eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynPrzebudowa budynku dydaktycznego WRZOS



Ogłoszenie z dnia 2021-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku dydaktycznego WRZOS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Karolewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280260652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karolewo 12

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckr@karolewo.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karolewo.com/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.karolewo.com/bip

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA PODLEGŁA I NADZOROWANA PRZEZ MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku dydaktycznego WRZOS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9436d255-0f00-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013324/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku dydaktycznego WRZOS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171115/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR/8/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na Przebudowie budynku dydaktycznego WRZOS na podstawie Dokumentacji projektowej, Szczegółowej Specyfikacji technicznej, przedmiaru robót w zakres którego wchodzą:
1) Przebudowa istniejącego pomieszczenia gospodarczego na WC męski /parter/;
2) Przebudowa pomieszczenia WC damski oraz istniejącego pomieszczenia WC męski na pomieszczenie gospodarcze /parter/;
3) Przeznaczenie pomieszczenia wicedyrektora /parter/ na WC przystosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz łączącego funkcję WC dla nauczycieli;
4) Wydzielenie pomieszczenia magazynu książek /parter/ na pomieszczenie gabinetu dyrektora oraz pomieszczenia pokoju nauczycielskiego
5) Likwidacja pomieszczenia czytelni bibliotecznej /parter/ na pomieszczenie ogólnodostępne holu z zapleczem szatniowym;
6) Przebudowa pomieszczeń bibliotecznych /parter/ tj. magazyn, archiwum, korytarz i pracownia multimedialna na wielofunkcyjne pomieszczenie biblioteczne;
7) Utworzenie pomieszczenia WC męski z aneksem porządkowym /I piętro/ w miejsce istniejącego pokoju nauczycielskiego;
8) Utworzenie pomieszczenia WC damski i pomieszczenia szatniowego /I piętro/ w miejsce istniejącego holu;
9) Modernizacja ścian i podłóg wewnątrz pomieszczeń parteru i piętra;
10) Modernizacja wewnętrznej klatki schodowej wraz z wymianą balustrad;
11) Poszerzenie części otworów drzwiowych w celu dostosowania ich do wymogów p.poż;
12) Modernizacja i przebudowa kanałów wentylacji grawitacji oraz montaż mechanicznych wentylatorów w części pomieszczeń sanitarnych;
13) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na drzwi aluminiowe oraz drzwi o podwyższonej akustyce – w klasopracowniach;
14) Zamontowanie nawiewników okiennych w istniejącej stolarce okiennej z PCV;
15) Modernizacja sufitu parteru i piętra poprzez zastosowanie systemowego sufitu podwieszanego kasetonowego o łącznej pow. około 800 m2;
16) Kompleksowa przebudowa oraz wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia na typu LED, montażu oświetlenia awaryjnego oraz wyłącznika p.poż;
17) Wymiana wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, montażem nowej armatury sanitarnej;
18) Wykonanie instalacji hydrantów wewnętrznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1107139,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1266644,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1107139,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Adam Stadnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422023151

7.3.4) Miejscowość: Korsze

7.3.5) Kod pocztowy: 11-430

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1107139,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.