Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00541908/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport odpadów dla Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091581150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.bysikiewicz@pgkimino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkimino.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie składowiska odpadów, produkcja kompostu, biogazu, inne.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport odpadów dla Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3914a3b-95d0-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00182947/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Transport odpadów dla Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) w Inowrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541908
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DFZ.18/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest transport odpadów dla Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu, który obejmuje dwa zadania:
1) zadanie 1 - transport odpadów - w okresie od 2 stycznia 2024 r./od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2024 r. pojazdami z ruchomą podłogą do Cementowni Kujawy w Bielawach. Maksymalna ilość transportów odpadów w tygodniu wyniesie 12, transport odbywać się będzie od poniedziałku do soboty wg planu zamówień Cementowni; przewidywana szacunkowa ilość odbytych transportów w okresie trwania umowy wyniesie ok. 600;
2) zadanie 2 - transport odpadów - w okresie od 2 stycznia 2024 r./od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2024 r. pojazdami z ruchomą podłogą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na podstawie harmonogramu odbioru i transportu odpadów i w terminie, o których mowa w ust. 4 pkt 3. Maksymalna ilości transportów w tygodniu wyniesie 8, transport odbywać się będzie od poniedziałku do soboty wg planu zamówień określonego przez Zamawiającego; przewidywana szacunkowa ilość przebytych kilometrów w okresie trwania umowy – ok. 25 000 km, zwane łącznie „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. transport odpadów o kodach:
1) 16 01 03 opony;
2) 19 12 02 metale żelazne;
3) 19 12 10 paliwa alternatywnego;
4) 19 12 12 innych odpadów z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11;
5) 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji;
6) 20 03 07 gabarytów;
oraz innych odpadów.
3. Podane przez Zamawiającego ilości kursów oraz kilometrów, określone w pkt 5.2 ppkt 1 i 2 mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości wskazanych kursów oraz kilometrów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tytułu niezrealizowania pełnej ilości kursów oraz kilometrów w okresie trwania umowy.
4. Zamawiający gwarantuje minimalną realizację umowy na poziomie co najmniej 60% kwoty łącznego Wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy.
5. Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do:
1) potwierdzania transportu odpadów zgodnie z przepisami w zakresie bazy danych o produktach i opakowaniach (BDO);
2) posiadania przez cały okres trwania niniejszej umowy wpisu na transport odpadów w BDO zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.). W przypadku powierzenia niektórych zadań podwykonawcom, również oni winni posiadać wymagane przepisami prawa stosowne zezwolenia, wpisy dotyczące wykonywania przez nich usług;
3) przestrzegania harmonogramu odbioru i transportu odpadów. Szczegółowy termin planowanego odbioru i transportu odpadów objętych zamówieniem, określający dzień i godzinę, zostanie ustalony w harmonogramie do piątku każdego tygodnia do godz. 15.00, na tydzień następny na podstawie Planu Zamówień z Cementowni lub innego harmonogramu wywozów;
4) przestrzegania przepisów BHP, ppoż., organizacji ruchu i regulaminów obowiązujących na danym terenie w czasie odbioru odpadów z RIPOK i dostarczenia ich do odbiorców;
5) codziennego odbioru odpadów, tj. od poniedziałku do soboty w godz.: 6.30-18.00;
6) posiadania odpowiednich pojazdów z tzw. ruchomą podłogą do realizacji zadań - min. 2 pojazdy na każde zadanie (tj. min. 4 pojazdy do realizacji dwóch zadań);
7) uzgadniania z Zamawiającym zakresu i sposobu wykonania zamówienia.
6. Zamawiający zobowiązuje się do załadunku odpadów, po wcześniejszym zważeniu odpadów na zalegalizowanej wadze Zamawiającego i udokumentowaniu zważenia kwitem wagowym potwierdzonym przez Wykonawcę. Na podstawie kwitu wagowego Zamawiający wystawiał będzie kartę przekazania odpadu, którą potwierdzi Wykonawca w BDO, zamówienia i potwierdzenia będą wykonywane elektronicznie. Dokumenty te stanowić będą podstawę do określania ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
7. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy, przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za przyjęte odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560572,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 721395,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLU PRO ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5214037581
7.3.3) Ulica: Ksawerów 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-656
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- DOSTAWA ŚRODKÓW PIORĄCO DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
- Zakup i dostawa monitorów ergonomicznych w ramach projektu pn. Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy
- Zakup i dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025roku - I
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i częściowe zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Czerniejewo
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ŚWINICE WARCKIE W 2025 ROKU"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zębowice oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów..........
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY LIPCE REYMONTOWSKIE
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.