Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124033/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00131465/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00139336/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00146100/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
- 2022/BZP 00153863/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00202742/01 - Wynik z dnia 2022-06-09
- 2022/BZP 00298788/01 - Wynik z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do obrazowania, w podziale na pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń do obrazowania, w podziale na pakiety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83d2e85e-bbfd-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042341/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Urządzenia medyczne do obrazowania (rentgenowskie, USG, tomografy, rezonas magnetyczny)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pakiet 5 realizowany jest w ramach projektu pn.: „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Centrum Symulacji Medycznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego”. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy o dofinansowanie POWR.05.03.00-00-0013/15-00 z 1 kwietnia 2016 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124033/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-013/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168422,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – Zestaw ultrasonograficzny – 2 zestawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112000-8 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski
4.5.5.) Wartość części: 37472,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – Przenośny aparat do badań USG – 2 zestawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112000-8 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski
4.5.5.) Wartość części: 24206,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – Doppler dwukierunkowy – 1 szt. .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112000-8 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski
4.5.5.) Wartość części: 3542,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 – Ultrasonograf przenośny z funkcją Dopplera – 1 zestaw .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112000-8 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski
4.5.5.) Wartość części: 13425,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 – Aparat USG – 1 szt. .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112000-8 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski
4.5.5.) Wartość części: 73750 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 – Videootoskop USG – 1 zestaw .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112000-8 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski
4.5.5.) Wartość części: 3350,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 - Zestaw laryngologiczny z torem wizyjnym – 1 zestaw.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112000-8 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski
4.5.5.) Wartość części: 12675,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49190,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49190,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49190,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Philips Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011097206
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 195B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49190,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-08Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.