Og³oszenie z dnia 2021-10-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00260726/01 - Wynik z dnia 2021-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa 4 przej¶æ dla pieszych zlokalizowanych na ul. Rynek Pi³sudskiego przy dworcu autobusowym w Wysokiem Mazowieckiem
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Wysokie Mazowieckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670143
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ludowa 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wysokie Mazowieckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 86/2752592
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wysokiemazowieckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wysokiemazowieckie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa 4 przej¶æ dla pieszych zlokalizowanych na ul. Rynek Pi³sudskiego przy dworcu autobusowym w Wysokiem Mazowieckiem
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c0badaf3-2b28-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00229563
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005909/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Przebudowa 4 przej¶æ dla pieszych zlokalizowanych na ul. Rynek Pi³sudskiego przy dworcu autobusowym w Wysokiem Mazowieckiem
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip-umwysokiemaz.wrotapodlasia.pl/zamowieniap/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ i ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
oraz poczty elektronicznej : sekretariat@wysokiemazowieckieipl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowi±zany jest posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy:
1) „z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz
2) ,,formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu formularzy opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5.Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c
wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
6. Strona postêpowania na miniPrtal: miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
7. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 4 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.),
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf, pakiet Office lub równowa¿ny),
6) Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach danych okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt. pades, xades. Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie plików w formacie .pdf.
7) Zalecenia Zamawiaj±cego dotycz±ce kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca siê zastosowanie podpisu w formacie PAdES,
b) dla dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê zastosowanie podpisu wewnêtrznego w formacie XAdES. Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ plik z dokumentem oraz plik z podpisem, czyli 2 pliki.
8. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego za po¶rednictwem poczty elektronicznej : sekretariat@wysokiemazowieckieipl z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie , jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, udostêpniaj±c je na stronie internetowej prowadzonego postepowania, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz przed³u¿ania terminu sk³adania ofert. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska w Wysokiem Mazowieckiem, adres – ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej w Wysokiem Mazowieckiem jest Pani Beata Napora-Zaj±c tel. 862752592, e-mail: sekretariat@wysokiemazowieckie.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.t. „Przebudowa 4 przej¶æ dla pieszych zlokalizowanych na ul. Rynek Pi³sudskiego przy dworcu autobusowym w Wysokiem Mazowieckiem”.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MK.271.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa czterech przej¶æ dla pieszych wraz z budow± o¶wietlenia i kana³em technologicznym na ul. Rynek Pi³sudskiego oraz ¯wirki i Wigury w Wysokiem Mazowieckiem.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• przebudowê dróg gminnych polegaj±c± na sfrezowaniu istniej±cej warstwy ¶cieralnej i
wykonaniu nowej warstwy ¶cieralnej nawierzchni jezdni ulic,
• wykonanie czterech wysp azylu dla pieszych w ci±gu przej¶æ dla pieszych;
• przebudowê doj¶æ do przej¶æ dla pieszych polegaj±c± na wykonaniu ramp oraz nawierzchni z
p³ytek integracyjnych;
• wykonanie o¶wietlenia przej¶æ dla pieszych;
• wykonanie kana³u technologicznego wraz ze studniami
Szczegó³owy zakres prac zosta³ okre¶lony w za³±czonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przej¶æ dla pieszych
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena i gwarancja
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy szczegó³owe warunki udzia³u w postêpowaniu, tj.:1) wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywam terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym czasie, wykona³ co najmniej:
- jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie przej¶cia dla pieszych w zakresie co najmniej takim jak w opisie przedmiotu zamówienia ( mo¿e byæ tak¿e elementem innego wiêkszego przedsiêwziêcia).
Opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku
Ocena spe³nienia tego warunku zostanie przeprowadzona w formule spe³nia/nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i w wykazie robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie oraz dowody okre¶laj±ce czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie zw³aszcza zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 3 (sk³adany na wezwanie, stosownie do tre¶ci art. 274 ust. 1 upzp)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia:1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia , zawieraj±ce w szczególno¶ci informacje:
a) o tym, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w Rozdziale X SWZ - wg. wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2a do SWZ
b) o tym, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w Rozdziale XI SWZ, wg. wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2b do SWZ
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku wykonawcy, który wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postepowaniu, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o tym, których warunków dotycz± udostêpniane przez inne podmioty zasoby, – w takiej sytuacji nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± za³±cznik nr 5
3) o¶wiadczenia o których mowa w pkt 1 ppkt 1 podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - w przypadku polegania wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
4) o¶wiadczenia o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podwykonawcy - w przypadku, gdy wykonawca w o¶wiadczeniu wskaza³ nazwê podwykonawcy.
5) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe ¿±dane od wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej po z³o¿eniu ofert:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 3 (sk³adany na wezwanie, stosownie do tre¶ci art. 274 ust. 1 upzp).
Pozosta³e informacje zawiera SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych), przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w niniejszej SWZ.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw do wykluczenia , sk³ada ka¿dy z wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki wprowadzenia zmian w umowie s± nastêpuj±ce:1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy bêdzie mo¿liwa w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
b) konieczno¶ci wprowadzenia przez Zamawiaj±cego korekt w dokumentacji projektowej (usuniêcie wad projektu lub wprowadzenie rozwi±zañ zamiennych),
c) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, dodatkowych i innych niezbêdnych do zakoñczenia przedmiotu umowy, w tym wynikaj±cych z korekty dokumentacji projektowej,
d) zaistnienia okoliczno¶ci utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych terminowe zakoñczenie przedmiotu umowy takich jak: warunki archeologiczne, geologiczne, hydrauliczne, atmosferyczne (w szczególno¶ci warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu zamówienia), kolizje z sieciami infrastruktury technicznej,
e) opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiaj±cego lub daj±cych siê przypisaæ Zamawiaj±cemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiaj±cego na terenie budowy,
f) dzia³ania si³y wy¿szej.
2. Zmiana wynagrodzenia:
a) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT w okresie realizacji umowy – dotyczy wynagrodzenia za roboty, których nie zafakturowano na dzieñ wej¶cia w ¿ycie przepisów o zmianie VAT,
b) w przypadku zmiany zakresu rzeczowo – finansowego wskutek zlecenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót koniecznych oraz wynikaj±cych z korekt dokumentacji projektowej (usuniêcie wad projektu).
3. Inne zmiany:
a) zmiana zakresu rzeczowo – finansowego zamówienia w przypadku wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo – finansowego robót,
b) rozszerzenie odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi oraz przed³u¿enia terminu gwarancji i rêkojmi w przypadku zaproponowania takiego rozwi±zania przez Wykonawcê,
c) zmian osób reprezentuj±cych, pod warunkiem wcze¶niejszego powiadomienia i akceptacji drugiej strony, w przypadku ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych, lub je¿eli zmiana stanie siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy (np. rezygnacja, itp.).
d) dopuszcza siê zmiany w przypadku zmian dokumentacji technicznej wynikaj±cej
z postepowañ administracyjnych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-27 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, przy u¿yciu Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-25
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Kiliñskiego 94, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Bie¿±c± konserwacjê nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Choszczno
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Kiliñskiego 90, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Le¶nictwie Warblewo - Nadle¶nictwo Polanów_etap II
- REMONT £AZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzêdach Skarbowych podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
wiêcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.