Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00171273/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00182210/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu drogi w miejscowości Bogumiłów i konserwacja drogi w miejscowości Biskupice na terenie Gminy Sieradz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50
1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsieradz.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu drogi w miejscowości Bogumiłów i konserwacja drogi w miejscowości Biskupice na terenie Gminy Sieradz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b1c9f82-da6a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051266/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Konserwacja drogi w miejscowości Biskupice
1.1.6 Remont drogi w miejscowości Bogumiłów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171273/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 322446,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Bogumiłów oraz wykonanie konserwacji drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Biskupice na terenie Gminy Sieradz, w podziale na dwie części:a) Część 1 – wykonanie remontu drogi w miejscowości Bogumiłów
Remont drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Bogumiłów (dz. nr ew. 146/2, 317, 326/4, obręb Bogumiłów) na długości 529 m na odcinkach:
- pierwszy - od km 0+000, tj. od pasa drogowego drogi gminnej Bogumiłów – Dąbrówka, do km 0+162, tj. do skrzyżowania z odcinkiem drugim,
- drugi - od km 0+000, tj. od granicy pasa drogowego drogi gminnej Bogumiłów - Dąbrówka, do km 0+330 tj. do końca istniejącej nawierzchni tłuczniowej,
- trzeci - odcinek pętli autobusowej o długości 36,00m
Dane ogólne:
- klasa drogi - wewnętrzna
- prędkość miarodajna – 3 - 40 km/godz.
- obciążenie ruchem - nie określa się
- szerokość jezdni - 5,00 – 3,50 m - na pętli autobusowej 5,00m
- szerokość poboczy - 0,75 - 2,50 m, w tym umocnione 0,75m
- długość odcinka - 529 m
Remont drogi będzie polegał w szczególności na:
- odtworzeniu osi drogi w terenie,
- oczyszczeniu istniejącej nawierzchni bitumicznej na pętli autobusowej wraz ze skropieniem emulsją asfaltową,
- wyplantowaniu istniejącej nawierzchni na odcinku pierwszym i drugim w celu poprawy spadków poprzecznych i równości podłużnej,
- wykonaniu wzmocnienia z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0-31,5mm i grubości średniej 11 cm,
- ułożeniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego na pętli autobusowej,
- skropieniu emulsją asfaltową na szerokości 0,50 m od brzegów,
- ułożeniu warstwy ścieralnej grubości 5 cm z betonu asfaltowego,
- wykonaniu umocnienia poboczy kruszywem kamiennym o frakcji 0-31,5 mm i średniej grubości 7 cm,
- ustawieniu oznakowania pionowego.
b) Część 2 – konserwacja drogi w miejscowości Biskupice
2) Przed przystąpieniem do robót należy zabezpieczyć przed zniszczeniem zasuwy zaworów wodociągu oraz pokrywy studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej. Roboty w promieniu 1,50 m od tych urządzeń prowadzić należy ręcznie i pod nadzorem Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Sieradzu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają zgłoszenie robót budowlanych, przedmiary i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załączniki Nr 8, 9, 10 do SIWZ.
4) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
- czynności związane z wykonaniem robót związanych z remontem / konserwacją drogi (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót).
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 224878,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Bogumiłów oraz wykonanie konserwacji drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Biskupice na terenie Gminy Sieradz, w podziale na dwie części:a) Część 1 – wykonanie remontu drogi w miejscowości Bogumiłów
b) Część 2 – konserwacja drogi w miejscowości Biskupice
Konserwacja drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Biskupice (dz. nr ew. 540, obręb Biskupice) na odcinku od km 0+000, tj. od krawędzi jezdni bitumicznej drogi gminnej Biskupice - Kamionacz, do km 0+318, tj. do wjazdu do posesji Nr 37.
Dane ogólne:
- klasa drogi - wewnętrzna
- prędkość miarodajna - 30 km/godz.
- obciążenie ruchem - nie określa się
- szerokość jezdni - 3 m
- szerokość poboczy - 0,50 - 1,00 m
- długość odcinka - 318 m
Konserwacja drogi polegać będzie w szczególności na wykonaniu następujących robót
- odtworzeniu osi drogi w terenie,
- oczyszczeniu istniejącej nawierzchni bitumicznej,
- ścięciu zawyżonych poboczy,
- skropieniu emulsją kationową,
- ułożeniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego
- ułożeniu warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego przy średniej grubości 5 cm,
- ustawieniu oznakowania pionowego.
2) Przed przystąpieniem do robót należy zabezpieczyć przed zniszczeniem zasuwy zaworów wodociągu oraz pokrywy studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej. Roboty w promieniu 1,50 m od tych urządzeń prowadzić należy ręcznie i pod nadzorem Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Sieradzu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają zgłoszenie robót budowlanych, przedmiary i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załączniki Nr 8, 9, 10 do SIWZ.
4) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
- czynności związane z wykonaniem robót związanych z remontem / konserwacją drogi (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót).
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 97567,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263777,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263777,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263777,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271873187
7.3.4) Miejscowość: Czartki
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263777,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153196,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153196,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153196,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271873187
7.3.4) Miejscowość: Czartki
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153196,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2025 r. z prawem opcji
- Dostawa konserw mięsnych i rybnych do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa leków do programów terapeutycznych i świadczeń gwarantowanych
- Świadczenie dla gminy Miasto Sieradz usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 r.
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Sieradza
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Remont drogi leśnej o nr inw. 220/667 Brzostowiec (Pakiet I) oraz remont drogi leśnej o nr inw. 220/567 Rytomoczydła (Pakiet II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.