Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00029636/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
- 2024/BZP 00064936/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Smoligów wraz z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mircze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kryłowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Mircze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mircze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b08a352-b05a-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Smoligów wraz z zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b08a352-b05a-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017827/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa i przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Smoligów wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029636
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRGR.2710.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1820028,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa i przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Smoligów wraz z zagospodarowaniem terenu”.
2. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje w szczególności:
1) Budowa i przebudowa budynku świetlicy. W budynku projektuje się pomieszczenia pozwalające zaspokoić potrzeby dla danej funkcji. Projektuje się salę wielofunkcyjną świetlicy wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi: zapleczem socjalnym, pomieszczeniami z toaletami męską, damską i dla osób niepełnosprawnych, pomieszczeniem technicznym i kierownika obiektu. W budynku znajdują się również: garaż oraz pomieszczenie gospodarcze. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, niski, stanowiący jedną strefę pożarową o powierzchni wewnętrznej 298,9 m². Budynek o jednej kondygnacji nadziemnej, niski, na planie litery „T” w układzie odwrotnym. Pokryty dachem wielospadowym o kącie nachylenia 30 st. Pokrycie dachu blachodachówką płaską. Elewacja wykończona tynkiem cienkowarstwowym silikonowym barwiony w masie, faktura "kamyczkowa", ziarno 1,0 mm. Cokół budynku wykończony tynkiem mozaikowym, faktura "kamyczkowa", ziarno 0,5 mm. Forma architektoniczna i funkcja obiektu wpisuje się w krajobraz i otaczającą zabudowę. Budynek jest niepodpiwniczony. Pomieszczenia przeznaczone na pobyt ludzi z dostępem światła dziennego z odpowiednim procentem doświetlenia.
Parametry obiektu budowlanego:
Kubatura projektowanych pomieszczeń: 2 167,2 m3
Wysokość, długość, szerokość, średnica: 9,13 m, 19,79 m x 22,905 m
Liczba kondygnacji: 1
Powierzchnia całkowita projektowanych pomieszczeń – 324,9 m²
Powierzchnia użytkowa projektowanych pomieszczeń – 277,0 m²
Powierzchnia wewnętrzna projektowanych pomieszczeń – 298,9 m²
2) Zagospodarowanie terenu.
a) Urządzenia budowlane związane z obiektami budowlanymi:
Szczelny zbiornik bezodpływowy na ścieki i kolumna hydrantowa.
Pozostała infrastruktura istniejąca (przyłącze energetyczne napowietrzne oraz wodociągowe). Projektowane urządzenia instalacyjne takie jak: wentylacja, ogrzewanie, wod-kan i instalacje elektryczne wewnętrzne. Nie projektuje się ogrodzenia. Projektuje się wewnętrzny, utwardzony układ komunikacyjny. Miejsce na pojemniki służące do czasowego gromadzenia odpadów stałych przewidziane jest w granicach działki Inwestora. Wszystkie urządzenia zapewniają możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.
b) Sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków:
Odprowadzenie ścieków z budynku poprzez instalacje kanalizacji sanitarnej do szczelnego, bezodpływowego zbiornika na ścieki (dwukomorowy zbiornik bezodpływowy o pojemności użytkowej 9,6m3).
c) Układ komunikacyjny:
Projektuje się wewnętrzny układ komunikacji. Projektuje się opaskę wokół budynku oraz chodnik jako dojście. Brak barier architektonicznych. Przewidziane zostały przy budynku miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych.
d) Sposób dostępu do drogi publicznej:
Teren inwestycji ma bezpośredni dostęp do drogi publicznej – powiatowej od strony południowej, z której odbywa się komunikacja.
Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu
e) Istniejące przyłącze wodociągowe wykonane jest średnicą DN80. Na tej podstawie projektuje się hydrant przeciwpożarowy DN80 na istniejącym przyłączu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45313100-5 - Instalowanie wind
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
32423000-4 - Gniazda sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32581000-9 - Sprzęt do przesyłu danych
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32324300-3 - Urządzenia telewizyjne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1590000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2485700,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1590000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): L-KA Cezary Rodziewicz sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jarosław Rodziewicz CZAR-BUD Usługi budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191836859
7.3.3) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
L-KA CEZARY RODZIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
L-KA CEZARY RODZIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1590000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi gminnej nr 111015E na odcinku od drogi powiatowej nr 3707 E do drogi powiatowej nr 3708E" wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo - kosztorysowej w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Wojska Polskiego 65, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie robót budowlanych na terenie i budynkach położonych we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6C-N, 8A-L, 8M-P
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460.
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych w Krakowie przy ul. Cieślewskiego 5, 7, 9, 13, 15, 17 i w Bielsku-Białej przy ul. Solskiego 35 i 41
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 25 w Opolu
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.