eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirczeBudowa i przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Smoligów wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Smoligów wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mircze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kryłowska 20

1.5.2.) Miejscowość: Mircze

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mircze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b08a352-b05a-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Smoligów wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b08a352-b05a-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017827/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Smoligów wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029636

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRGR.2710.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1820028,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa i przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Smoligów wraz z zagospodarowaniem terenu”.
2. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje w szczególności:
1) Budowa i przebudowa budynku świetlicy. W budynku projektuje się pomieszczenia pozwalające zaspokoić potrzeby dla danej funkcji. Projektuje się salę wielofunkcyjną świetlicy wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi: zapleczem socjalnym, pomieszczeniami z toaletami męską, damską i dla osób niepełnosprawnych, pomieszczeniem technicznym i kierownika obiektu. W budynku znajdują się również: garaż oraz pomieszczenie gospodarcze. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, niski, stanowiący jedną strefę pożarową o powierzchni wewnętrznej 298,9 m². Budynek o jednej kondygnacji nadziemnej, niski, na planie litery „T” w układzie odwrotnym. Pokryty dachem wielospadowym o kącie nachylenia 30 st. Pokrycie dachu blachodachówką płaską. Elewacja wykończona tynkiem cienkowarstwowym silikonowym barwiony w masie, faktura "kamyczkowa", ziarno 1,0 mm. Cokół budynku wykończony tynkiem mozaikowym, faktura "kamyczkowa", ziarno 0,5 mm. Forma architektoniczna i funkcja obiektu wpisuje się w krajobraz i otaczającą zabudowę. Budynek jest niepodpiwniczony. Pomieszczenia przeznaczone na pobyt ludzi z dostępem światła dziennego z odpowiednim procentem doświetlenia.
Parametry obiektu budowlanego:
Kubatura projektowanych pomieszczeń: 2 167,2 m3
Wysokość, długość, szerokość, średnica: 9,13 m, 19,79 m x 22,905 m
Liczba kondygnacji: 1
Powierzchnia całkowita projektowanych pomieszczeń – 324,9 m²
Powierzchnia użytkowa projektowanych pomieszczeń – 277,0 m²
Powierzchnia wewnętrzna projektowanych pomieszczeń – 298,9 m²
2) Zagospodarowanie terenu.
a) Urządzenia budowlane związane z obiektami budowlanymi:
Szczelny zbiornik bezodpływowy na ścieki i kolumna hydrantowa.
Pozostała infrastruktura istniejąca (przyłącze energetyczne napowietrzne oraz wodociągowe). Projektowane urządzenia instalacyjne takie jak: wentylacja, ogrzewanie, wod-kan i instalacje elektryczne wewnętrzne. Nie projektuje się ogrodzenia. Projektuje się wewnętrzny, utwardzony układ komunikacyjny. Miejsce na pojemniki służące do czasowego gromadzenia odpadów stałych przewidziane jest w granicach działki Inwestora. Wszystkie urządzenia zapewniają możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.
b) Sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków:
Odprowadzenie ścieków z budynku poprzez instalacje kanalizacji sanitarnej do szczelnego, bezodpływowego zbiornika na ścieki (dwukomorowy zbiornik bezodpływowy o pojemności użytkowej 9,6m3).
c) Układ komunikacyjny:
Projektuje się wewnętrzny układ komunikacji. Projektuje się opaskę wokół budynku oraz chodnik jako dojście. Brak barier architektonicznych. Przewidziane zostały przy budynku miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych.
d) Sposób dostępu do drogi publicznej:
Teren inwestycji ma bezpośredni dostęp do drogi publicznej – powiatowej od strony południowej, z której odbywa się komunikacja.
Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu
e) Istniejące przyłącze wodociągowe wykonane jest średnicą DN80. Na tej podstawie projektuje się hydrant przeciwpożarowy DN80 na istniejącym przyłączu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45313100-5 - Instalowanie wind

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32423000-4 - Gniazda sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32581000-9 - Sprzęt do przesyłu danych

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32324300-3 - Urządzenia telewizyjne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1590000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2485700,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1590000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): L-KA Cezary Rodziewicz sp. k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jarosław Rodziewicz CZAR-BUD Usługi budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191836859

7.3.3) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów

7.3.5) Kod pocztowy: 22-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1590000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.