Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn” - część 4”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUPSKI MŁYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krasickiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Krupski Młyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-693
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 285 70 16
1.5.8.) Numer faksu: 32 285 70 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bip.krupskimlyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krupskimlyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.krupskimlyn.pl/?id=2187&mode=01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn” - część 4”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4aef6ad-147c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001160/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn” - część 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193779/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Beneficjent dwukrotnie ogłosił przetarg na zakres objęty niniejszym postępowaniem. Pierwszy ogłoszony został 30.12.2020 roku (ogłoszenie w BZP nr 774355-N-2020). Część 4 postępowania została unieważniona zgodnie z dyspozycją art.93 ust.1 pkt. 4 Pzp. Drugi przetarg ogłoszony został 26.08.2021 roku (ogłoszenie nr 2021/BZP 00161057/01). Do terminu składania ofert (3.09.2021 r o godzinie 10:00) do Zamawiającego nie została złożona żadna oferta. W związku z tym Zamawiający postępowanie w obydwu częściach unieważnił na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.
Z uwagi na powyższe, w związku z brakiem złożenia ofert w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego 26.08.2021 roku, uzasadnione jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, w myśl art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3c53194b-064d-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 53800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektronicznych i elektrycznych oraz laptopów lamp halogenowych i mikroportów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44473,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44473,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44473,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102
7.3.3) Ulica: Plebańska 3 /8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44473,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI KRUPSKI MŁYN
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO IM. OTTONA LIPKOWSKIEGO W KRUPSKIM MŁYNIE W 2025 r.
- Modernizacja gminnej infrastruktury edukacyjnej
więcej: przetargi KRUPSKI MŁYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.