eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzybórzModernizacja urzędu w celu poprawy izolacji cieplnej budynku oraz stworzenie sali sesyjnej i pomieszczeń MGOPS w Międzyborzu



Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja urzędu w celu poprawy izolacji cieplnej budynku oraz stworzenie sali sesyjnej i pomieszczeń MGOPS w Międzyborzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzybórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Międzybórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-513

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@miedzyborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miedzyborz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3bbb176-e5c3-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja urzędu w celu poprawy izolacji cieplnej budynku oraz stworzenie sali sesyjnej i pomieszczeń MGOPS w Międzyborzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3bbb176-e5c3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047123/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja urzędu w celu poprawy izolacji cieplnej budynku oraz stworzenia sali sesyjnej i pomieszczeń MGOPS w Międzyborzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199135

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przedmiotem zamówienia jest – Modernizacja urzędu w celu poprawy izolacji cieplnej budynku oraz stworzenie sali sesyjnej i pomieszczeń MGOPS w Międzyborzu
1. Przedmiotem inwestycji są prace remontowe zabytkowego budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzyborzu. W ramach inwestycji wyremontowane zostaną pomieszczenia na parterze oraz dotąd niezagospodarowane użytkowo lokale skrzydła bocznego budynku urzędu. Celem przedsięwzięcia jest stworzenie nowych przestrzeni biurowo-administracyjnych dla pracowników i interesantów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyborzu oraz zaadaptowanie dotąd wykorzystywanych pomieszczeń jako biur do obsługi sesji Rady Miejskiej w Międzyborzu. Przeprowadzona modernizacja zakłada remont pomieszczeń, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz przeniesienie siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i stworzenie Sali sesyjnej i ślubnej wraz z wyposażeniem oraz podwyższone zostaną standardy dostępności dla interesantów.
Opracowanie projektowe przebudowy oraz remontu obejmuje zakresem część poziomu parteru budynku UM w Międzyborzu. Zakres ten został przedstawiony w części graficznej opracowania – rzut parteru.
W projekcie przedstawiono zmiany układu funkcjonalnego na parterze budynku w skrzydle głównym, oraz skrzydle bocznym. W skrzydle głównym dokonano zmiany układu funkcjonalnego z przeznaczeniem części pomieszczeń biurowych na salę sesyjną oraz salę ślubów wraz z pomieszczeniem magazynowym. Pomieszczenia znajdujące się w południowym narożu skrzydła głównego (pełniące dotychczas funkcję Sali ślubów) wraz ze skrzydłem bocznym (dotychczas funkcjonujące jako pomieszczenia mieszkalne) zostały zaadaptowane na pomieszczenia biurowe wraz z pomieszczeniem aneksu kuchennego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.