Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538535/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2024/BZP 00099073/01 - Wynik z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów gospodarczych, środków czystości oraz produktów do pielęgnacji ciała.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.4.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: e.konopka@wsz-skier.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229283
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00099073
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
3
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.1. Liczba ofert wariantowych (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.2. Liczba ofert dodatkowych (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
3
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.4. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.5. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.6. Liczba ofert odrzuconych (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.7. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
15795,00
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
18992,92
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
15795,00
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Saltar Group Sp. z.o.o.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Kielce
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
świętokrzyskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
6572972233
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
2024-01-17
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
15795,00
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa ciągnika z systemem do jazdy autonomicznej , 21/ZP/2025
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku warsztatowo - magazynowym Wydziału Dróg
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, 16/ZP/2025
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- "Sukcesywne dostawy artykułów do sprzątania, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci".
- Dostawy środków czystości oraz akcesoriów do sprzątania
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej i sprzętu.
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa artykułów higienicznych
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.