Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00106013/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
- 2024/BZP 00212328/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowe wraz z konserwacją posiadanego przez Zamawiającego medycznego systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls w Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 44-48
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-252
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szgichp.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szgichp.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5d2e07c-cb40-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisowe wraz z konserwacją posiadanego przez Zamawiającego medycznego systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls w Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5d2e07c-cb40-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106013
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5P/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja wraz z usługami serwisowymi umożliwiającymi
bieżącą eksploatację medycznego systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls, znajdujących
się w posiadaniu Zamawiającego, w zakresie określonym w SWZ.
2.Przedmiot zamówienia stanowią usługi serwisowe wraz z konserwacją systemu
informatycznego Eskulap oraz Impuls tj.: Konserwacja [KS] + Serwis Aplikacji [SA] + Konsultacje
[KA] + Konsultacje telefoniczne [KT] oraz Nadzór eksploatacyjny [NE] wykonywany w ilości 36
dni w okresie trwania umowy wraz z Serwisem Motoru Bazy Danych [SBD] (zakres oraz
procedury realizacji wymienionych usług serwisowych określa Załącznik nr 1 do umowy).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy wraz z
załącznikami nr 1-5 stanowiący integralną część SWZ.
.
3. W ramach świadczenia przedmiotowej usługi Wykonawca jest zobowiązany udostępnić
serwis internetowy o funkcjonalności opisanej poniżej wraz ze wskazaniem jego adresu
internetowego oraz dane umożliwiające Zamawiającemu autentyfikację na koncie
demonstracyjnym w tym serwisie spełniającym wymagania Zamawiającego tj.:
1) wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania
aplikacyjnego,
2) powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń,
3) dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w
okresie ostatnich 12 miesięcy,
4) baza wiedzy zawierająca dane co najmniej z 12 miesięcy w zakresie: materiały szkoleniowe
dotyczące pracy serwisowanego przez wykonawcę oprogramowania,
5) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych
komunikatach i automatyczne wysyłanie tych informacji na podane przez zamawiającego
skrzynki e-mailowe wybranych pracowników zamawiającego odpowiedzialnych za obsługę
umowy po stronie Zamawiającego,
6) serwis http lub serwer ftp, na którym zamieszczane są wszelkie uaktualnienia
oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania
posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników.
4.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia stanowi serwis wraz z konserwacją aktualnie eksploatowanego
medycznego systemu informatycznego, który jest systemem zwartym oraz zintegrowanym w
ramach jednego motoru bazy danych. Podzielenie zamówienia na zadania groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą
skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
5.Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez
Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u
Zamawiającego. Odbycie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 624000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 624000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nexus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272093981
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 624000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie ".
- "Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie w terminie do 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. ".
- Codzienne kompleksowe sprzątanie w Oddziale Terenowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie oraz w jednostkach podległych (na 2025r).
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku (strzykawki, igły, dreny, kaniule)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
- Objęcie nadzorem autorskim i serwisem zainstalowanego w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie systemu informatycznego Infomedica i AMMS na rok 2025 .
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
- Przedłużenie licencji na oprogramowanie SAS Office Analytics wraz z komponentami oraz usługa wsparcia technicznego na okres jednego roku dla Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
- Zakup usługi wsparcia technicznego i serwisu oprogramowania ArcGIS.
- Odnowienie gwarancji i wsparcia dla centralnego UPS'a GT 33 SM 120/40 na okres 1 roku
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.