Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00148475/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00156447/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
- 2023/BZP 00164977/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-05
- 2023/BZP 00234377/01 - Wynik z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego - w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO BOGUSZÓW-GORCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PL.ODRODZENIA 1
1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boguszow-gorce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/boguszow-gorce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego - w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9cd5b06-c969-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037551/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach programu "Cyfrowa Gmina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostawa sprzętu informatycznego jest realizowana w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dot. realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC. 05.01.00-00-0001/21-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148475
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I/ zadanie I - dostawa sprzętu komputerowegoPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego nowego, nieużywanego oraz sprawnego technicznie, tj. 6 stacjonarnych zestawów komputerowych z monitorem oraz oprogramowaniem biurowym i systemem operacyjnym, 10 komputerów stacjonarnych(jednostek) wraz z oprogramowaniem biurowym i systemem operacyjnym, 9 komputerów stacjonarnych typu AIO wraz z systemem operacyjnym, 1 komputer przenośny typu laptop z oprogramowaniem biurowym i systemem operacyjnym, 1 komputer przenośny typu laptop wraz z systemem operacyjnym oraz filtrem prywatyzującym, 20 komputerów przenośnych typu laptop z oprogramowaniem biurowym i systemem operacyjnym, 10 laserowych urządzeń wielofunkcyjnych, 4 atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych, 1 skanera A4, 9 zasilaczy awaryjnych UPS, 1 zasilacza awaryjnego z możliwością montaży w szafie RACK, 1 serwera wraz z systemem operacyjnym(serwerowym).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zamawianego sprzętu określa załącznik do SWZ pn; „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – CZĘŚĆ I” oraz umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30214000-2 - Stacje robocze
30216110-0 - Skanery komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 207802,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II/ zadanie II - Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji, kontrolerem domeny oraz backupuPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz wdrożenie 2 serwerów ze wsparciem wirtualizacji wraz z archiwizacją środowisk wirtualnych oraz kontrolerem domeny wraz z zarządzaniem użytkownikami domenowymi. Wdrożenie oferowanych rozwiązań musi być wykonane przez następujące osoby z uprawnieniami:
a) osobę/y posiadającą/e minimum uprawnienia Audytora Wiodącego ISO 27001:2013 lub uprawnienia równoważne,
b) osobę/y posiadającą/e minimum uprawnienia Audytora Wewnętrznego ISO 27001:2013 i MCSA SQL Server 2012 i MCSA Windows Server 2012 lub uprawnienia równoważne.
W ramach wdrożenia Wykonawca przeszkoli kadrę informatyczną Urzędu z wdrożonych rozwiązań. Osoba szkoląca musi posiadać minimum uprawnienia Audytora Wiodącego ISO 27001:2013 lub uprawnienia równoważne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zamawianego sprzętu określa załącznik do SWZ pn; „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – CZĘŚĆ II” oraz umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 43740,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III/ Zadanie III - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego – kserokopiarkiPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 1 kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego – kserokopiarki A3 wraz zestawem tonerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zamawianego sprzętu określa załącznik do SWZ pn; „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – CZĘŚĆ III” oraz umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
4.5.5.) Wartość części: 10134,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił część/zadanie I w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ ceny ofert złożonych w danej części postępowania znacząco przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ( w danej części).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353040,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369624,84 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13527,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25682,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13527,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroniki "ELTROPOL" Piotr Rybajczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 530 505 209
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-706
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13527,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Termin realizacji zadnia dla Części/ zadania III - zgodnie z umową - Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu do prowadzenia zajęć z programowania i robotyki w ramach realizowanego projektu ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie gminy Osiek Jasielski"
- Dostawa sprzętu streamingowego
- Zakup i wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie bezpieczeństwem teleinformatycznym.
- Zakup i dostawa oprogramowania do backupu Microsoft 365 dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.