Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133922/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00162911/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00179666/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w gminie Lelów II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczekocińska 18
1.5.2.) Miejscowość: Lelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-235
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3550121
1.5.8.) Numer faksu: 34 3550049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@lelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lelow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwlelow.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w gminie Lelów II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef13149c-c23a-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050018/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Gminie Lelów II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIR.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3436296,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oczyszczalni ścieków gdzie w ramach drugiego etapu należy:
1. Wykonać wzmocnienie skarpy w rejonie zbiornika 3B.
2. Zdemontować ogrodzenie dla umożliwienia realizacji II etapu prac budowlanych. Po wykonaniu prac ogrodzenie należy odtworzyć.
3. Wybudować reaktor biologiczny (oznaczenie 3B). Wykonanie zbiornika związane będzie z:
a) demontażem części nasypu zrealizowanego w I etapie i kolidującego z wykopami,
b) zabezpieczenie istniejącego budynku oczyszczalni w trakcie prowadzonych robót ziemnych (np. zastosowanie ścianki berlińskiej lub innego rozwiązania),
c) zabezpieczenie lub przebudowa istniejących przewodów tłocznych prowadzonych z pompowni do budynku i kolidujących z budową reaktora,
d) zabezpieczenie lub przebudowa przewodów elektrycznych zasilających i sterujących między pompownią a budynkiem technicznym,
e) demontaż z odtworzeniem lub zabezpieczenie murku oporowego przy budynku technicznym,
f) po wykonaniu zbiornika reaktora należy wykonać nasypy przy zbiorniku oraz odtworzyć zdemontowaną część nasypu.
4. Wykonać węzeł biologicznego oczyszczania ścieków z pełnym wyposażeniem, orurowaniem i zasilaniem, szczegółowe dane zgodnie z opisem technicznym (aktualizacją). W ramach należy również wykonać pomost techniczny oraz zadaszenie reaktora.
5. Wykonać stację mechanicznego podczyszczania ścieków składającą się z:
a) nowego odcinka tłocznego prowadzonego w budynku technicznym wykonanego z rury nierdzewnej o średnicy 80mm,
b) przebudowy istniejącego połączenia przewodów tłocznych,
c) zabudowy zasuwy nożowej ręcznej na przewodzie tłocznym,
d) sita skratkowego z zestawem montażowym i instalacyjnym,
e) przenośnika śrubowego skratek,
f) zestawu montażowego i instalacyjnego do przenośnika – układ odprowadzania skratek),
Dodatkowo należy wykonać czyszczenie istniejącego sita z zacieków.
6. Wykonać II etap stacji dmuchaw składający się z:
a) rozbudowy istniejącej rozdzielnicy RT-01 wraz ze sterowaniem,
b) szafki elektryczno-sterowniczej RT-02,
c) instalacji elektryczno -sterowniczej urządzeń i wyposażenia technologicznego,
d) układu dystrybucji powietrza,
e) dmuchaw rotacyjnych w obudowie dźwiękochłonnej,
f) zestawu montażowego i instalacyjnego,
g) przepustnicy odcinającej na kanale wentylacyjnym,
h) czerpni ściennej wraz z wykonaniem otworu w ścianie.
7. Zmodernizować dwa zbiorniki magazynowe osadu nadmiernego poprzez wykonanie w każdym z nich min.
a) otworowania płyty wierzchniej DN800 z montażem włazu żeliwnego DN800mm,
b) dekantera pływającego z pompą,
c) zestawu montażowego i instalacyjnego,
Szczegółowe dane zgodnie z zestawieniem aktualizującym technologii – punkt 7.
8. Dostarczyć wyposażenie eksploatacyjne tj:
a) hermetyczny zbiornik magazynowy wapna,
b) wózek transportowy.
9. Wykonać rozruch technologiczny wraz z instrukcją obsługi, sprawozdaniami, próbami gwarancyjnymi oraz przeszkoleniem załogi.
10. Wykonać wiatę dla agregatu prądotwórczego.
11. Zabudować i uruchomić agregat prądotwórczy wraz z podłączeniem do instalacji elektrycznej.
12. Wykonać instalacje elektryczne do nowych elementów oczyszczalni.
13. Wykonać utwardzenie terenu.
14. Obsiać pozostałą część terenu trawą, zasadzić drzewa i krzewy.
W ramach prac I etapu wykonano:
1. Stację odbioru ścieków dowożonych wraz z wyposażeniem,
2. Zbiornik uśredniający ścieków dowożonych wraz z wyposażeniem,
3. Pompownie główną ścieków surowych wraz z wyposażeniem (w pompowni zamontowane dwie pompy zatapialne),
4. Budynek techniczny oczyszczalni,
5. Jeden układ podczyszczania mechanicznego ścieków (sito skratkowe z wyposażeniem i przenośnikiem),
6. Jeden węzeł biologicznego oczyszczania ścieków (reaktor biologiczny 3A z wyposażeniem),
7. Stacje dmuchaw dla jednego reaktora biologicznego (trzy dmuchawy z wyposażeniem oraz układ dystrybucji powietrza),
8. Dwa zbiorniki magazynowe osadu nadmiernego z wyposażeniem,
9. Węzeł mechanicznego odwadniania osadów nadmiernych – jeden komplet (prasa taśmowa/wirowa, stacja dozowania i dozowania flokulantu),
10. Stację wapnowania osadu odwodnionego (1 kol),
11. Studzienkę pomiarową,
12. Instalacje zewnętrzne kanalizacji sanitarnej, przyłącze wody do budynku, instalacje elektryczne wraz z oświetleniową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5830200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5830200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5830200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piomel S.A.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710100269
7.3.3) Ulica: ul. Energetyków 4,
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty żelbetowe FAMBUD Jerzy Pietrzak sp. z o.o.
Technologia BIO-TECH sp. z o.o.
Roboty elektryczne PROTiM M. Antoszczyk T. Kabziński Spółka cywilna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII ŚRODOWISKA I MELIORACJI "PIOMEL" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII ŚRODOWISKA I MELIORACJI "PIOMEL" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5830200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.