Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zrekruto. z obszaru Rwandy 15 cudz.–kandydatów na płatne studia na kierunku Piel., prowadzone w j. pol., rozpoczynające się w roku akademickim 23/24 oraz wsparciu zrekruto. przez wykonawcę studentów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030310705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sidorska 95/97
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kalinowska@akademiabialska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.akademiabialska.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zrekruto. z obszaru Rwandy 15 cudz.–kandydatów na płatne studia na kierunku Piel., prowadzone w j. pol., rozpoczynające się w roku akademickim 23/24 oraz wsparciu zrekruto. przez wykonawcę studentów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b9ca66f-f9f5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 31.03.2023 r. wszczął zamieszczając na Platformie e-Zamówienia, ogłoszenie dotyczące postępowania, prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pn.: „Zrekrutowanie z obszaru Rwandy 15 cudzoziemców – kandydatów na płatne studia na kierunku Pielęgniarstwo, prowadzone w języku polskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2023/2024 oraz wsparciu zrekrutowanych przez wykonawcę studentów”. Termin składania ofert został wyznaczony na 11.04.2023 r. do godz. 11:00, jednakże do jego upływu nie wpłynęła żadna ważna oferta.
Wobec powyższego zgodnie z pismem z dnia 11.04.2023 r. nr SZP.272.293.2023 L.dz. 1392/23 przedmiotowe postępowanie, na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępianiu albo żadnej oferty”, zostało unieważnione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.366.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7125 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zrekrutowanie z obszaru Rwandy 15 cudzoziemców – kandydatów na płatne studia na kierunku Pielęgniarstwo, prowadzone w języku polskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2023/2024 oraz wsparciu zrekrutowanych przez wykonawcę studentów
4.5.3.) Główny kod CPV: 79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca nie podjął się negocjacji.INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji do Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa odczynników niezbędnych do przygotowania bibliotek NSG z prób na potrzeby analizy mutacji powiązanych z chorobami hematologicznymi (...), w podziale na 20 części.
- Dostawa portów naczyniowych, systemów tubularnych do małoinwazyjnych, kontrolowanych dostępów do kręgosłupa (...), w podziale na 6 części.
- usługi utrzymania czystości pomieszczeń i części wspólnych budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.
- Dostawa komory kriogenicznej oraz montaż, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie z jej obsługi
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.