Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00160445/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin dla COBORU SDOO w Chrząstowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Chrząstowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800022
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrząstowo 8
1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.iciek@chrzastowo.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: chrzastowo.coboru.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec574035-ceca-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badanie i rejestracja odmian roślin
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin dla COBORU SDOO w Chrząstowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec574035-ceca-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120675/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa środków ochrony roślin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP-S/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 443400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin wymienionych w SWZ dla SDOO w Chrząstowie – Dział Gospodarczy4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy
4.5.5.) Wartość części: 391392,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin wymienionych w SWZ dla SDOO w Chrząstowie – Dział Badawczo-Doświadczalny4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy
4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin wymienionych w SWZ dla ZDOO w Głębokim4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy
4.5.5.) Wartość części: 35100,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin wymienionych w SWZ dla ZDOO w Głodowie4.5.3.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy
4.5.5.) Wartość części: 35424,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446857,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456724,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446857,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JAWAL & M.R.Z.MURAWIEC" SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090346501
7.3.3) Ulica: ul. Polna 17
7.3.4) Miejscowość: Mrocza
7.3.5) Kod pocztowy: 89-115
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWAL & M.R.Z.MURAWIEC" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWAL & M.R.Z.MURAWIEC" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446857,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
2. Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania nr 2, Zadania nr 3 oraz Zadania nr 4 zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019, z późn. zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.04.2023 r. do godziny 09:00, do Zamawiającego, w zakresie Zadania nr 2 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu (brak złożonych ofert)
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
2. Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania nr 2, Zadania nr 3 oraz Zadania nr 4 zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019, z późn. zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.04.2023 r. do godziny 09:00, do Zamawiającego, w zakresie Zadania nr 3 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu (brak złożonych ofert)
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
2. Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania nr 2, Zadania nr 3 oraz Zadania nr 4 zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019, z późn. zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.04.2023 r. do godziny 09:00, do Zamawiającego, w zakresie Zadania nr 4, nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu (brak złożonych ofert)
INNE PRZETARGI CHRZĄSTOWO
więcej: przetargi CHRZĄSTOWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.