Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00162517/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Wolności 9 w Jaworzynie Śląskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 3
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jaworzyna.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaworzyna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Wolności 9 w Jaworzynie Śląskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17b24553-d5c7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105641/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Wolności 9 w Jaworzynie Śląskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162517/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku pełniącego funkcję biurową na potrzeby budynku mieszkalnego wielorodzinnego. W ramach zamówienia planuje się wydzielenie 12 mieszkań
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać nowy układ funkcjonalny pomieszczeń wraz z pełnymi pracami wykończeniowymi, w tym miedzy innymi:
1) Wszystkie elewacje do wykonania na nowo wraz z demontażem urządzeń zainstalowanych na budynku; Wszystkie elementy dekoracyjne elewacji tj. gzymsy, ozdobne kapitele pilastrów należy poddać czyszczeniu ;
2) Wymiana stolarki okiennej na nową;
3) Renowacja istniejących drzwi wejściowych z montażem oświetlenia awaryjnego nad wejściem
4) Montaż domofonu wraz z instalacją;
5) Wymiana istniejących opierzeń dachu, gzymsów, parapetów i innych obróbek na blachę tytanowo cynkową;
6) Uzupełnienie ubytków w tynku;
7) Malowanie elewacji
8) Zlicowanie z elewacją istniejących skrzynek i złączy kablowych;
9) Wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy tytanowo cynkowej;
10) Zabezpieczenie elewacji do wysokości nadproży wejść do budynku powłoką antygraffiti;
11) Przygotowanie otworu na nowe drzwi wejściowe do budynku oraz montaż drzwi zewnętrznych drewnianych wraz z montażem daszku nad wejściem;
12) Montaż wyłazu dachowego;
13) Demontaż istniejących kominów poza kominem z kotłowni;
14) Wykonanie nowych kominów;
15) Wykonanie nowego pokrycia dachu z papy w klasie nierozprzestrzeniania ognia;
16) Wymiana wszystkich wewnętrznych stropów drewnianych na nowe żelbetowe, gęsto żebrowe na belkach sprężonych; grubość stropu 25c z odpornością ogniową REI60; nad piwnicą pozostaje istniejący strop ceramiczny; wymianie nie podlega strop nad II piętrem, strop nad II piętrem należy zabezpieczyć od strony dolnej płytami o odpowiedniej odporności ogniowej;
17) Wymiana istniejącej klatki schodowej drewnianej na nową żelbetową w formie dwubiegowej;
18) Wykonanie dźwigu osobowego o udźwigu max 400kg, z czterema przystankami (przyziemie, parter, I piętro, II piętro);
19) Istniejącą więźbę dachową należy naprawić i dokonać impregnacji powierzchniowej do stopnia NRO;
20) Wykładziny podłogowe w pomieszczeniach mieszkalnych i przedpokojach mieszkań wykonać z paneli, w pomieszczeniach sanitarnych oraz kuchniach płytkami ceramicznymi, pozostałe powierzchnie oraz sufity wykończyć tynkiem cementowo wapiennym; zastosować malowanie farbami akrylowymi i emulsyjnymi;
21) Wykonanie instalacji c.o. – instalacja grzewcza zasilana z wysokosprawnej kotłowni gazowej sterowanej regulatorem pogodowym, należy zaizolować przewody c.o., gaz dostarczany poprzez istniejące przyłącze gazowe, gaz wykorzystywany będzie do celów grzewczych,
22) Wewnętrzną instalację gazową należy wkonac z rur stalowych;
23) Wykonanie kotłowni jednofunkcyjnej (c.o.) w pomieszczeniu wydzielownym w piwnicy, kotłownia niskotemperaturowa wodna opalana gazem, źródło ciepła kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 50 kW; do wykonnaia pełna technologii kotłowni;
24) Przygotowanie pomieszczenia kotłowni: wykonnaie posadzki nienasiąkliwej, min. pomieszczenia 2,20 m, wentylacja nawiewno wywiewna, zlew z punktem czerpalnym, wydzielenie rozdzielni elektrycznej, dostępny z zewnątrz pomieszczenia awaryjny wyłącznik prądu, gniazdo wtykow 230V oraz 24V, zasilanie energia elektryczną wszytkie odbiorniki kotłowni, oświetlenie pomieszczenia, wejście do kotłowni poprzez drzwi o klasie EI30;
25) Wykonanie nowej instalacji wewnętrznej wody (podejścia do przyborów sanitarnych zimnej, ciepłej cyrkulacyjnej wody z rur wielowarstwowych PE;
26) Wykonanie przyłącza wodociągowego;
27) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej;
28) Wykonanie zasilania wody ciepłej poprzez pojemnościowe elektryczne podgrzewacze wody o pojemności 80l i mocy 1,5kW każdy (podgrzewacze po jednym dla każdego mieszkania);
29) Wykonanie nowej instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej;
30) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilanej z istniejącego złacza kablowego posadowionego na budynku;
31) Wykonanie instalacji oświetleniowej oraz gniazd wtykowych 230V oraz siłową;
32) Wykonanie nowych tablic rozdzielczych licznikowych;
33) Wykonanie dla każdego lokalu tablice mieszkaniową wyposażona w wyłącznik przeciwporażeniowy, wyłącznik instalacyjne oraz ochronnik przepięć;
34) Remont istniejącej instalacji odgromowej;
35) Wykonanie instalacji ewakuacyjnej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262620-3 - Ściany nośne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3119679 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3239000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3119679 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DOMEX” Przedsiębiorstwo Budowlane s.c. Marian Stańczak, Marek Stańczak, Kamil Fennig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884 278 07 06
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 79
7.3.4) Miejscowość: Strzegom
7.3.5) Kod pocztowy: 58-150
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3119679,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
INNE PRZETARGI JAWORZYNA ŚLĄSKA
więcej: przetargi JAWORZYNA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.