Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199135/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00210197/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja urzędu w celu poprawy izolacji cieplnej budynku oraz stworzenie sali sesyjnej i pomieszczeń MGOPS w Międzyborzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzybórz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Międzybórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-513
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@miedzyborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miedzyborz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3bbb176-e5c3-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja urzędu w celu poprawy izolacji cieplnej budynku oraz stworzenie sali sesyjnej i pomieszczeń MGOPS w Międzyborzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3bbb176-e5c3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047123/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja urzędu w celu poprawy izolacji cieplnej budynku oraz stworzenia sali sesyjnej i pomieszczeń MGOPS w Międzyborzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199135
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przedmiotem zamówienia jest – Modernizacja urzędu w celu poprawy izolacji cieplnej budynku oraz stworzenie sali sesyjnej i pomieszczeń MGOPS w Międzyborzu
1. Przedmiotem inwestycji są prace remontowe zabytkowego budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzyborzu. W ramach inwestycji wyremontowane zostaną pomieszczenia na parterze oraz dotąd niezagospodarowane użytkowo lokale skrzydła bocznego budynku urzędu. Celem przedsięwzięcia jest stworzenie nowych przestrzeni biurowo-administracyjnych dla pracowników i interesantów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyborzu oraz zaadaptowanie dotąd wykorzystywanych pomieszczeń jako biur do obsługi sesji Rady Miejskiej w Międzyborzu. Przeprowadzona modernizacja zakłada remont pomieszczeń, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz przeniesienie siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i stworzenie Sali sesyjnej i ślubnej wraz z wyposażeniem oraz podwyższone zostaną standardy dostępności dla interesantów.
Opracowanie projektowe przebudowy oraz remontu obejmuje zakresem część poziomu parteru budynku UM w Międzyborzu. Zakres ten został przedstawiony w części graficznej opracowania – rzut parteru.
W projekcie przedstawiono zmiany układu funkcjonalnego na parterze budynku w skrzydle głównym, oraz skrzydle bocznym. W skrzydle głównym dokonano zmiany układu funkcjonalnego z przeznaczeniem części pomieszczeń biurowych na salę sesyjną oraz salę ślubów wraz z pomieszczeniem magazynowym. Pomieszczenia znajdujące się w południowym narożu skrzydła głównego (pełniące dotychczas funkcję Sali ślubów) wraz ze skrzydłem bocznym (dotychczas funkcjonujące jako pomieszczenia mieszkalne) zostały zaadaptowane na pomieszczenia biurowe wraz z pomieszczeniem aneksu kuchennego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofertPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.