Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00034500/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
- 2023/BZP 00230114/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00230130/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00230585/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00230621/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00230642/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00230722/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00235450/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00235473/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00235503/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00235532/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
- 2022/BZP 00115759/01 - Wynik z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00130799/01 - Wynik z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00182817/01 - Wynik z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych aparatury i
sprzętu medycznego – 72 pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Zawierciu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276271110
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Miodowa 14
1.4.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitalzawiercie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalzawiercie.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230729
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00229977
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
5616,00
Po zmianie:
1296,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
5616,00
Po zmianie:
1296,00
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi serwisowania angiografu AZURION 7M20 produkcji Philips w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 49 PAKIETÓW
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Usługa wykonania przeglądów technicznych pomp infuzyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.