Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00033262/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra Świętej Małgorzaty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Góra Świętej Małgorzaty 44
1.5.2.) Miejscowość: Góra Świętej Małgorzaty
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-122
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia@goraswmalgorzaty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraswmalgorzaty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-186475b8-b12f-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-186475b8-b12f-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031781/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033262
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GL. 271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty.”
4.2. Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD:
W ramach przedmiotowego zadania Beneficjent projektuje w formule "zaprojektuj i wybuduj" budowę drogi -szlaku pieszo-rowerowego wraz z niezbędną infrastrukturą i oświetleniem. Budowa tej drogi stanowi odpowiedź na zgłaszane przez mieszkańców i turystów zapotrzebowanie dotyczące nieutrudnionego i bezpiecznego przemieszczania się w ramach tzw. "Pierścienia Salomei". Inwestycji, realizowanej indywidualnie, ale w jednym celu przez dwa samorządy: Gminę Góra Świętej Małgorzaty i Miasto Łęczycę. Szlak nazwany "Pierścieniem Salomei", ponieważ kształtem ścieżka ta przypomina pierścień. Na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty komunikacja rowerowa i pieszo rowerowa, staje się coraz bardziej popularna, szybsza i wygodniejsza niż użycie samochodu. Dlatego też powinna się stać integralną częścią infrastruktury drogowej i jednym z jej elementów, obok transportu zbiorowego, umożliwiającym bardziej zrównoważoną mobilność mieszkańców. Na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty w ramach przedmiotowego projektu planuje się około 2,4 kilometrowej drogi, w konstrukcji zgodnej z przyjętą koncepcją budowy, która zoptymalizuje walory tegoż przedsięwzięcia. Trasa wyposażona zostanie w niezbędną, małą architekturę, m.in. ławeczki, latarnie, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne. Trasa drogi na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty rozpoczynać się będzie od mostu na rzece Bzurze i zmierzać w kierunku Archikolegiaty w Tumie, łącząc się z istniejącą drogą do Skansenu w Kwiatkówku. Następnie droga zmierzać będzie do grodziska w Tumie i kończyć się na rzece Bzurze na wysokości osiedla "Waliszew" w Łęczycy. Dzięki temu zadaniu, sieć dróg -traktówpieszo-rowerowych na terenie naszej gminy stanie się bardziej spójna, obejmie większy zasięg oraz ominięte zostaną przeszkody komunikacyjne. Realizacja projektu przyczyni się do rozwiązywania problemów zdiagnozowanych w obszarze transportu indywidualnego, tj. m.in. narastającej intensywności ruchu samochodowego, hałasu, korków, zanieczyszczenia powietrza związanego z dużą emisją spalin, niebezpieczeństwa ruchu drogowego, zagrożenia wypadkiem, z powodu niewystarczającego poziomu rozwoju infrastruktury dedykowanej rowerzystom i pieszym. Droga, która powstanie będzie użytkowana w różnych celach: turystycznych, sportowych, rekreacyjnych, przyrodniczych, naukowych, jak również służyć będzie jako dojazd do pól i łąk.
4.3. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia (PFU przewiduje tryb realizacji inwestycji na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych);
3) w zależności od zapisów PFU - uzyskanie decyzji ZRID lub ewentualnie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
5) sprawowanie nadzoru archeologicznego w trakcie realizacji robot budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233140-2 - Roboty drogowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4499999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5989990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4499999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Łuczak - LuKpoL Krzysztof Łuczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8281407038
7.3.3) Ulica: Dąbska 26
7.3.4) Miejscowość: Uniejów
7.3.5) Kod pocztowy: 99-210
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
opracowanie dokumentacji projektowej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4499999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.