Og³oszenie z dnia 2021-10-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00281243/01 - Wynik z dnia 2021-11-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa oraz remont dróg i przej¶æ dla pieszych na terenie Gminy S³omniki z podzia³em na zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA S£OMNIKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina S³omniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555565
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 64
1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³omniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-090
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slomniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slomniki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa oraz remont dróg i przej¶æ dla pieszych na terenie Gminy S³omniki z podzia³em na zadania.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a95755ac-2b4a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00229605
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003839/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Remont pobocza drogi powiatowej nr 1263K w m. Waganowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.malopolska.pl/umslomniki,m,342153,2021.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiadomienia, o¶wiadczenia,
wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±: drog± elektroniczn±: przetargi@slomniki.pl lub poprzez
Platformê, dostêpn± pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
Oferty nale¿y sk³adaæ wy³±cznie przez https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z
uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej.
Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w
ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U.2020 poz. 344).
2. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
1) drog± elektroniczn±: przetargi@slomniki.pl
2) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
3. Sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za
po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez
miniPortal (Formularz do komunikacji). Zamawiaj±cy i Wykonawcy mog± komunikowaæ siê ze sob±
równie¿ za pomoc± poczty elektronicznej poprzez adres email: przetargi@slomniki.pl.
4. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy
pos³uguj± siê numerem og³oszenia BZP oraz numerem postêpowania.
5. Rejestracja na miniPortal, (w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej), wymaga od Wykonawcy
zamierzaj±cego wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadania konta
na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy:
„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
8. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania na ePUAP.
9. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”,
dostêpnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej
„RODO”) informujemy, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest w Urzêdzie Miejskim z siedzib± w S³omnikach,
ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 64 Burmistrz Gminy S³omniki, kontakt mailowy pod adresem: um@slomniki.pl
b) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod
adresem e-mail: daneosobowe@slomniki.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp przez okres 4
lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych
na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia);
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
j) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla
przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIiR.271.35.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1
Przebudowa przej¶æ dla pieszych
a) Przebudowa przej¶cia dla pieszych w obszarze oddzia³ywania w km od 0+172 do 0+177
(w tym przej¶cie dla pieszych w km 0+175) w miejscowo¶ci S³omniki, Gmina
1. Budowa dedykowan ego o¶wietlenia przej¶æ dla pieszych:
-Uk³adanie kablowych linii zasilaj±cych YKXS 5x16 w rurach ochronnych O110,
-Monta¿ s³upów o¶wietleniowych z oprawami Schreder IZYLUM LED,
-Monta¿ uziomów (R<10Ω oraz R<30Ω),
2. Remont chodnika na d³ugo¶ci ok. 70m i sz eroko¶ci 2,0m
3. Wykonanie wyniesionego przej¶cia dla pieszych
4. Oznakowanie znakami pionowymi, poziomymi i urz±dzeniami BRD
b) „Przebudowa przej¶cia dla pieszych w obszarze oddzia³ywania w km od 0+078 do km
0+083 (w tym przej¶cie w km 0+080) w miejscowo¶ci S³omni ki, Gmina S³omniki”
1. Budowa dedykowanego o¶wietlenia przej¶æ dla pieszych:
-Uk³adanie kablowych linii zasilaj±cych YKXS 5x16 w rurach ochronnych O110,
-Monta¿ s³upów o¶wietleniowych z oprawami Schreder IZYLUM LED,
-Monta¿ uziomów (R<10Ω oraz R<30Ω),
2. Wyko nanie wyniesionego przej¶cia dla pieszych
Oznakowanie znakami pionowymi, poziomymi i urz±dzeniami BRD
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych
odrzuceniu (dla ka¿dej czê¶ci/zadania zamówienia oddzielnie) Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ ni¿ej
podane kryteria:
Cena oferty (brutto) – waga kryterium 60 %;
Okres gwarancji/rêkojmi – waga kryterium 40%.
Ilo¶æ punktów dla oferty = K1 + K2
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji/rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2
„Remont utwardzonego pobocza w ci±gu drogi powiatowej nr 1263K w miejscowo¶ci
Waganowice” wykonanie pobocza z kostki brukowej na d³ugo¶ci o k. 260 mb
Zamawiaj±cego informuje, i¿ po zawarciu umowy przeka¿e Wykonawcy projekt
czasowej organizacji ruchu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych
odrzuceniu (dla ka¿dej czê¶ci/zadania zamówienia oddzielnie) Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ ni¿ej
podane kryteria:
Cena oferty (brutto) – waga kryterium 60 %;
Okres gwarancji/rêkojmi – waga kryterium 40%.
Ilo¶æ punktów dla oferty = K1 + K2
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji/rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3
„Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 775 w km 3+094 – 3+415 w miejscowo¶ci Broñczyce polegaj±ca na budowie chodnika” w ykonanie chodni ka z kostki brukowej na
d³ugo¶ci ok. 321 mb
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych
odrzuceniu (dla ka¿dej czê¶ci/zadania zamówienia oddzielnie) Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ ni¿ej
podane kryteria:
Cena oferty (brutto) – waga kryterium 60 %;
Okres gwarancji/rêkojmi – waga kryterium 40%.
Ilo¶æ punktów dla oferty = K1 + K2
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji/rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e: a) w zakresie czê¶ci I, II i III dysponuje b±d¼ bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob±, która bêdzie kierowa³a robotami (Kierownik Budowy) i posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ.b) w zakresie czê¶ci I dysponuje b±d¼ bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob±, która bêdzie kierowa³a robotami w bran¿y elektrycznej i posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i energetycznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o
spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania –
zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ;Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na wezwanie
Zmawiaj±cego obejmuj±:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidenc
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do
wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ;Podmiotowe ¶rodki dowodowe
sk³adane na wezwanie Zmawiaj±cego obejmuj± wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych
przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; za³±cznik nr 5 do
SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:1) Zadanie nr 1 – 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³ 00/100);
2) Zadanie nr 2 – 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³ 00/100);
3) Zadanie nr 3 – 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³ 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w S³omnikach nr rachunku 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 z dopiskiem " Budowa, przebudowa oraz remont dróg i przej¶æ dla pieszych na terenie Gminy S³omniki – zadanie nr ….” (wpisaæ numer zadania)
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw
wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy –
wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 pzp. oraz wskazanym we wzorze umowy
stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-27 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
W planie zamówieñ publicznych nie by³o uwzglêdnionych zadañ nr I i III. Zamawiaj±cy informuje, i¿ je¿eli w dokumentacji zamówienia u¿yte zosta³y nazwy w³asne (znaki towarowe), maj± charakter przyk³adowy i zosta³ y podane jedynie w celu u³atwienia sporz±dzenia oferty . Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych do tychprzyjêtych w SWZ i jej za³±cznikach (m.in. dokumentacji technicznej ), jednak o parametrach i jako¶ci nie gorszej od zaproponowanej przez Zamawiaj±cego.
INNE PRZETARGI S£OMNIKI
- "Zakup pojazdu s³u¿±cego kontroli jako¶ci powietrza na potrzeby Stra¿nika Gminnego Gminy S³omniki" - II postêpowanie.
- Remont cz±stkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy S³omniki w 2025 roku.
wiêcej: przetargi S£OMNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wierzbowej w D±bczu. Zabezpieczenie gazoci±gu wysokiego ci¶nienia DN150 odb. Leszno
- Przebudowa drogi gminnej nr 104234B Bêækowo - Zacieczki, gm. Szczuczyn
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnêtrznych
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w D±browie Górniczej
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Le¶nym w Lubinie
- Profilowanie dróg
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.