eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa strzykawek, venflonów, igieł, korków do probówek, szpatułek laryngologicznych, gazy, bandażu, opatrunku włókninowego do mocowania wenflonów/kaniul, stazy oraz pojemników z podziałką.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa strzykawek, venflonów, igieł, korków do probówek, szpatułek laryngologicznych, gazy, bandażu, opatrunku włókninowego do mocowania wenflonów/kaniul, stazy oraz pojemników z podziałką.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ

1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wckik/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa strzykawek, venflonów, igieł, korków do probówek, szpatułek laryngologicznych, gazy, bandażu, opatrunku włókninowego do mocowania wenflonów/kaniul, stazy oraz pojemników z podziałką.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e440cfa0-da8d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026986/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sprzęt jednorazowy II.1.4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176933

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 11/D/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5086,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa strzykawek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz asortymentu będącego przedmiotem niniejszego postępowania zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/1 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki

4.5.5.) Wartość części: 574,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa venflonów/ kaniul. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz asortymentu będącego przedmiotem niniejszego postępowania zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/2 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula

4.5.5.) Wartość części: 1076,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa igieł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz asortymentu będącego przedmiotem niniejszego postępowania zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141320-9 - Igły medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1294,92 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa korków do probówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz asortymentu będącego przedmiotem niniejszego postępowania zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/4 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44618310-1 - Korki

4.5.5.) Wartość części: 1045,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa szpatułek laryngologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz asortymentu będącego przedmiotem niniejszego postępowania zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/5 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 733,32 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazy, bandażu, opatrunku włókninowego do mocowania wenflonów/kaniul. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz asortymentu będącego przedmiotem niniejszego postępowania zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/6 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 108,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa stazy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz asortymentu będącego przedmiotem niniejszego postępowania zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/7 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 563,76 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników z podziałką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz asortymentu będącego przedmiotem niniejszego postępowania zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/8 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141615-4 - Pojemniki na mocz

4.5.5.) Wartość części: 224,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MedProf Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384757790 NIP 5213880973

7.3.3) Ulica: Domaniewska 17/19/133

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na dostawę strzykawek, venflonów, igieł, korków do probówek, szpatułek laryngologicznych, gazy, bandażu, opatrunku włókninowego do mocowania wenflonów/kaniul, stazy oraz pojemników z podziałką (Sprawa 11/D/2023) w części 2 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28 kwietnia 2023 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na dostawę strzykawek, venflonów, igieł, korków do probówek, szpatułek laryngologicznych, gazy, bandażu, opatrunku włókninowego do mocowania wenflonów/kaniul, stazy oraz pojemników z podziałką (Sprawa 11/D/2023) w części 3, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28 kwietnia 2023 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na dostawę strzykawek, venflonów, igieł, korków do probówek, szpatułek laryngologicznych, gazy, bandażu, opatrunku włókninowego do mocowania wenflonów/kaniul, stazy oraz pojemników z podziałką (Sprawa 11/D/2023) w części 4 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28 kwietnia 2023 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na dostawę strzykawek, venflonów, igieł, korków do probówek, szpatułek laryngologicznych, gazy, bandażu, opatrunku włókninowego do mocowania wenflonów/kaniul, stazy oraz pojemników z podziałką (Sprawa 11/D/2023) w części 5 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28 kwietnia 2023 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na dostawę strzykawek, venflonów, igieł, korków do probówek, szpatułek laryngologicznych, gazy, bandażu, opatrunku włókninowego do mocowania wenflonów/kaniul, stazy oraz pojemników z podziałką (Sprawa 11/D/2023) w części 6 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28 kwietnia 2023 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na dostawę strzykawek, venflonów, igieł, korków do probówek, szpatułek laryngologicznych, gazy, bandażu, opatrunku włókninowego do mocowania wenflonów/kaniul, stazy oraz pojemników z podziałką (Sprawa 11/D/2023) w części 7 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28 kwietnia 2023 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na dostawę strzykawek, venflonów, igieł, korków do probówek, szpatułek laryngologicznych, gazy, bandażu, opatrunku włókninowego do mocowania wenflonów/kaniul, stazy oraz pojemników z podziałką (Sprawa 11/D/2023) w części 8 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28 kwietnia 2023 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.