Og³oszenie z dnia 2021-10-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00266208/01 - Wynik z dnia 2021-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej w miejscowo¶ci Ku¼nice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 38 145 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej w miejscowo¶ci Ku¼nice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-72350280-2b4f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00229722
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009853/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 ,,Remont drogi gminnej w miejscowo¶ci Ku¼nice"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://naglowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê
oraz o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w SWZ, sk³ada siê - pod rygorem niewa¿no¶ci, w
formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób
umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy - za
po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
2. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w
SWZ sk³ada siê - w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby
b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji
wykonawcy – za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://naglowice.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub na adres e-mail:
gmina@naglowice.pl
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie
https://naglowice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do
za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz
informacje,przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê
przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki
„Korespondencja”.
4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y
przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Przez opcjê „zadaj pytanie lub przy u¿yciu zak³adki
„Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem
myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane
Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym
kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje
potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane". Zamawiaj±cy udzieli
wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod
warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni
przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie
terminu, o którym mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ. Przed³u¿enie
terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SIWZ.
5. Tre¶æ zapytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpnia na
stronie internetowej postêpowania.
6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych
z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania
teleinformatycznego Platformy tel. +48 22 257 22 24 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach
9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany
oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz
podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9,28-362
Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email:
gmina@naglowice.pl
b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nag³owice, ul. Miko³aja Reja 9, 28-362
Nag³owice jest Pan Sylwester Cie¶la ul. Ko¶ciuszki 11/110, 25-310 Kielce, który jest dostêpny pod
adresem e-mail: mail: iod@czi24.pl
c). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:
„Remont drogi gminnej w miejscowo¶ci Ku¼nice”
d). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ
publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.);
e). Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4
lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami prawa.;f). obowi±zek podania przez Pani±/Pana
danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h). posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(Uwaga: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±
pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i). nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym
wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan±
Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska
od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont drogi gminnej w miejscowo¶ci Ku¼nice", na odcinku d³ugo¶ci 200 m i szeroko¶ci 5,0 m
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych w szczególno¶ci na:
- Usuniêciu warstwy ziemi urodzajnej (humus) przy pomocy spycharek, grubo¶æ warstwy do 15ÿcm- Mechaniczna ¶cinka poboczy obustronnie na szeroko¶ci 0,5m
- Wykonaniu warstwy ¶cieralnej profiluj±co - wzmacniaj±cej w ilo¶ci ¶rednio 125kg/m2 , po uprzednim mechanicznym zafrezowaniu na g³êboko¶æ ok 5cm na d³ugo¶ci ok 2,0m
po³±czenia nowej nawierzchni ze star± oraz skropieniu istniej±cej nawierzchni bitumem w ilo¶ci ok 0,3kg/m2
- Wykonaniu poboczy z kruszywa ³amanego 0/31,5 grubo¶ci 10cm, szeroko¶ci 0,5m
3. Opis oraz szczegó³owy zakres robót okre¶lony zosta³ w dokumentacji technicznej, bêd±cej za³±cznikiem nr 9 do niniejszej SIWZ , w sk³ad której wchodz±:
a) przedmiary robót,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny (wyboru) ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej przez Wykonawcê rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki w zakresie:1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) Wykonawca winien wykazaæ, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 30 000,00 z³
1.2. zdolno¶ci technicznej i zawodowej
a) wykonawca winien wykazaæ wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej - jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie, przebudowie b±d¼ remoncie odcinka drogi o d³ugo¶ci minimum 100 m
b) wykonawca winien wykazaæ, i¿ dysponuje osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±cych uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbêdnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w specjalno¶ci: drogowej (lub inne odpowiadaj±ce - wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzony/a nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego/jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci
c) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci
d) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w
zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 30 000,00 z³
b) wykaz robót budowlanych spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. V pkt. 1 ppkt. 1.2 lit a) SWZ (tj. wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie, przebudowie b±d¼ remoncie odcinka drogi o d³ugo¶ci minimum 100m.) wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane – sporz±dzony wg za³±cznika nr 5 do SWZ. Do przedmiotowego wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz winien dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia, kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania niniejszego zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. osób, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
- drogowej (lub inne odpowiadaj±ce - wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów)
sporz±dzony wg za³±cznika nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia , wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o
którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak
podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim
ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania,
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofert,
które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy
i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie,w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ
postanowieñ zawartych w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zgodnie z tre¶ci± art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy
przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy bez przeprowadzania
nowego postêpowania o udzielenie zamówienia we wskazanych poni¿ej przypadkach:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana:
a) klêskami ¿ywio³owymi;
b) warunkami atmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie robót budowlanych, w tym
przeprowadzenia prób i sprawdzeñ, dokonanie odbiorów - to jest wyst±pienie
¶redniodobowej temperatury poni¿ej minus 5 stopni Celsjusza w okresie d³u¿szym ni¿ 10 dni lub
opadów atmosferycznych, których wyst±pienie spowoduje uniemo¿liwienie prowadzenia robót
budowlanych, co zostanie potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.
c) wstrzymaniem realizacji umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn niezale¿nych od
Wykonawcy;
d) si³± wy¿sz± uniemo¿liwiaj±c± wykonanie przedmiotu umowy
e) gdy zaistniej± przyczyny niezale¿ne od dzia³ania Stron umowy, których przy zachowaniu
wszelkich nale¿nych ¶rodków nie mo¿na unikn±æ ani im zapobiec
f) napotkaniem przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego okoliczno¶ci niemo¿liwych do
przewidzenia i niezale¿nych od nich np. przed³u¿enie siê procedury przetargowej w tym z
powodu wniesienia odwo³añ podczas postêpowania przetargowego maj±cych wp³yw na termin
zawarcia niniejszej umowy, wyst±pienia zjawisk zwi±zanych z dzia³aniami osób trzecich
uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa
wspólnotowego
2). Okoliczno¶ci, o których mowa w powy¿szym pkt. 1). musz± byæ odnotowane w dzienniku
budowy oraz musz± byæ udokumentowane stosownymi protoko³ami podpisanymi przez,
kierownika budowy (robót), inspektora nadzoru inwestorskiego i zaakceptowane przez
Zamawiaj±cego.
3). W przedstawionych w powy¿szym pkt. 1). okoliczno¶ciach na podstawie, których wyst±pi±
opó¼nienia w realizacji przedmiotu umowy, strony ustal± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny
okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi
przerwy lub przestoju.
4). Pozosta³e dopuszczalne zmiany umowy:
a) wyd³u¿enie okresu gwarancji lub rêkojmi, o dowolny okres;
b) zmiana spowodowana wprowadzaniem robót zamiennych,
c) wynagrodzenie za przedmiot umowy okre¶lone w umowie mo¿e podlegaæ zmianom
w nastêpuj±cych przypadkach:
- w przypadku gdy zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, np. Wykonawca wprowadzi
specjalny rabat lub gdy konieczna bêdzie zmiana sposobu realizacji niniejszej umowy np. ze
wzglêdu na zmianê przepisów prawa i wytycznych, okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o
przewidzieæ na etapie podpisania umowy, która spowoduje konieczno¶æ zaniechania realizacji
czê¶ci robót (niewykonanie ich w trakcie umowy) - w takich przypadkach warto¶æ umowy ulegnie
odpowiedniemu zmniejszeniu;
- w przypadku urzêdowych zmian w obowi±zuj±cych przepisach podatkowych, w tym zmiany
podatku VAT
d) Wykonawca mo¿e proponowaæ zmianê osób maj±cych pe³niæ okre¶lone funkcje
w realizacji zamówienia na inne legitymuj±ce siê równowa¿nym wykszta³ceniem spe³niaj±cym
wymogi SWZ. Zmiana taka jest mo¿liwa jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego,
akceptuj±cego now± osobê.
Zmiana osób maj±cych pe³niæ okre¶lone funkcje w realizacji zamówienia mo¿e nast±piæ
w nastêpuj±cych przypadkach:
- ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych, s³u¿bowych, niemo¿no¶ci wykonywania pracy,
niezdolno¶ci do w³a¶ciwego wykonywania pracy;
- je¿eli zmiana stanie siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od
Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.);
- w uzasadnionych przypadkach gdy dana osoba nie wykonuje swoich obowi±zków
wynikaj±cych z Umowy lub wykonuje je niew³a¶ciwie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-27
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi doj¶ciami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ci±gu drogi gminnej
- Remont drogi gminnej nr 250290K na odcinku I - w km od 0+000,00 do km 0+745,00 na odcinku II - w km od 0+775,00 do km 0+935,00 na odcinku III-km-w km od 0+960,00 do km 1+215,00 w miejscowo¶ci Jaworsko
- Remont drogi gminnej ul. Plebiscytowej w ¦wierklañcu
- Przebudowa nawierzchni dróg w gminie Bolków Polski £ad: nr Edycja8/2023/8724
- Bie¿±ce utrzymanie dróg w zakresie oznakowania i bezpieczeñstwa ruchu drogowego oraz znaków pod¶wietlanych na wysiêgnikach i znaków aktywnych na SK adm. przez GDDKiA O/Olsztyn R/E³k, OUD Sedranki
- Remont drogi gminnej nr 271103K Wysowa - Ujêcie wody Medindek w km 0+300,00 - 0+900,00 w miejscowo¶ci Wysowa-Zdrój, Gmina U¶cie Gorlickie
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.