Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00177741/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
- 2022/BZP 00186524/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup i montaż solarnych lamp oświetleniowych na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Nowe Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Apteczna 8
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 661 49 20
1.5.8.) Numer faksu: 23 661 49 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ugnowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowemiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż solarnych lamp oświetleniowych na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d32a5b5c-dcc1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177741/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SI.271.8.2022.NP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zakup i montaż solarnych lamp oświetleniowych na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto”.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę oraz montaż solarnych lamp oświetleniowych na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto po 4 sztuki w następujących sołectwach:
1) Nowe Miasto-Folwark;
2) Salomonka;
3) Rostki;
4) Anielin-Belin;
5) Miszewo Wielkie;
6) Latonice;
7) Wólka Szczawińska;
8) Henrykowo;
9) Gawłowo;
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Łączna ilość lamp solarnych wynosi 36 sztuk.
Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w szczególności dla osób niepełnosprawnych. Lampy solarne muszą spełniać poniższą specyfikację.
Minimalne wymagane parametry techniczne:
Minimalna moc: 20 W;
Strumień świetlny: min. 3500 – 4000 lm;
Barwa światła: 5000:6000 K
Bateria minimum litowa o min. pojemności 180 Wh
Ilość cykli ładowania 2000
Minimalna żywotność źródła światła 50 000 h (przy ciągłej pracy)
Panel fotowoltaiczny o minimalnej mocy 120 W
Warunki pracy: od 25oC do 45oC
Słupy aluminiowe o wysokości 6,0 m anodowane zdolne do przenoszenia obciążeń ze względu na wagę systemu oświetlenia oraz powierzchnią paneli fotowoltaicznych, z fundamentem prefabrykowanym betonowym.
Czas autonomii: minimum 3 noce
Osadzenie fundamentów należy wykonać w podłoży zgodnym z parametrami fundamentu
Sterowanie pilotem: tak
Lampy muszą posiadać certyfikat oraz DWU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186804,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358668,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186804,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsiltacje Energetyczne Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743218562
7.3.3) Ulica: ul. Mjr. Henryka Sucharskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSULTACJE ENERGETYCZNE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONSULTACJE ENERGETYCZNE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186804,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów oświetleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- ZARZĄDZANIE, EKSPLOATACJA I KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W GMINIE REWAL w latach 2025-2027
- Dostawa z montażem wyposażenia studia nagrań, 51/ZP/2024
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.