Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00188901/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2023 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 302 32 82, 320 12 95, 320 10 32
1.5.8.) Numer faksu: 345 82 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07dca0f4-ddb2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2023 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07dca0f4-ddb2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060126/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Koszenie traw w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.31.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 600000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2023 roku, obejmującym Obszar Administracyjny nr 1,2. Zakres świadczonej usługi obejmuje:
a) trzykrotne koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) koszenie traw do wysokości około 5-7 cm,
c) zabezpieczenie terenu nieobjętego koszeniem przed uszkodzeniem znajdujących się tam urządzeń i obiektów,
d) koszenie powinno odbywać się w godz. 7:00-18:00,
e) koszenie winno być zakończone w terminie 10 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia wskazanego w zleceniach,
f) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
g) utylizacja skoszonej trawy.
3. Planowane terminy koszeń:
a) pierwsze koszenie – maj/czerwiec 2023 r..
b) drugie koszenie – sierpień/wrzesień 2023 r.
c) trzecie koszenie - październik 2023 r.
4. Ogólna powierzchnia dla trzech koszeń 56 426,98 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2023 roku, obejmującym Obszar Administracyjny nr 22. Zakres świadczonej usługi obejmuje:
a) trzykrotne koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) koszenie traw do wysokości około 5-7 cm,
c) zabezpieczenie terenu nieobjętego koszeniem przed uszkodzeniem znajdujących się tam urządzeń i obiektów,
d) koszenie powinno odbywać się w godz. 7:00-18:00,
e) koszenie winno być zakończone w terminie 10 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia wskazanego w zleceniach,
f) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
g) utylizacja skoszonej trawy.
3. Planowane terminy koszeń:
a) pierwsze koszenie – maj/czerwiec 2023 r..
b) drugie koszenie – sierpień/wrzesień 2023 r.
c) trzecie koszenie - październik 2023 r.
4. Ogólna powierzchnia dla trzech koszeń 81 794,00 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2023 roku, obejmującym Obszar Administracyjny nr 32. Zakres świadczonej usługi obejmuje:
a) trzykrotne koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) koszenie traw do wysokości około 5-7 cm,
c) zabezpieczenie terenu nieobjętego koszeniem przed uszkodzeniem znajdujących się tam urządzeń i obiektów,
d) koszenie powinno odbywać się w godz. 7:00-18:00,
e) koszenie winno być zakończone w terminie 10 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia wskazanego w zleceniach,
f) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
g) utylizacja skoszonej trawy.
3. Planowane terminy koszeń:
a) pierwsze koszenie – maj/czerwiec 2023 r..
b) drugie koszenie – sierpień/wrzesień 2023 r.
c) trzecie koszenie - październik 2023 r.
4. Ogólna powierzchnia dla trzech koszeń 133 429,50 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 250000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2023 roku, obejmującym Obszar Administracyjny nr 42. Zakres świadczonej usługi obejmuje:
a) trzykrotne koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) koszenie traw do wysokości około 5-7 cm,
c) zabezpieczenie terenu nieobjętego koszeniem przed uszkodzeniem znajdujących się tam urządzeń i obiektów,
d) koszenie powinno odbywać się w godz. 7:00-18:00,
e) koszenie winno być zakończone w terminie 10 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia wskazanego w zleceniach,
f) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
g) utylizacja skoszonej trawy.
3. Planowane terminy koszeń:
a) pierwsze koszenie – maj/czerwiec 2023 r..
b) drugie koszenie – sierpień/wrzesień 2023 r.
c) trzecie koszenie - październik 2023 r.
4. Ogólna powierzchnia dla trzech koszeń 63 290,00 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2023 roku, obejmującym Obszar Administracyjny Skarbu Państwa.2. Zakres świadczonej usługi obejmuje:
a) trzykrotne koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) koszenie traw do wysokości około 5-7 cm,
c) zabezpieczenie terenu nieobjętego koszeniem przed uszkodzeniem znajdujących się tam urządzeń i obiektów,
d) koszenie powinno odbywać się w godz. 7:00-18:00,
e) koszenie winno być zakończone w terminie 10 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia wskazanego w zleceniach,
f) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
g) utylizacja skoszonej trawy.
3. Planowane terminy koszeń:
a) pierwsze koszenie – maj/czerwiec 2023 r.
b) drugie koszenie – sierpień/wrzesień 2023 r.
c) trzecie koszenie - październik 2023 r.
4. Ogólna powierzchnia dla trzech koszeń 4 320,00 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 13996,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133930,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212502,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133930,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua Jet Rafał Rozlach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 193066561
7.3.3) Ulica: Olsztyńska 3/C/97
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-395
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133930,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172499,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172499,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172499,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Clean-Bud Sp.J. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220156750
7.3.3) Ulica: Halicka, 10
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-506
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172499,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296325,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484156,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296325,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Clean-Bud Sp.J. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220156750
7.3.3) Ulica: Halicka, 10
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-506
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296325,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164134,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164134,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164134,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua Jet Rafał Rozlach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 193066561
7.3.3) Ulica: Olsztyńska 3/C/97
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-395
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164134,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10497,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12597,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10497,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Clean-Bud Sp.J. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220156750
7.3.3) Ulica: Halicka, 10
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-506
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10497,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej
- Przebudowa pomieszczeń parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
- "Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych upowszechniających ideę ekonomii społecznej w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA (2 postępowanie)
- Wykonanie bezpiecznego i wygodnego dojścia pieszego i dojazdu rowerowego do ulicy Narwickiej ramach zadań z Budżetu Obywatelskiego.
- Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych w filii przy ul Łódzkiej 64/81 w Gdańsku w zakresie m.in.: robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej, logicznej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Syców w roku 2025
- Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2025 r
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku na drogach w ramach zadania "Utrzymanie dróg powiatowych"
- Świadczenie usług utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2025
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.