Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119654/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00125388/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
- 2022/BZP 00132110/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00136087/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00139724/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż systemu parkingowego na parkingu przy ul. Bydgoskiej w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż systemu parkingowego na parkingu przy ul. Bydgoskiej w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9009dd9-ba34-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119654/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi demontaż obecnego systemu parkingowego, a następnie dostawa i montaż nowych elementów składających się na system parkingowy. System zamontowany zostanie na parkinu zlokalizowanym w Poznaniu, przy ul. Bydgoskiej (oznaczenie: obręb 4 Śródka, arkusz 12, działki 4/15, 4/16, 4/5). Administratorem parkingu są Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji (oddział: Młodzieżowy Ośrodek Sportowy). Szczegółowy opis systemu oraz jego elementów określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji (opis przedmiotu zamówienia).
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania okablowania systemu.
3. Na dokumentację powykonawczą, którą Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ramach zamówienia składać się będą w szczególności: katalogi, instrukcje obsługi w języku polskim, certyfikaty CE/deklaracje zgodności elementów systemu parkingowego, a także inwentaryzacja geodezyjna nowych tras kabli instalacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zaktualizowaną mapę.
4. W celu zapoznania się z lokalizacją, w obrębie której będzie realizowany przedmiot zamówienia Zamawiający zaleca Wykonawcom odbycie wizji lokalnej. Wizja lokalna nie jest jednak warunkiem obligatoryjnym udziału w postępowaniu. Oferta Wykonawcy, który takiej wizji nie odbędzie nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy.
5. W związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 – miesięcznej rękojmi za wady i gwarancji, liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez Strony.
6. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wady systemu parkingowego (naprawa awarii), zgłoszonej przez Zamawiającego w terminie do 36 godzin, liczonych od momentu jej zgłoszenia. Powyższe nie będzie obowiązywać kiedy usunięcie wady będzie wymagało, wymiany elementu/części systemu parkingowego, wymagającego realizacji dostawy (np. realizacja elementu systemu na indywidualne zamówienie). Każdorazowo o kwalifikacji stopnia zaawansowania awarii decydować będzie Zamawiający, po złożeniu wyjaśnień przez Wykonawcę.
7. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład systemu parkingowego muszą pochodzić od jednego producenta, muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż 150 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa.
Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia ważnej polisy ubezpieczeniowej z sumą gwarancyjną nie niższą niż 150 000,00 zł (w formie kopii, oryginał do wglądu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34926000-4 - Sprzęt do kontroli parkingów samochodowych
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208116,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219136,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208116,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Came Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252494895
7.3.3) Ulica: ul. Okólna 48
7.3.4) Miejscowość: Miarki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208116,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie odpadów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Organizacja międzynarodowej szkoły letniej AMPERE NMR SCHOOL w Zakopanem w dniach 08-14.06.2025 roku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Dostawy zwierząt karmowych do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.