Og³oszenie z dnia 2024-03-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00044304/01 - Og³oszenie z dnia 2024-01-17
- 2024/BZP 00059624/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-23
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY £AZY W LATACH 2024-2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £AZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £azy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28034d9f-b520-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY £AZY W LATACH 2024-2025.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-28034d9f-b520-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00229390
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039305/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY £AZY W LATACH 2024-2025.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00044304
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID. 271. 1. 2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 312654,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu: ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy £azy w latach 2024 i 2025.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) przesy³ki listowe zwyk³e (miejscowe, zamiejscowe i zagraniczne) - rozumiane jako przesy³ki listowe nierejestrowana nie bêd±ce przesy³k± najszybszej kategorii,
b) przesy³ki listowe polecone (krajowe i zagraniczne) - rozumiane jako przesy³ki listowe rejestrowane bêd±ce przesy³k± przemieszczan± i dorêczan± w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem,
c) przesy³ki listowe polecone ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru (miejscowe, zamiejscowe i zagraniczne) - rozumiane jako przesy³ki listowe rejestrowane przyjête za potwierdzeniem nadania i dorêczone za pokwitowaniem odbioru,
d) paczki - rozumiane jako przesy³ki rejestrowane nie bêd±ce paczkami najszybszej kategorii,
e) przesy³ka kurierska - rozumiane jako przesy³ki najszybszej kategorii,
f) inne przesy³ki – rozumiane jako niewyszczególnione rodzaje przesy³ek wyceniane wg ceny zawartej w dacie przyjêcia przesy³ek w cenniku op³at obowi±zuj±cym u Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru, dostarczenia, przekazania i wydawania wszelkich przesy³ek.
4. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odno¶nie powierzonych i w toku wykonywania us³ugi pozyskanych informacji dotycz±cych Gminy £azy.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania poni¿szego zakresu czynno¶ci:
a) odbieranie przesy³ek od Zamawiaj±cego piêæ razy w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8 do 14,
b) dostarczanie potwierdzeñ odbioru przesy³ek do Zamawiaj±cego,
c) zwrot nieodebranych przesy³ek do Zamawiaj±cego,
d) zapewnienie oznaczeñ przesy³ek rejestrowanych i priorytetowych typu nalepki, potwierdzenia odbioru, numer nadania, itp., w ilo¶ciach zg³aszanych przez Zamawiaj±cego, najpó¼niej do 3 dni od dnia zg³oszenia u Wykonawcy,
e) potwierdzanie odbioru przesy³ek poprzez postawienie pieczêci, podpisu i daty odbioru przez upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Dodatkowo Wykonawca zobowi±zany jest do wyznaczenia co najmniej jednej placówki, ¶wiadcz±cej us³ugi pocztowe dla Zamawiaj±cego w zakresie przyjmowania przesy³ek czynnej co najmniej w dni robocze, tj. od poniedzia³ku do pi±tku od godziny 8.00 do godziny 14.00.
7. Zlecenie wykonania us³ugi kurierskiej zg³aszane bêdzie przez Zamawiaj±cego e-mailowo / telefonicznie pod numerem tel. / na adres e-mail, wskazany przez Wykonawcê. Dowodem nadania przesy³ki kurierskiej jest odcinek nalepki adresowej, potwierdzony odciskiem datownika pocztowego i podpisem pracownika Wykonawcy.
Pozosta³y opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdzia³ III SWZ.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy pracowników bior±cych udzia³ w cyklu realizacji us³ugi, tj. osoby przyjmuj±ce i odbieraj±ce przesy³ki, oraz pracuj±ce przy ich transporcie, przechowaniu, rejestracji itd.
Zamawiaj±cy wymaga przed podpisaniem umowy z³o¿enia o¶wiadczenia Wykonawcy o ilo¶ci osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê (bez konieczno¶ci przed³o¿enia dowodów zawarcia Umowy o pracê z poszczególnymi pracownikami ).
Zamawiaj±cy zastrzega sobie , ¿e ka¿dorazowo na ¿±danie zamawiaj±cego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym ni¿ 7 dni, wykonawca zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia do wgl±du zamawiaj±cemu o¶wiadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie Umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego ( bez konieczno¶ci przed³o¿enia dowodów zawarcia Umowy o pracê z poszczególnymi pracownikami ).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 315436,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 315436,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315436,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spó³ka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpañskich 8
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 315436,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-29 do 2026-02-288.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI £AZY
wiêcej: przetargi £AZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miasta i Gminy Buk.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy w Lubinie.
- ¦wiadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokó³ce us³ug pocztowych polegaj±cych na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Wielkopolskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzêdu Marsza³kowskiego w Zielonej Górze z siedzib± w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Kielcach
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.