eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa techniczna w pełnym zakresie samochodów służbowych Kancelarii Sejmu



Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa techniczna w pełnym zakresie samochodów służbowych Kancelarii Sejmu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Sejmu

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Inwestycyjno-Techniczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001103340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 4/6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro-zam@sejm.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sejm.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6363a410-891f-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Kancelaria Sejmu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obsługa Sejmu i jego organów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa techniczna w pełnym zakresie samochodów służbowych Kancelarii Sejmu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6363a410-891f-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00146805/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Obsługa techniczna w pełnym zakresie samochodów służbowych Kancelarii Sejmu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505843

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BIT.ZP.3021.39.2023.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 609755 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części A (Skoda i VW osobowe) jest obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu” marki Skoda Superb 2.0 – 25 szt. rok prod. 2016-2022, Skoda Enyaq – 9 szt. rok prod. 2021-2022 i Volkswagen VW ID3 – 1 szt. rok prod. 2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 528455 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części B (VW dostawcze) jest obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu” marki Volkswagen dostawczy -VW Crafter -1 szt. rok prod. 2022,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 24390 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części C (Ford) jest obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu” marki Ford: - Ford Galaxy 2.0 – 3 szt. rok prod. 2010-2012.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 16260 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części D (Peugeot) jest obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu” marki Peugeot -Peugeot Boxer -1 szt. rok prod. 2018.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 24390 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części E (Fiat) jest obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu” marki Fiat - Fiat Ducato -1 szt. rok prod. 2010.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 8130 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części F(Fiat) jest obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu” marki w części F Opel - Opel Vivaro -1 szt. rok prod. 2008.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 8130 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 650000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 650000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dynamica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811961914

7.3.3) Ulica: Jawornik 525

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Naprawy Blacharsko-Lakiernicze - Chwalibóg Motors Sp. z o.o. Sp. k.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-01 do 2027-02-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nieprzekraczalna wartość przedmiotu umowy wynosi 650000,00 zł brutto.
Wykonawca zaoferował:
1.Opust na części zamienne do napraw mechanicznych (Ocm) w wysokości 10%;
2.Cenę roboczogodziny napraw mechanicznych (Crm): brutto 281,23 PLN;
3.Cenę roboczogodziny napraw blacharskich (Crbl):brutto 233,70 PLN;
4.Cenę roboczogodziny napraw lakierniczych (Crl): brutto 233,70 PLN;
5.Opust na części zamienne do napraw blacharskich (Ocbl) w wysokości 15%;
6.Opust na materiały lakiernicze (Om): w wysokości 0%.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.