eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorczynaPrzebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Korczyna



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Korczyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORCZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18A

1.5.2.) Miejscowość: Korczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-420

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13/43 540 80

1.5.8.) Numer faksu: 13/43 540 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@korczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df84cb51-d203-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Korczyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df84cb51-d203-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055974/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Korczyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165470

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EPP. 271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 363438,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Korczyna:
- w miejscowości Krasna,
- w miejscowości Wola Komborska,

1) Przebudowa drogi gminnej Nr G 114810R Krasna – Wyspan (ul. Miodowa),
w km 0+000 – 0+225 w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i ziemne - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku
na odległość do 1km, ścięcie poboczy,
b) podbudowa – roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub. do 8cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km do ponownego wbudowania,
- sączki w gruncie kat. III poprzeczne z kruszywa o głębokości 40cm
- stabilizacja podłoża cementem, grubość warstwy po zagęszczeniu 30cm,
- wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem kamiennym sortowanym z
zagęszczeniem mechanicznym, średnia grub. warstwy po zagęszczeniu do
10cm,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno
podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem,
- wyrównanie, wzmocnienie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-
asfaltową z wbudowaniem mechanicznym śred. grub. 5 cm,
c) nawierzchnia – mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową na
zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna o grub.
3cm,
- nawierzchnie z frezu Wykonawcy warstwa górna (pobocza, zjazdy) gr. 10cm,
śr. szer. 0,75m obustronnie.

2) Przebudowa drogi gminnej Nr G 114835R Wola Komborska – Działy w km 0+655 – 0+995 w następującym zakresie:
a) roboty przygotowawcze i ziemne - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku
na odległość do 1km, ścięcie poboczy,
b) podbudowa – roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub. do 8cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km do ponownego wbudowania,
- sączki w gruncie kat. III poprzeczne z kruszywa o głębokości 40cm,
- stabilizacja podłoża cementem, grubość warstwy po zagęszczeniu 30cm,
- wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem kamiennym sortowanym z
zagęszczeniem mechanicznym, średnia grub. warstwy po zagęszczeniu do
10cm,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno
podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem,
- wyrównanie, wzmocnienie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-
asfaltową z wbudowaniem mechanicznym śred. grub. 5 cm,
c) nawierzchnia – mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna o grub.
3cm,
- nawierzchnie z frezu Wykonawcy warstwa górna (pobocza, zjazdy) gr. 10cm,
śr. szer. 0,75m obustronnie,
- wymiana założonych rur betonowych na rury PVC dwuścienne łączone na
wcisk o śred. wew. 500mm,
- obudowy wylotów rur o średn. 60 cm z kamienia.

Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460829,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597641,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460829,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD GOLCOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 380755876

7.3.4) Miejscowość: Golcowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-231

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót - stabilizacja gruntu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460829,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.