eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja systemu kontroli dostępu w obiekcie Centrali NBP w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja systemu kontroli dostępu w obiekcie Centrali NBP w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DKRZ-WPO2@nbp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zamowienia.nbp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


polityka pienięzna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu kontroli dostępu w obiekcie Centrali NBP w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3731e8d-cedd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174291

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO2-BS-241-0027/DB/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 617886,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest:
1) wykonanie przez Wykonawcę modernizacji SKD obejmującej:
a) demontaż wskazanych elementów SKD,
b) dostawę, zamontowanie, konfigurację i uruchomienie wskazanych elementów SKD,
c) dostawę, instalację, konfigurację i uruchomienie na stacjach roboczych oraz serwerach oprogramowania XMP-BABYLON, w wersji publikowanej przez producenta na stronie internetowej na dzień instalacji,
d) udzielenie licencji (sublicencji) na korzystanie z oprogramowania
XMP-BABYLON w dostarczonej wersji, jeżeli posiadane przez NBP uprawnienia licencyjne nie będą wystarczające,
e) przeprowadzenie instruktażu dla pracowników Zamawiającego z zakresu działania i obsługi oprogramowania XMP-BABYLON,
f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
g) sporządzenie wizualizacji SKD w Centrali NBP,
h) udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady zmodernizowanej części SKD,
2) wykonywanie przez Wykonawcę okresowych przeglądów zmodernizowanego SKD.
2. Wykonawca powinien posiadać aktualny (nie starszy niż 6 miesięcy od dnia podpisania Umowy) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada certyfikat wsparcia producenta oprogramowania XMP-BABYLON.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 717268,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 717268,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 717268,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKE Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262398012

7.3.3) Ulica: Osmańska 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-823

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PJ-SYSTEM Jurewicz Michał-prace instalacyjne, prace montażowe, prace budowlane
MIB Mariusz Botkiewicz - prace instalacyjne, prace montażowe, prace budowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 717268,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Umowy w następujących terminach:
1) do 15 grudnia 2023 roku – wykonanie przez wykonawcę modernizacji SKD,
2) przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego - wykonywanie przez wykonawcę okresowych przeglądów zmodernizowanego SKD.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.