eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola"Świadczenie usługi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych i innych z posesji Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usługi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych i innych z posesji Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zduńskowolski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312515

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewska 29

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438244182

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital-zdwola.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdwola.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital-zdwola.info

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie usługi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych i innych z posesji Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf7242fe-b377-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108110

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.ZP.261.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135448,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, wywozu i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych i segregowanych odpadów komunalnych na rzecz Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Zduńskiej Woli w ramach zadania pn.: "Świadczenie usługi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych i innych z posesji Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.".
2. Przewidywana ilość odpadów wynosi ok. 750 m3 w ciągu 12 miesięcy.
3. Wykonawca oświadcza, że spełnia wszelkie wymagania i posiada niezbędne uprawnienia, potencjał techniczny i osobowy, w celu wykonania przedmiotu umowy.
4. Wykonawca gwarantuje wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności:
1) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.);
2) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2022 r. poz. 2556);
3) Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10).
5. Wykonawca ma obowiązek przestrzegania przepisów regulaminu porządku na terenie Szpitala.
6. Za naruszenie przepisów PPOŻ. i BHP Wykonawca odpowiada w trybie i na zasadach określonych we właściwych przepisach.
7. Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę pełnej realizacji określonych wielkości i ilości podanych w SWZ przez Zamawiającego. Ilość odpadów, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach poszczególnych pozycji w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w zakresie maksymalnie 20% wartości szacunkowych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) ustawienia pojemników będących własnością Wykonawcy w lokalizacjach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego:
a) 5 pojemników o pojemności 1100 dcm3 przystosowanych do składowania odpadów komunalnych (zmieszanych),
b) 1 kontener o pojemności 6800 dcm3 na odpady z tworzyw sztucznych, szkła bezbarwnego, szkła kolorowego, odpady z tektury i papieru,
c) minimum dwa razy w roku 1 pojemnik na meble i inne odpady wielkogabarytowych na każdorazowe zamówienie Zamawiającego przesłane do Wykonawcy emailem lub telefonicznie,
d) dwa razy w roku 1 pojemnik na gruz oraz inne odpady budowlane na każdorazowe zamówienie Zamawiającego przesłane do Wykonawcy emailem lub telefonicznie,
2) terminowego i starannego (z zachowaniem czystości) wywozu odpadów komunalnych z terenu Zamawiającego do uprawnionego składowiska w celu ich utylizacji i składowania, w określonych terminach:
a) odpady zmieszane - 2 x w tygodniu: poniedziałek do godz. 12.00, czwartek po godz. 12.00,
b) odpady segregowane - 2 x w miesiącu, po zgłoszeniu przez Zamawiającego,
c) odpady wielkogabarytowe - 2 x w roku, po zgłoszeniu przez Zamawiającego,
d) odpady budowlane - 2 x w roku, po zgłoszeniu przez Zamawiającego,
e) odpady pokonsumpcyjne ulegające biodegradacji - 1 x w tygodniu: wg potrzeb na zgłoszenie telefoniczne w dni robocze od pn-pt w godz. 8-14
3) uporządkowania miejsca odbioru odpadów oraz miejsca postoju pojemników,
4) odbierania odpadów, które znajdują się obok pojemników/kontenerów w przypadku ich przepełnienia,
5) utrzymania pojemników w czystości oraz systematycznego dezynfekowania pojemników,
6) stałej konserwacji, utrzymania sprawności technicznej, wymiany i naprawy uszkodzonych pojemników, z zastrzeżeniem, że wymiana lub naprawa uszkodzonych pojemników winna nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia uszkodzenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego,
7) skalkulowania opłaty za dzierżawę pojemników i transport w cenie za odbiór odpadów,
8) sporządzenia miesięcznych kart przekazania odpadów i dostarczenia ich Zamawiającemu wraz z fakturą,
9) poświadczyć Zamawiającemu każdorazowy odbiór odpadów w Ewidencji Odbioru Odpadów
10) wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z obowiązującymi w czasie realizacji przedmiotu zamówienia przepisami prawa.
9. Dowodem odbioru odpadów przez Wykonawcę, jest każdorazowo sporządzany dokument przekazania odpadów zgodny z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. 3. Wykonawca zobowiązuje się przy każdorazowym odbiorze odpadów do wypełnienia Protokołu odbioru.
10. Osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy potwierdzać będą przyjęcie odpadów od Zamawiającego do transportu i unieszkodliwienia w Karcie przekazania odpadów wystawionej w BDO zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
11. W przypadku jakichkolwiek uwag dotyczących jakości wykonanych usług lub też stwierdzenia wad w wykonywaniu przedmiotu zamówienia (za wadę uważa się niewykonanie zakresu prac), Przedstawiciel Zamawiającego będzie każdorazowo sporządzał pisemne notatki służbowe z nieprawidłowego lub wadliwego wykonywania usług: sporządzone notatki służbowe zostaną przekazane do wiadomości Wykonawcy, wybraną między Stronami drogą komunikacji.
12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z treścią i jej celem, przy dochowaniu najwyższej staranności wymaganej od podmiotów profesjonalnie zajmujących się działalnością odbioru odpadów oraz zgodnie z najlepszą praktyką i wiedzą zawodową i wewnętrznymi przepisami, które obowiązują na terenie Zamawiającego oraz zobowiązuje się do zapewnienia pracownikowi odzieży roboczej, zgodnej z wymogami bhp
13. Dostawa i ustawienie pojemników oznacza dostarczenia, bez dodatkowych opłat, sprawnych technicznie i estetycznych pojemników (bez rdzy i korozji) do przechowywania odpadów.
14. Wykonawca obowiązany jest również do:
1) ponoszenia kosztów ewentualnych napraw uszkodzeń kontenerów i pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, nie powstałych z winy Zamawiającego;
2) ponoszenia odpowiedzialności za stan techniczny kontenerów i pojemników do selektywnej zbiórki odpadów;
3) w razie konieczności zabrania do naprawy kontenera i pojemników na odpady zmieszane i na selektywną zbiórkę odpadów - do dostarczenia, bez dodatkowego wynagrodzenia na jego miejsce zastępczego kontenera lub innego pojemnika, które czasowo zapewnią spełnianie przedmiotowych przepisów prawa, w ilościach niezbędnych do zabezpieczenia powstałych na bieżąco ilości odpadów. Jeżeli pojemność pojemników zastępczych będzie mniejsza niż przewidziana w zamówieniu i wystąpi konieczność częstszego odbioru odpadów niż wynika to z harmonogramu, Wykonawca sam pokryje koszty dodatkowych przejazdów;
4) utrzymania porządku wokół kontenera/pojemnika, tj. porządkowanie rozsypanych śmieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168985,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168985,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FCC Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357190739

7.3.3) Ulica: ul. Lecha 10

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168985,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.