Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00353957/01 - Wynik z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ulicy Włókienniczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ulicy Włókienniczej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dcf2084-f882-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048526/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Remont ul. Włókienniczej oraz sięgacza
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w Rozdziale XXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.25.2023.MG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ulicy Włókienniczej na długości ok. 219 m, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont ul. Włókienniczej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej. Objęty inwestycją odcinek drogi gminnej obecnie posiada nawierzchnię z betonu asfaltowego. Przedmiotowa nawierzchnia posiada liczne deformacje, spękania, ubytki oraz wyboje. Prace budowlane związane z remontem będą prowadzone po istniejącym śladzie jezdni. Po sfrezowaniu istniejącej zdegradowanej warstwy zostanie wykonana nowa nawierzchnia z betonu asfaltowego. W ramach prac przewiduje się również wykonanie regulacji studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, ułożenie krawężników i humusowanie wraz z obsianiem nasionami łąki kwietnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI NA ROBOTY BUDOWLANE
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
A. W zakresie doświadczenia zawodowego:
a) - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 każda*
* Uwagi:
1.W odniesieniu do w/w doświadczenia Zamawiający wymaga, aby w przypadku konsorcjum lub podmiotów udostepniających zasoby jeden z podmiotów spełniał ten warunek samodzielnie.
B. W zakresie kwalifikacji zawodowych:
- dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do jego wykonania tj.:
a) kierownikiem budowy– 1 osoba posiadająca:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej
• minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy,
W zakresie wymienionych powyżej uprawnień, Zamawiający uzna odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz.2351.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019.0.831) lub odpowiadające im ważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także odpowiadające im zagraniczne uprawnienia budowlane uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2021.0.1646 t.j.).
5. Ocena przesłanek wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia w § 11 Projektu (Wzoru) Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-08
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remont cel mieszkalnych w oddziale A - III budynku aresztu śledczego w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wlkp.
- Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą - Etap I.
- Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3,4 i 5
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą w zasobach gminnych administrowanych w rejonie ADM-4
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków do Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z filią "Dom w Połowie Drogi" w Gorzowie Wlkp.
- "Świadczenie całodobowych usług w zakresie opieki pielęgniarskiej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z filią "Dom w Połowie Drogi" w Gorzowie Wlkp., "
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Budowa przedszkola w systemie modułowym przy ul. Przylaszczkowej w Warszawie
- Oświetlenie miejsc niebezpiecznych w dzielnicy Krzyki we Wrocławiu z podziałem na zadania. Zadanie 1- ul. Kurpiów 28, ul. Borowska i ul. Wesoła; Zadanie 2- ul. Skarbowców.
- Budowa oraz przebudowa kanalizacji sanitarnej w Bystrej i Mesznej w ul. Nadmesznej i ul. Orczykowej.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Nowogrodziec
- Budowa sieci wodociągowej w Górkach Wielkich, Etap IV (Nowy Świat) - zadanie nr 1 i część zadania nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.