Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00320288/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00331502/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016122452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowska 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcps@mcps.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/mcps1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ae7b9cb-27bc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041694/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.77 Poradnictwo prawne i obywatelskie - porady prawne dla obywateli Ukrainy - uslugi specjalistyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Mazowsze dla Ukrainy” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320288
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCPS.ZP/PG/351-61/2023 TP/U/S
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 810000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Żyrardów.Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 194 godziny w trakcie realizacji usługi, tj. 48 dyżurów 4-godzinnych i 1 dyżur 2-godzinny,
Zadanie II - Poradnictwo obywatelskie – łącznie 97 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 24 dyżury 4-godzinne i 1 dyżur jednogodzinny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 43650 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Szydłowiec.Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 388 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 97 dyżurów 4-godzinnych,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 194 godzin w trakcie realizacji usługi tj. 48 dyżurów 4-godzinnych i 1 dyżur 2-godzinny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 87300 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Część 3 - WołominZapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Wołomin.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 56 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 14 dyżurów 4-godzinnych,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 28 godzin w trakcie realizacji usługi tj. 7 dyżurów 4-godzinnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 12600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Część 4 - KobyłkaZapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Kobyłka.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 248 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 62 dyżury 4-godzinne,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 124 godziny w trakcie realizacji usługi tj. 31 dyżurów 4-godzinnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 55800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Część 5 - RadomZapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Radomia.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 600 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 149 dyżurów 4-godzinnych i 2 dyżury 2-godzinne,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 301 godzin w trakcie realizacji usługi tj. 74 dyżury 4-godzinne i 1 dyżur 3-godzinny, 1 dyżur 2-godzinny
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 135150 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6. Część 6 - SiedlceZapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Siedlce.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 498 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 124 dyżury 4-godzinne i 1 dyżur 2-godzinny,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 249 godzin w trakcie realizacji usługi tj. 62 dyżury 4-godzinne i 1 dyżur 1-godzinny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 135150 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7. Część 7 - PiasecznoZapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Piaseczno.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 510 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 127 dyżurów 4-godzinnych i 1 dyżur 2-godzinny,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 255 godzin w trakcie realizacji usługi tj. 63 dyżury 4-godzinne i 1 dyżur 3-godzinny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 114750 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
9. Część 8 – Ożarów MazowieckiZapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Ożarowa Mazowieckiego.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 1108 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 277 dyżurów 4-godzinnych,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 550 godzin w trakcie realizacji usługi tj. 137 dyżurów 4-godzinnych i 1 dyżur 2-godzinny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 248700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42951,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42951,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42951,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&K Krzysztof Kurp
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262597898
7.3.3) Ulica: Mokra
7.3.4) Miejscowość: Stąporków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42951,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85903,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86718,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85903,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&K Krzysztof Kurp
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262597898
7.3.3) Ulica: Mokra
7.3.4) Miejscowość: Stąporków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85903,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54907,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54907,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54907,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&K Krzysztof Kurp
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262597898
7.3.3) Ulica: Mokra
7.3.4) Miejscowość: Stąporków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54907,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132987,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134249,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132987,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&K Krzysztof Kurp
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262597898
7.3.3) Ulica: Mokra
7.3.4) Miejscowość: Stąporków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132987,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111303,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120257,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111303 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA LENY GROCHOWSKIEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212640725
7.3.3) Ulica: BRZESKA
7.3.4) Miejscowość: SIEDLCE,
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111303 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112914 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125460 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Kocewiak Kancelaria Radcy Prawnego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222801884
7.3.3) Ulica: Olbrachta
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244720,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247042 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244720,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&K Krzysztof Kurp
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262597898
7.3.3) Ulica: Mokra
7.3.4) Miejscowość: Stąporków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK KOCEWIAK KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
jakie przetargi wygrała firma
MAREK KOCEWIAK KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Krasne w 2025 roku
- Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych na terenie gminy Cieszyn
- OBSŁUGA PRAWNA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ "SZPITALA POWIATOWEGO" W SOCHACZEWIE
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym dla osób z autyzmem na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie
- Świadczenie usług opiekuńczych w 2025 roku, z zakresu świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy o pomocy społecznej, na rzecz i w miejscu zamieszkania podopiecznych OPS w Błoniu
- Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych na terenie gminy Cieszyn
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.