Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00560982/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000 w podziale na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241051947
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 8-10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-127
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 42 06 801
1.5.8.) Numer faksu: +48 32 42 06 884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@katowice.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-katowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-476e9676-902a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000 w podziale na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-476e9676-902a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017193/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000. Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Poczesna koło Częstochowy
1.3.3 Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000 . Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Walaszczyki w Częstochowie
1.3.4 Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000. Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Lipienniki w Dąbrowie Górniczej
1.3.5 Monitoring przedmiotów ochrony w 4 obszarach Natura 2000. Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Zbiornik Goczałkowicki - Ujście Wisły i Bajerki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOF-I.261.73.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53112,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Poczesna koło CzęstochowyPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej m.in. na:
wykonaniu monitoringu siedliska przyrodniczego 6410 Zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion), stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Natura 2000 Poczesna koło Częstochowy PLH240030 wraz z kartowaniem powierzchni oraz rozróżnieniem jej na te w stanie dobrym lub niedobrym,
weryfikacji występowania w obszarze siedliska przyrodniczego 6510 Niżowe i górskie świeżych łąk użytkowanych ekstensywnie (Arrhenatherion elatioris) wraz z określeniem powierzchni i stopnia reprezentatywności,
opracowaniu ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych w ramach monitoringu,
opracowaniu danych na potrzeby nowego planu zadań ochronnych (wypełnienie wybranych punktów szablonu dokumentacji planu),
wykonaniu dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk w terenie, zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
sporządzeniu map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi w obszarze oraz warstw z rozróżnieniem powierzchni na tę w stanie dobrym lub niedobrym w formie poligonów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 8120,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Walaszczyki w CzęstochowiePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej m.in. na:
wykonaniu monitoringu siedliska przyrodniczego 6410 Zmiennowilgotne łąki trzęślicowe (Molinion), stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Natura 2000 Walaszczyki w Częstochowie PLH240028 wraz z kartowaniem powierzchni oraz rozróżnieniem jej na te w stanie dobrym lub niedobrym,
weryfikacji występowania w obszarze siedlisk przyrodniczych 6510 Niżowe i górskie świeżych łąk użytkowanych ekstensywnie (Arrhenatherion elatioris), 7140 Torfowiska przejściowe i trzęsawiska (przeważnie z roślinnością Scheuchzerio-Caricetea) wraz z określeniem powierzchni i stopnia reprezentatywności,
opracowaniu ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych w ramach monitoringu,
opracowaniu danych na potrzeby nowego planu zadań ochronnych (wypełnienie wybranych punktów szablonu dokumentacji planu),
wykonaniu dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
sporządzeniu map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi w obszarze oraz warstw z rozróżnieniem powierzchni na tę w stanie dobrym lub niedobrym w formie poligonów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 9240,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Lipienniki w Dąbrowie GórniczejPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej m.in. na:
wykonaniu monitoringu siedlisk przyrodniczych – 3130, 3140, 7140, 7230, będących przedmiotami ochrony w obszarze Natura 2000 Lipienniki w Dąbrowie Górniczej, wraz z kartowaniem powierzchni oraz rozróżnieniem ich na te w stanie dobrym lub niedobrym,
wykonaniu monitoringu gatunków roślin – haczykowiec błyszczący Hamatocaulis vernicosus i lipiennik Loesela Liparis loeselii, będących przedmiotami ochrony w obszarze Natura 2000 Lipienniki w Dąbrowie Górniczej, wraz z określeniem powierzchni siedlisk gatunków o wystarczającej i niedostatecznej jakości,
opracowaniu ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych,
wykonaniu dokumentacji fotograficznej monitorowanych powierzchni i stanowisk
w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
sporządzeniu map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskami monitoringowymi, transektami, zdjęciami fitosocjologicznymi w obszarze, a także warstw w formie poligonów z rozróżnieniem powierzchni siedlisk przyrodniczych w stanie dobrym i niedobrym oraz siedlisk gatunków z podziałem na zajmowane siedlisko o wystarczającej i niedostatecznej jakości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 16240,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Zbiornik Goczałkowicki - Ujście Wisły i BajerkiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej m.in. na:
wykonaniu monitoringu gatunku ssaka – wydry Lutra lutra, stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Natura 2000 Zbiornik Goczałkowicki - Ujście Wisły i Bajerki
w granicach obszaru, wraz z określeniem powierzchni siedliska gatunku
o wystarczającej i niedostatecznej jakości,
opracowaniu ekspertyzy na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych,
wykonaniu dokumentacji fotograficznej monitorowanego stanowiska i punktów monitoringowych w terenie zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
sporządzeniu map w wersji analogowej i warstw wektorowych GIS w formacie shapefile/dbf z naniesionymi stanowiskiem monitoringowym, punktami monitoringowymi i siedliskiem gatunku w obszarze, w tym warstw w formie poligonów z podziałem na zajmowane siedlisko o wystarczającej i niedostatecznej jakości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 19512,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma usługowa ECO-HELP Sabina Klich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123107398
7.3.3) Ulica: Krzyska, 186
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-103
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma usługowa ECO-HELP Sabina Klich
jakie przetargi wygrała firma
Firma usługowa ECO-HELP Sabina Klich
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma usługowa ECO-HELP Sabina Klich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123107398
7.3.3) Ulica: Krzyska, 186
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-103
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma usługowa ECO-HELP Sabina Klich
jakie przetargi wygrała firma
Firma usługowa ECO-HELP Sabina Klich
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Badań i Ochrony Przyrody Wojciech Ejankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383574709
7.3.3) Ulica: Krzczonów Trzeci
7.3.4) Miejscowość: Krzczonów
7.3.5) Kod pocztowy: 23-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Badań i Ochrony Przyrody Wojciech Ejankowski
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Badań i Ochrony Przyrody Wojciech Ejankowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRIBIO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386519214
7.3.3) Ulica: ul. Starowiejska 25A lokal 3
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-363
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem i montażem zbiornika kriogenicznego dla potrzeb OSK w Katowicach
- Dostawa dronów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów.
- "Monitoring kolonii rozrodczej Nocka dużego Myotis myotis w obszarze Natura 2000 Wejherowo PLH220084"
więcej: Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.