eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli III"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli III”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73f5d309-e60f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117792/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.64.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85187,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Remont górnej płyty jazu – skucie ubytków betonowych na zewnętrznej części płyty na dł. 70 mi szer. do 5 cm, zagruntowanie betonu emulsją kontaktową - 168 m2
Remont górnej płyty jazu – wykonanie warstwy wyrównawczej ze spadkiem zaprawą do napraw betonów gr. 10 mm - 168 m2
Remont górnej płyty jazu – pomalowanie powierzchni powłoką wodoszczelną i mrozoodporną - 168 m2
Mycie przy pomocy myjki ciśnieniowej falochronu – 800 m2
Gruntowanie i pomalowanie falochronu powłoką wodoszczelną – 800 m2
Naprawa pęknięć i dylatacji falochronu – 25 szt
Czyszczenie i dwukrotne pomalowanie farbami chlorokauczukowymi górnego płaskownika poręczy falochronu i punktowo innych elementów metalowych – 90 m2
Czyszczenie i dwukrotne malowanie (farba podkładowa i nawierzchniowa) elementów ogrodzenia Małej Elektrowni Wodnej przęseł o wymiarach (150 cm x 227 cm) + brama i bramka – 32 szt
Rozebranie płytek betonowych na zaporze czołowej – 180 m2
Rozebranie zaniżonych krawężników betonowych – 120 m
Ułożenie nowych płytek betonowych na podsypce piaskowej – 25 m2
Ułożenie rozebranych płytek betonowych na podsypce piaskowej – 155 m2
Ułożenie krawężników betonowych na podbudowie betonowej – 120 m
Zagruntowanie i wykonanie wylewki betonowej wodoszczelnej na płyci jezdnej jazie o wym. 4,5 m x 9.8 m gr. 6 cm. – 44,1 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 104780,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Zamówienie podstawowe”:
USŁUGA:
- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, miękki - 13 536,00m²
- Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m - 13 536,00 m²
- Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, miękki - 271,00 m²
- Wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków, szerokość skarpy ponad 2m - 271,00m²

ROBOTA:
-Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,25 m3 , grunt kat III, usuwanie namulisk z wbudowaniem w skarpę przeciwległą - 83,90m3
-Odmulenie mechaniczne cieków, szerokość dna 2,0-2,4m, warstwą namułu grubości 0,20m - 500,00m
-Odmulenie mechaniczne cieków, szerokość dna 2,0-2,4m, warstwą namułu grubości 0,30m - 130,00m
- Odmulenie mechaniczne cieków, szerokość dna 2,0-2,4m, warstwą namułu grubości 0,40m - 1249,00m
- Mechaniczne plantowanie urobku z odmulonych cieków, objętość odkładu 1,0m3 na 1m krawędzi, grunt odspojony kategorii I-II - 1267,20m3
- Wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szerokości do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład, kat. gruntu III, oczyszczenie okładzin i niecki wypadowej zastawki z namułu - 27,60m3
-Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopu, leżącej na długości 1m wzdłuż krawędzi , kat. gruntu I-II - 27,60m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 79969,31 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:
Roboty:
Rozbiórka umocnień z kiszek faszynowych, kiszki pojedyncze, Fi 20·cm w km 60+200-61+600 - 2 800,000 m
Odmulanie mechaniczne cieków, szerokość dna 1,2-1,6·m, warstwa namułu grubości 0,30·m w km 59+890-60+200 – 310,000 m
Odmulanie mechaniczne cieków, szerokość dna 1,2-1,6·m, warstwa namułu grubości 0,20·m w km 60+200-61+620 z wbudowaniem urobku w skarpy rzeki – 1 420,000 m
Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III , usunięcie namuliska w km 61+600 – 9,600 m³
Naprawa opasek z kiszek faszynowych, Fi 20·cm, grunt kategorii III w km 60+200-61+600 wykonanie obustronne – 2 800,000 m
Usługi:
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy pasem 3,0 m w km 59+890-61+620 – 10 380,00 m2
Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m – 10 380,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 246975,31 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:
Roboty:
Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie przy lewym wale rzeki San w km 6+125-7+358 na długości 1 233 mb średnio pasem szerokości 3,5m – 4 315,50 m2;
Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia grubość warstwy po uwałowaniu 7cm w kilometrze jak wyżej – 4 315,50 m2
Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna tłucznia, dodatek na dalszy 1 cm grubości warstwy w kilometrze jak wyżej krotność 3 – 4 315,50 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 161736,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103977,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103977,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103977,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU ALEX Dorota Paź

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831293190

7.3.3) Ulica: Słoneczna

7.3.4) Miejscowość: Stale

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103977,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie w cz.2 ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu, w części nr 2 zostały złożone dwie oferty wykonawców:

ZAKŁAD PRODUKCYJNO¬HANDLOWY ZBIGNIEW FURMANIK
Ul. JÓZEFA IGNACEGO KRASZEWSKIEGO, nr 22, lok. 1
37-500 JAROSŁAW

oraz
ZAKŁAD USŁUG MELIORACYJNO-LEŚNYCH Krzysztof Cygańczuk
Łukawiec, nr 207A
37- 626 Łukawiec

Zamawiający, działając na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm., Zwanej dalej „ustawą Pzp”), pismem z dnia -31.08.2021 wniósł o przedłużenie terminu związania ofertą dla w/w postępowania o okres 30 dni, tj. do dnia 03.10.2021r.
Przedłużenie terminu związania ofertą, wymagało złożenia przez wykonawców pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Ww. Wykonawcy w wyznaczonym terminie nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli Wykonawca nie wyrazi pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z powyższym wypełniona została przesłanka odrzucenia ofert ww. wykonawców z mocy art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.