Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00117792/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00133711/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-02
- 2021/BZP 00253955/01 - Wynik z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00256190/01 - Wynik z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli III”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73f5d309-e60f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117792/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.64.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85187,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Remont górnej płyty jazu – skucie ubytków betonowych na zewnętrznej części płyty na dł. 70 mi szer. do 5 cm, zagruntowanie betonu emulsją kontaktową - 168 m2
Remont górnej płyty jazu – wykonanie warstwy wyrównawczej ze spadkiem zaprawą do napraw betonów gr. 10 mm - 168 m2
Remont górnej płyty jazu – pomalowanie powierzchni powłoką wodoszczelną i mrozoodporną - 168 m2
Mycie przy pomocy myjki ciśnieniowej falochronu – 800 m2
Gruntowanie i pomalowanie falochronu powłoką wodoszczelną – 800 m2
Naprawa pęknięć i dylatacji falochronu – 25 szt
Czyszczenie i dwukrotne pomalowanie farbami chlorokauczukowymi górnego płaskownika poręczy falochronu i punktowo innych elementów metalowych – 90 m2
Czyszczenie i dwukrotne malowanie (farba podkładowa i nawierzchniowa) elementów ogrodzenia Małej Elektrowni Wodnej przęseł o wymiarach (150 cm x 227 cm) + brama i bramka – 32 szt
Rozebranie płytek betonowych na zaporze czołowej – 180 m2
Rozebranie zaniżonych krawężników betonowych – 120 m
Ułożenie nowych płytek betonowych na podsypce piaskowej – 25 m2
Ułożenie rozebranych płytek betonowych na podsypce piaskowej – 155 m2
Ułożenie krawężników betonowych na podbudowie betonowej – 120 m
Zagruntowanie i wykonanie wylewki betonowej wodoszczelnej na płyci jezdnej jazie o wym. 4,5 m x 9.8 m gr. 6 cm. – 44,1 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 104780,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:„Zamówienie podstawowe”:
USŁUGA:
- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, miękki - 13 536,00m²
- Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m - 13 536,00 m²
- Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, miękki - 271,00 m²
- Wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków, szerokość skarpy ponad 2m - 271,00m²
ROBOTA:
-Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,25 m3 , grunt kat III, usuwanie namulisk z wbudowaniem w skarpę przeciwległą - 83,90m3
-Odmulenie mechaniczne cieków, szerokość dna 2,0-2,4m, warstwą namułu grubości 0,20m - 500,00m
-Odmulenie mechaniczne cieków, szerokość dna 2,0-2,4m, warstwą namułu grubości 0,30m - 130,00m
- Odmulenie mechaniczne cieków, szerokość dna 2,0-2,4m, warstwą namułu grubości 0,40m - 1249,00m
- Mechaniczne plantowanie urobku z odmulonych cieków, objętość odkładu 1,0m3 na 1m krawędzi, grunt odspojony kategorii I-II - 1267,20m3
- Wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szerokości do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład, kat. gruntu III, oczyszczenie okładzin i niecki wypadowej zastawki z namułu - 27,60m3
-Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopu, leżącej na długości 1m wzdłuż krawędzi , kat. gruntu I-II - 27,60m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 79969,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:Roboty:
Rozbiórka umocnień z kiszek faszynowych, kiszki pojedyncze, Fi 20·cm w km 60+200-61+600 - 2 800,000 m
Odmulanie mechaniczne cieków, szerokość dna 1,2-1,6·m, warstwa namułu grubości 0,30·m w km 59+890-60+200 – 310,000 m
Odmulanie mechaniczne cieków, szerokość dna 1,2-1,6·m, warstwa namułu grubości 0,20·m w km 60+200-61+620 z wbudowaniem urobku w skarpy rzeki – 1 420,000 m
Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III , usunięcie namuliska w km 61+600 – 9,600 m³
Naprawa opasek z kiszek faszynowych, Fi 20·cm, grunt kategorii III w km 60+200-61+600 wykonanie obustronne – 2 800,000 m
Usługi:
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy pasem 3,0 m w km 59+890-61+620 – 10 380,00 m2
Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m – 10 380,00 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 246975,31 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:Roboty:
Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie przy lewym wale rzeki San w km 6+125-7+358 na długości 1 233 mb średnio pasem szerokości 3,5m – 4 315,50 m2;
Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia grubość warstwy po uwałowaniu 7cm w kilometrze jak wyżej – 4 315,50 m2
Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna tłucznia, dodatek na dalszy 1 cm grubości warstwy w kilometrze jak wyżej krotność 3 – 4 315,50 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 161736,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103977,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103977,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103977,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU ALEX Dorota Paź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831293190
7.3.3) Ulica: Słoneczna
7.3.4) Miejscowość: Stale
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103977,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie w cz.2 ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu, w części nr 2 zostały złożone dwie oferty wykonawców:
ZAKŁAD PRODUKCYJNO¬HANDLOWY ZBIGNIEW FURMANIK
Ul. JÓZEFA IGNACEGO KRASZEWSKIEGO, nr 22, lok. 1
37-500 JAROSŁAW
oraz
ZAKŁAD USŁUG MELIORACYJNO-LEŚNYCH Krzysztof Cygańczuk
Łukawiec, nr 207A
37- 626 Łukawiec
Zamawiający, działając na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm., Zwanej dalej „ustawą Pzp”), pismem z dnia -31.08.2021 wniósł o przedłużenie terminu związania ofertą dla w/w postępowania o okres 30 dni, tj. do dnia 03.10.2021r.
Przedłużenie terminu związania ofertą, wymagało złożenia przez wykonawców pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Ww. Wykonawcy w wyznaczonym terminie nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli Wykonawca nie wyrazi pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z powyższym wypełniona została przesłanka odrzucenia ofert ww. wykonawców z mocy art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
- Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej i retencji w Parku im. Juliusza Słowackiego w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej (...).
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż ul. Abramowickiej (strona prawa) wraz z przebudową/budową kolidującej infrastruktury"
- "Zagospodarowanie terenów zielonych: Miejska retencja - Ciek Wapienica (ul. Lajkonika) w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" FENX.01.02-IW.01-0014/23 (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.