eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krupski Młyn"Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu "Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn" - część 4"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn” - część 4”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUPSKI MŁYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krasickiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Krupski Młyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-693

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 285 70 16

1.5.8.) Numer faksu: 32 285 70 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bip.krupskimlyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krupskimlyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.krupskimlyn.pl/?id=2187&mode=0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn” - część 4”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4aef6ad-147c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001160/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn” - część 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193779/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Beneficjent dwukrotnie ogłosił przetarg na zakres objęty niniejszym postępowaniem. Pierwszy ogłoszony został 30.12.2020 roku (ogłoszenie w BZP nr 774355-N-2020). Część 4 postępowania została unieważniona zgodnie z dyspozycją art.93 ust.1 pkt. 4 Pzp. Drugi przetarg ogłoszony został 26.08.2021 roku (ogłoszenie nr 2021/BZP 00161057/01). Do terminu składania ofert (3.09.2021 r o godzinie 10:00) do Zamawiającego nie została złożona żadna oferta. W związku z tym Zamawiający postępowanie w obydwu częściach unieważnił na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.
Z uwagi na powyższe, w związku z brakiem złożenia ofert w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego 26.08.2021 roku, uzasadnione jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, w myśl art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3c53194b-064d-11ec-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 53800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektronicznych i elektrycznych oraz laptopów lamp halogenowych i mikroportów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44473,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44473,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44473,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102

7.3.3) Ulica: Plebańska 3 /8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44473,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.