Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00553445/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Miasta Jordanowa wraz z opieką w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 91 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b8511b2-99b8-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Miasta Jordanowa wraz z opieką w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b8511b2-99b8-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019340/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Miasta Jordanowa wraz z opieką w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Miasta Jordanowa wraz z opieką w 2024 roku
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz w roku 2024, 12 uczniów niepełnosprawnych, zamieszkałych w miejscowości Jordanów (chodzący) do:
1) Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Makowie przez około 186 dni w roku (9 osób w tym 8 osób dowóz codzienny od poniedziałku do piątku,1 osoba dowóz do osrodka w poniedziałek powrót piątek
2) Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Juszczynie przez około 226 dni w roku (3 osoby dowóz codzienny w dni robocze (dni nauki szkolnej) od poniedziałku do piątku do ośrodka i z powrotem do Jordanowa
Planowana długość trasy: Jordanów – Juszczyn- Maków Podhalański- Juszczyn – Jordanów:
1) około 44 km dziennie w poniedziałek i piątek gdy dowożone są wszystkie dzieci( DPS, Mickiewicza, Krasinskiego) lub inny dzień tygodnia w szczególnych przypadkach np. choroba dziecka lub 43 km w przypadku choroby dziecka ( z ul.Krasinskiego)
2) około 40 km w pozostałe dni tygodnia( środa,wtorek,czwartek) gdy dowożone są wszystkie dzieci(DPS, Krasinskiego)lub inny dzień tygodnia w szczególnych przypadkach np. choroba dziecka lub 39 km w przypadku choroby dziecka( z ul.Krasińskiego)
Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej trasy przejazdowej, Jordanów, Rynek 45, ul. Krasińskiego 7 – dowóz codziennie, ul. Mickiewicza 74 -dowóz w poniedziałek, powrót w piątek lub w inny dzień tygodnia w szczególnych przypadkach. Wszelkie koszty związane z opracowaniem oferty i zaleconą wizją lokalną ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku niniejszego postępowania. Zamawiający wyjaśnia, iż zdania powyżej są jedynie zaleceniem, Zamawiający nie przewiduje możliwości ani nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. W trakcie realizacji zadania mogą wystąpić trzy trasy dowozu dzieci do ośrodka:
1) Jordanów-Juszczyn- Maków Podhalański-Juszczyn- Jordanów ( około 39 km40 km lub 43 km, 44 km dziennie),
2) Jordanów – Maków Podhalański – Jordanów ( około 39 lub 43 km dziennie),
3) Jordanów – Juszczyn – Jordanów ( około 24 km lub 25 km dziennie).
Zakres usługi będzie obejmował:
• odbiór dzieci z domu pod wskazanymi adresami - godziny odbioru ustala Wykonawca z rodzicami;
• dowóz do placówek oświatowych pod wskazany adres (wstępna godzina dowozu do szkoły 8.00);
• odbiór dzieci z placówek oświatowych (wstępna godzina odbioru dzieci ze szkoły 14.00);
• dowóz dzieci do domu pod wskazane adresy.
Ponadto Wykonawca:
1 ) ma obowiązek zapewnienia opieki dzieciom w czasie transportu;
2) ma obowiązek odprowadzenia dziecka z domu do samochodu, z samochodu do szkoły, ze szkoły do samochodu oraz z samochodu do domu;
3) udzieli czynnej pomocy dzieciom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu z samochodu;
4) dopilnuje, aby każde dziecko było zapięte pasem bezpieczeństwa w czasie transportu;
5) w razie awarii pojazdu ma obowiązek zapewnienia transportu zastępczego;
6) ponosi pełną odpowiedzialność za działanie opiekuna oraz za bezpieczeństwo dzieci w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy;
7) ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wynikłe z ruchu pojazdów i przewozu dzieci niepełnosprawnych, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad wynikających z obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
Wykonawca musi zagwarantować opiekuna podczas transportu dzieci. Opiekunem powinna być osoba dorosła, nie karana, sprawna fizycznie, nie widniejąca w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, opiekun zobowiązany jest do zapewnienia pełnego bezpieczeństwa przewożonym dzieciom ( opiekunem nie może być kierowca dokonujący przewozu dzieci do szkoły i ze szkoły).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy z przyczyn, których nie mógł przewidzieć w czasie ogłaszania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby przewożonych uczniów, jeżeli zajdzie taka potrzeba w trakcie trwania roku szkolnego oraz odpowiednio wydłużenia lub skrócenia trasy o dodatkową szkołę, do której ci uczniowie będą uczęszczać. Jeżeli zajdzie potrzeba dowozu kolejnego ucznia, którego miejsce zamieszkania i szkoła znajduje się na trasie przejazdu (nie wpłynie to na zwiększenie kilometrów), wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie. Wszelkie zmiany będą wprowadzane po wcześniejszym sporządzeniu i podpisaniu odpowiedniego aneksu do umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszego SWZ.
W przypadku połączenia kursu dowozu dzieci do szkoły z inną gminą Zamawiający zastrzega sobie prawo do obniżenia liczby kilometrów proporcjonalnie do wspólnego odcinka trasy z domu do szkoły i ze szkoły do domu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 3) „Ustawy”: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu naj-korzystniejszej oferty”Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – w przedmiotowym postępowaniu zostało złożonych 7 ofert, z czego 6 ofert podlegało odrzuceniu. Wartość oferty jaka w wyniku badania ofert pozostała jako jedyna, niepodlegajaca odrzuceniu to kwota146 642,40 PLN. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę– 140 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146642,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146642,40 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.