eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BabiceRozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Stare Babice 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Stare Babice 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://starebabice.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Stare Babice 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fab3b2e0-e40a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na
podstawie: art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm.) Zamówienie jest powiązane z zamówieniem podstawowym RZP.271.9.2023 pn. „Wykonanie oświetlenia ulic na terenie gminy Stare Babice w 2023 r.” w ramach którego zawarto umowę nr 213/2023 z dnia 23 marca 2023 r.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-40978924-a856-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci elektroenergetycznej kablowej oświetlenia w podziale na zadania:
1) Zadanie 1 – ul. Trakt Królewski w miejscowości Borzęcin Duży;
2) Zadanie 2 - ul. Źródlanej w miejscowości Borzecin Mały.
2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej tj. w projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje:
1) dla zadania 1 - ul. Trakt Królewski w miejscowości Borzecin Duży:
a) budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 82 m;
b) montaż słupa oświetleniowego z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową – 2 szt. – Rys. nr 1
w projekcie – słupy P3 i P4;
2) dla zadania 2 - ul. Źródlanej w miejscowości Borzęcin Mały:
a) budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 126 m;
b) montaż słupa oświetleniowego z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową – 3 szt. – Rys. nr 1
w projekcie – słupy P5 do P7;
3. Czynności do wykonania przy zamówieniu:
1) wykonanie badań i prób pomontażowych oraz uruchomienie oświetlenia;
2) pełna obsługa geodezyjna, w szczególności tyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w zakresie całego zadania inwestycyjnego;
3) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej co najmniej:
a) projekt budowlano – wykonawczy wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami,
b) protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jego zakończeniu,
c) atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy,
d) dziennik budowy i dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp.,
e) inwentaryzację powykonawczą geodezyjną (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił potwierdzenia zamówienia pliku KCD do modyfikacji wraz z kopią operatu geodezyjnego);
4) przywrócenie terenu do stanu istniejącego przed rozpoczęciem robót, w tym odtworzenie dróg zgodnie z Zarządzeniem nr 39/2012 Wójta Gminy Stare Babice z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji odtworzenia nawierzchni w obrębie pasa drogowego, naruszonych w wyniku robót kanalizacyjnych, wodociągowych, ciepłowniczych, elektrycznych, telekomunikacyjnych, itp.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ares Elektrotechnika Stanisław Wolanin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731007423

7.3.4) Miejscowość: Koszyce Wielkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.