Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00138071/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
- 2022/BZP 00425612/01 - Wynik z dnia 2022-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i termomodernizacja obiektów na terenie Gminy Zębowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZĘBOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Izydora Murka 2
1.5.2.) Miejscowość: Zębowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-048
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774216076
1.5.8.) Numer faksu: 774216076
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i termomodernizacja obiektów na terenie Gminy Zębowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-917fdbc7-c658-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037787/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja wraz z wymiana pokrycia dachowego w budynku komunalnym ul. Opolska 48 w miejscowości Zębowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138071/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.271.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 427321,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1 : Termomodernizacja dachu i ścian zewnętrznych w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łąka.Część Nr 1. Zakres robót obejmuje :
1. Roboty rozbiórkowe :
rozebranie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich na dachu,
rozebranie pokrycia dachowego z papy,
rozebranie ścianki z lukswerów i zamurowanie otworu,
2. Roboty termomodernizacyjne :
ułożenie na dachu warstwy izolacyjnej z płyt styropianowych EPS gr. 15 cm,
wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej,
wykonanie obróbek blacharskich dachu,
odkopanie ścian fundamentowych i ich izolacja,
ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekka mokrą płytami styropianowymi,
montaż rynien i rur spustowych,
wymiana bramy garażowej na segmentową automatyczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 269557,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 : Remont i termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Opolskiej 48 w Zębowicach.1. Roboty rozbiórkowe :
rozebranie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich na dachu,
rozebranie pokrycia dachowego z papy,
wymiana części elementów konstrukcyjnych dachu i deskowania połaci dachowych,
wymiana włazu dachowego kominiarskiego,
wymiana okna razem z podokiennikiem,
2. Roboty termomodernizacyjne :
wykonanie obróbek kominów,
wykonanie otworu drzwiowego i montaż drzwi,
wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej,
wykonanie obróbek blacharskich dachu,
montaż rynien i rur spustowych,
odkopanie ścian fundamentowych i ich izolacja,
ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekka mokrą płytami styropianowymi,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 157764,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3 : Remont wieży w budynku OSP w miejscowości Radawie. rozebranie ścianek z cegieł,
rozbiórka słupka żelbetowego,
rozebranie pokrycia dachowego z papy,
wykonanie nowej konstrukcji pokrycia wieży,
wykonanie obróbek blacharskich,
montaż drabiny zewnętrznej z kabłąkami.
Remont wieży w OSP Radawie pozycja nr 1.3 oraz 1.8 przedmiaru robót zostały już wykonane. Do wykonania pozostało : rozebranie ścianek bocznych, które wystają ponad pokrycie dachowe, rozebranie słupka żelbetonowego, na którym w jest zamontowana syrena, usunięcie gruzu z wieży, zamurowanie istniejącego włazu na wieżę, wykonanie wzmocnienia wraz z konstrukcją, do której zostaną przymocowane płyty OSB, wykonanie obróbki płyt OSB z blachy tytanowo – cynkowej, pokrycie płyt OSB podwójną warstwą papy zgrzewalnej. Dostawa i montaż drabinki zewnętrznej z kabłąkami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269557,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269557,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269557,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleks Bau Grzegorz Molik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761083870
7.3.3) Ulica: Listopadowa 14
7.3.4) Miejscowość: Praszka
7.3.5) Kod pocztowy: 46-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269557,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157764,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157764,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157764,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleks Bau
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761083870
7.3.3) Ulica: Listopadowa 14
7.3.4) Miejscowość: Praszka
7.3.5) Kod pocztowy: 46-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157764,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- Kompleksowy remont balkonów w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp z o.o stanowiących własność Zamawiającego
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynku przy ul. Małopolskiej 60 w Szczecinie.
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.