eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoBudowa kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Pieszcz. Etap II.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Pieszcz. Etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4089e9fe-b13f-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Pieszcz. Etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4089e9fe-b13f-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036117

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3666562,21

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Pieszcz”.
3.2. Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) budowa rurociągów kanalizacyjnych, grawitacyjnych DN 200;
2) budowa przyłączy kanalizacyjnych, grawitacyjnych DN 160;
3) budowa rurociągów kanalizacyjnych, tłocznych;
4) budowa tłoczni/przepompowni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą (2szt.);
5) budowa studni betonowych DN1000;
6) budowa studni z tworzywa sztucznego DN 300 i DN 400.
3.3. W roku 2023 Gmina Postomino zrealizowała część zakresu robót obejmujących:
1. budowę lokalnej oczyszczalni ścieków;
2. budowę przepompowni ścieków na terenie oczyszczalni;
3. budowę sieci kanalizacyjnej w systemie grawitacyjnym na odcinku A31 – A12, A27 - B15 – B11, A12 – A12.4, A25 – A25.3, B15 – B15.1, B11 – B11.8, B14 – B14.9.
Zakres wykonanych prac oznaczono na załączniku kolorem żółtym.
3.4. W ramach niniejszego postępowania należy wycenić zakres zadania określony w dokumentacji projektowej z pominięciem zakresu wykonanego w 2023 r.
3.5. W ramach realizacji zadania inwestycyjnego należy wybudować sieć kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno – tłocznym wraz z włączeniem się w istniejącą sieć kanalizacji sanitarnej. Dodatkowo należy wykonać odgałęzienia sieci do granicy działek prywatnych oznaczonych na projekcie zagospodarowania terenu jako przyłącza kwalifikowane. W ramach niniejszego postępowania należy również wykonać przełączenie ścieków z istniejącej instalacji kanalizacyjnej budynku wielorodzinnego na dz. nr 7/8 do przepompowni ścieków P2 wraz z odcinkiem instalacji od budynku do przepompowni. Przy tłoczni P1 należy wykonać przyłącze wodociągowe wraz z hydrantem. Teren tłoczni P1 należy ogrodzić wraz z montażem bramy wjazdowej i utwardzić kostką brukową betonową. Projektowane sieci zlokalizowane są w pasach drogowych dróg gminnych i drogi powiatowej.
3.6. Po zakończeniu prac montażowych Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kamerowania wykonanych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przygotowaniem opracowania na nośniku elektronicznym zawierającym obraz z kamerowania wraz z profilem powykonawczym wykonanej sieci.
3.7. Uszkodzone na etapie realizacji robót budowlanych nawierzchnie dróg, placów i chodników należy odtworzyć po zakończeniu prac zgodnie z technologią ich wykonania. Po zakończeniu robót plac budowy przywrócić do stanu nie gorszego niż z przed budowy. Stan dróg gminnych przekazać w stanie nie gorszym niż przed rozpoczęciem inwestycji.
3.8. Przepompownie ścieków objąć rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje u eksploatatora sieci kanalizacyjnej w gm. Postomino. Informuję, że aktualnie użytkownik tj. GPK Sp. z o.o. w Postominie w celu monitoringu sieci, przepompowni i tłoczni oraz oczyszczalni wykorzystuje oprogramowanie 2 różnych producentów. Jednakże Zamawiający dopuszcza wykorzystanie monitoringu innego producenta pod warunkiem dostarczenia kompletnej bazy wraz z kodami dostępowymi Użytkownikowi sieci.
3.9. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
3.10. Miejsce wywozu nadmiaru gruntu (urobku) Zamawiający wskaże przy przekazaniu placu budowy w odległości do 5 km od placu budowy. Miejsce wywozu nadmiaru gruntu po zakończeniu robót należy uporządkować i rozplantować.
3.11. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym:
1. Projekt budowlano – wykonawczy „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Pieszcz”,
2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3. Dokumentacja geotechniczna badań podłoża gruntowego,
4. SWZ,
5. Przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określaniu ceny.
3.12. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia.
3.13. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym badanie stopnia zagęszczenia w miejscu wykopów w pasie drogowym przed odtwarzaniem nawierzchni drogowych; próby szczelności, opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do przebudowywanych dróg i zjazdów, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.
3.14. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
3.15. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
3.16. Po zakończeniu budowy należy przedstawić certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
3.17. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego.
3.18. Kod CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
3.19. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
3.20. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie
z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
3.21. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
3.22. Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą o roszczenie cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4298850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4637100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4298850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecol-Unicon Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841383568

7.3.3) Ulica: ul. Równa 2

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-067

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót budowlanych, część robót instalacyjnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4298850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.