eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej Gminy i Miasta Przysucha (Nr postępowania: ZPI.271.46.2022.MM)



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej Gminy i Miasta Przysucha (Nr postępowania: ZPI.271.46.2022.MM)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486752106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaprzysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przysuska Służba Komunalna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7991874760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skarbowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483757885

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pskoprzysucha@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminprzysucha.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej Gminy i Miasta Przysucha (Nr postępowania: ZPI.271.46.2022.MM)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45d95fce-ebe3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006391/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209350/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.46.2022.MM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie energii elektrycznej na potrzeby Gminy Przysucha do wszystkich obiektów wymienionych w załączniku nr 6 do SWZ (Lista obiektów objętych zamówieniem) w okresie od dnia skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy dla poszczególnych punktów poboru energii (dalej również jako: „PPE”), nie wcześniej jednak niż od 01.08.2022r. do dnia 31.07.2023 r.
2. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w:
1) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj.: Dz. U. 2021, poz. 716 ze zm.);
2) ustawie z dnia 28 grudnia 2018 r. o zmianie ustawy o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2018 poz. 2538 ze zm.);
3) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.);
4) Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. 2019, poz. 503 ze zm.);
5) taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD),
oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
3. Zamawiający informuje, że nie posiada aktualnie kompleksowej umowy na sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji:
1) obecnym sprzedawcą energii elektrycznej dla punktów poboru energii objętych przedmiotowym postępowaniem jest: innogy Polska S.A., ul. Włodarzewska 68, 02-384 Warszawa.
2) obecnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), z którym Zamawiający posiada zawartą umowę na dystrybucję energii elektrycznej jest: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna, al. Marsz. J. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna.
4. Wykonawca winien posiadać zawartą aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczania energii lub w przypadku braku takiej umowy zobowiązany jest zawrzeć taką umowę do czasu podpisania umowy na sprzedaż energii (dotyczy Wykonawcy nie będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej).
5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej (Excel) dane niezbędne do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy dla każdego punktu poboru.
6. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie w imieniu i na rzecz Zamawiającego (Zamawiający udzieli w tym celu Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa) wykonać następujące czynności w odniesieniu do punktów poboru energii elektrycznej:
1) rozwiązać lub wypowiedzieć istniejące umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz świadczenia usług dystrybucyjnych;
2) zgłosić właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartą w ramach niniejszego postępowania umowę sprzedaży energii elektrycznej;
3) zawrzeć w imieniu i na rzecz Zamawiającego umowy o świadczenie usług dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub przedsiębiorstwem świadczącym usługi dystrybucyjne.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) niniejszą SWZ wraz ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
2) ustawą Prawo energetyczne;
3) zasadami określonymi w koncesjach.
8. Zamawiający jest odbiorcą końcowym w świetle zapisów ustawy Prawo energetyczne.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów Zamawiającego w okresie 01.08.2022 r. do 31.07.2023 r. wynosi 1 054 087 kWh.
10. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik 5 do SWZ.
11. Dostawa energii będzie się odbywała na podstawie umowy zawartej przez: Przysuską Służbę Komunalną, ul .Skarbowa 3, 26-400 Przysucha, NIP: 7991874760, REGON: 670932555.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1681206,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2242991,73 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.