Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00095140/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja 18 międzynarodowej konferencji CPE-POWERENG 2024 - powtórne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja 18 międzynarodowej konferencji CPE-POWERENG 2024 - powtórne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16645fa0-c1a7-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019869/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 usługi hotelarskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/18/2024/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 425500 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarskie w zakresie organizacji przez Uniwersytet Morski w Gdyni 18 międzynarodowej konferencji CPE-POWERENG2024 w terminie od dnia 24.06.2024r. (poniedziałek) do dnia 26.06.2024r. (środa) dla około 50 osób z możliwością rozszerzenia do 150 osób
2. Zamawiający wymaga, aby hotel:
a) znajdował się w centrum Gdyni w odległości do 650 metrów od plaży miejskiej.
b) posiadał standard minimum 3 gwiazdkowy
c) posiadał własny parking dla gości na minimum 120 miejsc
d) posiadał dwie sale, w tym jedną z możliwością podzielenia na dwie mniejsze oraz salę bankietową albo - jedną dużą salę z możliwością podzielenia na dwie mniejsze oraz salę bankietową; albo - dwie sale bez możliwości podzielenia żadnej z nich na dwie mniejsze (pod warunkiem że każda z sali pomieści 50 osób) oraz salę bankietową;
e) posiadał basen
3. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się organizację konferencji w zakresie usług gastronomicznych, konferencyjnych oraz dodatkowych świadczonych przez hotel w obiekcie przez niego zarządzanym:
Usługi gastronomiczne:
a) obiad (lunch) 2-daniowy (zupa, danie główne) w formie bufetu w dniach 24.06.2024r. - 26.06.2024r. - minimum po 4 dania główne do wyboru, zimne i ciepłe napoje;
b) uroczysta kolacja w dniu 25.06.2024 składająca się z przystawki serwowanej, dania głównego serwowanego, deseru słodkiego serwowanego, bufetu zimnych zakąsek, bufetu słodkiego, zimne i ciepłe napoje
c) przerwy kawowe (kawa z ekspresu, herbata, soki, woda, ciasta, i kruche ciastka) w dniach 24.06.2024r. - 26.06.2024r w trakcie trwania sesji konferencyjnych.
Usługi konferencyjne:
a) zapewnienie dużej, klimatyzowanej sali konferencyjnej na około 100 osób z podstawowym wyposażeniem oraz nagłośnieniem w dniach 24.06.2024r. - 26.06.2024r, z możliwością podzielenia jej na 2 mniejsze sale w przypadku realizacji 2 sesji równolegle;
b) zapewnienie, aby na wyposażeniu udostępnianej zgodnie z tiret "i" sali konferencyjnej znajdowały się: rzutnik multimedialny, flipchart, ekran, nagłośnienie, mikrofon, Wi-Fi.
c) zapewnienie jednego pokoju technicznego dla organizatorów konferencji
d) zapewnienie przestrzeni do rejestracji uczestników i helpdesku (krzesła, stoły, wi-fi)
e) zapewnienie przestrzeni dla stanowisk ewentualnych sponsorów (z dostępem do zasilania, wifi, stoły krzesła).
Usługi dodatkowe:
120 miejsc parkingowych dla uczestników konferencji wliczonych w cenę wszystkich usług;
4. Ostateczne rozliczenie z Wykonawcą za świadczone usługi odbędzie się na podstawie faktycznej liczby uczestników konferencji i wykonanych usług.
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca załączył do oferty kalkulację kosztów z wyszczególnieniem usług gastronomicznych oraz usług dotyczących organizacji konferencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273970,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orbis S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250469
7.3.3) Ulica: ul. Złota
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-24 do 2024-06-26INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Koordynacja administracyjna oraz rozliczanie finansowe projektów unijnych Adaptacja 360 i Zatrzymaj Zdrowie
- DOSTAWA OZNAK ROZPOZNAWCZYCH HAFTOWANYCH
- Zakup, dostawa i montaż nowych drzwi przeciwpożarowych wraz z demontażem i utylizacją obecnie zamontowanych drzwi w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni
- Zakup zestawu do litotrypsji endourologicznej metodą pneumatyczną i ultradźwiękową (PCNL) na potrzeby Oddziału Urologicznego Szpitala Morskiego im. PCK - Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. w Gdyni
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku J przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni - 2
- Dostawa asortymentu elektrycznego do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
- Najem ośrodków na potrzeby szkoleń
- Obsługa hotelarsko - restauracyjna szkoleń i usługi cateringowe w podziale na zadania
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.