Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00207527/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-17
- 2024/BZP 00218640/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00245808/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00261395/01 - Wynik z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa energii elektrycznej oraz usługa dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222007697
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wybickiego 30
1.4.2.) Miejscowość: Miastko
1.4.3.) Kod pocztowy: 77-200
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@doradztwo-przetargi.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiastko.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o.
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230927
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00207527
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz usługa dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby
obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o.
2. Zamówienie realizowane będzie dla dwóch punktów poboru energii elektrycznej wyszczególnionych i opisanych
szczegółowo w Załączniku nr 1a - Formularz asortymentowo - ilościowy.
-PL0037840000014148 - Ul. Gen. Wybickiego 30, 77-200 Miastko
-PL0037840105725659 - Lokal użytkowy Dretyń 74, 77-203 Dretyń
3. Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie na określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r.
– Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy
przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra
Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie
energią elektryczną (Dz.U. z 2017 r., poz. 2500).
4. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, stanowi jedną niepodzielną część do realizacji w ramach jednej
umowy o zamówienie publiczne. Podział zamówienia na części, prowadziłby do nadmiernych trudności technicznych lub
nadmiernych kosztów wykonania zamówienia lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących
poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej odbywać się będzie w zgodzie z parametrami jakościowymi energii
elektrycznej oraz wskaźnikami jakości i niezawodności dostaw energii elektrycznej określonymi w zatwierdzonej przez
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Operatora Systemu
Dystrybucyjnego.
6. Zapotrzebowanie na energię elektryczną w ilości wskazanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia może
odbiegać od faktycznego zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy, jest ono szacunkowe i ma charakter
prognozy, dokonanej przez zamawiającego na podstawie danych zużycia energii elektrycznej w poprzednich okresach
rozliczeniowych.
7. Rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej przez Wykonawcę wyłonionego w ramach niniejszego postępowania
przetargowego nie może nastąpić przed terminem wygaśnięcia obowiązujących umów podpisanych z obecnym dostawcą
energii elektrycznej wskazanym w Załączniku nr 1a - Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca ponosi wszelką
odpowiedzialność związaną z niedopełnieniem tego obowiązku.
8. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne informacje dotyczące zmiany sprzedawcy oraz pełnomocnictwo,
jeśli takie jest wymagane. Obecny sprzedawca energii elektrycznej (w ramach zawartej umowy) został wskazany w
Załączniku nr 1a - Formularz asortymentowo – ilościowy.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze
umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz usługa dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby
obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o.
2. Zamówienie realizowane będzie dla dwóch punktów poboru energii elektrycznej wyszczególnionych i opisanych
szczegółowo w Załączniku nr 1a - Formularz asortymentowo - ilościowy.
- PPE590243884018153625 (stare oznaczenie PL0037840000014148) - Ul. Gen. Wybickiego 30, 77-200 Miastko
- PPE590243884018046460 (stare oznaczenie: PL0037840105725659) - Lokal użytkowy Dretyń 74, 77-203 Dretyń
3. Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie na określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r.
– Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy
przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra
Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie
energią elektryczną (Dz.U. z 2017 r., poz. 2500).
4. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, stanowi jedną niepodzielną część do realizacji w ramach jednej
umowy o zamówienie publiczne. Podział zamówienia na części, prowadziłby do nadmiernych trudności technicznych lub
nadmiernych kosztów wykonania zamówienia lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących
poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej odbywać się będzie w zgodzie z parametrami jakościowymi energii
elektrycznej oraz wskaźnikami jakości i niezawodności dostaw energii elektrycznej określonymi w zatwierdzonej przez
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Operatora Systemu
Dystrybucyjnego.
6. Zapotrzebowanie na energię elektryczną w ilości wskazanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia może
odbiegać od faktycznego zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy, jest ono szacunkowe i ma charakter
prognozy, dokonanej przez zamawiającego na podstawie danych zużycia energii elektrycznej w poprzednich okresach
rozliczeniowych.
7. Rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej przez Wykonawcę wyłonionego w ramach niniejszego postępowania
przetargowego nie może nastąpić przed terminem wygaśnięcia obowiązujących umów podpisanych z obecnym dostawcą
energii elektrycznej wskazanym w Załączniku nr 1a - Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca ponosi wszelką
odpowiedzialność związaną z niedopełnieniem tego obowiązku.
8. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne informacje dotyczące zmiany sprzedawcy oraz pełnomocnictwo,
jeśli takie jest wymagane. Obecny sprzedawca energii elektrycznej (w ramach zawartej umowy) został wskazany w
Załączniku nr 1a - Formularz asortymentowo – ilościowy.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze
umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-08 12:00
Po zmianie:
2024-03-15 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-08 12:15
Po zmianie:
2024-03-15 12:15
INNE PRZETARGI Z MIASTKA
- ,,Remont dróg na terenie Gminy Miastko pow. bytowski, woj. pomorskie."
- ,,Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne zamawiającego"
więcej: przetargi w Miastku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu 2025-2026
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- "Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do siedziby OT KOWR w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41 - postępowanie nr SZC.WO.260.4.2025"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Zamkowego w Pszczynie
- Dostawa energii cieplnej do obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.