holterami EKG i ciśnieniowymi.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Edukacyjnego o salę gimnastyczną w miejscowości Żdżary w Gminie Nowe Miasto nad Pilicą
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.