Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00138393/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa samodzielnej kancelarii podwójnej leśnictw Bukowo i Kalinówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE- NADLEŚNICTWO KARWIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pierwszej Brygady 18
1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48957620590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karwin@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karwin.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokarwin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa samodzielnej kancelarii podwójnej leśnictw Bukowo i Kalinówek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b19072b-f5de-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138393/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NN.270.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 530822,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku
biurowego samodzielnej kancelarii podwójnej leśnictw Bukowo i Kalinówek wraz z uzyskaniem
dla niego ostatecznej lub opatrzonej rygorem natychmiastowej wykonalności decyzji o
pozwoleniu na użytkowanie. Zamawiający wymaga, aby budowa budynku kancelarii realizowana
była w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów
(modułów).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej
składającej się z: 1) projektu budowlanego - stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ; 2) projektu
wykonawczego – stanowiącego załącznik nr 1B do SWZ;3) projektu zagospodarowania terenu -
stanowiącego załącznik nr 1C do SWZ;4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót -
stanowiącej załącznik nr 1D do SWZ;5) przedmiaru robót - stanowiącego załącznik nr 1E do SWZ;6) pozwolenia na budowę - stanowiącego załącznik nr 1F do SWZ;7) opisu równoważności
rozwiązań – stanowiącego załącznik nr 1G do SWZ.Inne szczegółowe wymagania:1) do
wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używa własnych narzędzi, materiałów i
urządzeń dostarczonych własnym staraniem;2) materiały i urządzenia użyte do wykonania
przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji
projektowej oraz muszą być zgodne z polskimi normami, posiadać atesty, aprobaty techniczne,
deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. Wszystkie
zastosowane materiały muszą być oferowane w I gatunku.3) Wykonawca zobowiązany jest
uwzględnić w cenie koszty związane z utrzymaniem zaplecza i placu budowy oraz utylizacją i
wywozem odpadów powstałych w trakcie prowadzenia robót;4) w ramach przedmiotu
zamówienia Wykonawca zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną w trakcie budowy
oraz powykonawczą inwentaryzację geodezyjną;5) Wykonawca zobowiązany jest wykonać
badanie szczelności budynku metodą ciśnieniową (Blower Door Test) oraz detekcję
nieszczelności w celu zlokalizowania wszelkich niekontrolowanych przecieków powietrza przez
obudowę budynku. Badanie należy wykonać w trakcie wykonywania budowy, w momencie gdy
wszystkie elementy zapewniające szczelność budynku zostały wykonane, a jeszcze przed
pracami wykończeniowymi. W przypadku stwierdzenia nieszczelności należy uszczelnić
budynek w celu uzyskania parametrów szczelności wynikającej z normy dla budynków z
wentylacją mechaniczną.Zasady przeprowadzenia badań szczelności budynków metodą
ciśnieniową określa norma PN-EN 13829 ISO 9972 ,,Cieplne właściwości użytkowe budynków.
Określanie przepuszczalności powietrznej budynków. Metoda pomiaru ciśnieniowego z użyciem
wentylatora”. Urządzenia służące do wykonywania testów musząc posiadać odpowiednie atesty
i kalibrację gwarantujące rzetelność pomiaru. Aby wyeliminować ewentualne trudności, które
mogłyby zakłócić przebieg pomiaru szczelności powietrznej budynku, zaleca się
przeprowadzenie oględzin badanego obiektu na 1 do 2 tygodni przed planowanym terminem
pomiaru – oględziny takie należy przeprowadzić z osobą odpowiedzialną za plac
budowy.Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Karwin, woj.
lubuskie, powiat strzelecko-drezdenecki, gmina Drezdenko, obręb ewidencyjny Goszczanowo,
działka ewidencyjna nr 216/6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania
przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może
powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru realizacji
przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do
wskazania w swojej Ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców,
jeżeli są już znani. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca
będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:1)
montaż prefabrykowanych elementów drewnianych;2) roboty w zakresie pokrywania podłóg,
kładzenie płytek, glazury i terakoty;3) roboty tynkarskie i malarskie;4) roboty izolacyjne;5) roboty
w zakresie stolarki budowlanej;6) roboty instalacyjne elektryczne;7) roboty instalacyjne
sanitarne;8) roboty wykończeniowe.- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst
jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
tj. kierownika budowy i robót.Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej,
uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań,
związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa
wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (zał. nr 9 do SWZ).Zamawiający nie przewiduje
możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.Zamawiający nie
przewiduje możliwości odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez
wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u
Zamawiającego.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot
zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona do
okresu równego okresowi udzielonej gwarancji jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zaprosił Wykonawcę do negocjacji w celu ulepszenia treści oferty w zakresie kryterium oceny ofert „Cena”, a po przeprowadzeniu negocjacji zaprosił Wykonawcę do złożenia oferty dodatkowej. Cena złożonej oferty dodatkowej również przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 763850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 763850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.