eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowej opieki medycznej.



Og³oszenie z dnia 2024-03-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowej opieki medycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT CHEMII ORGANICZNEJ PAN

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: ICHO PAN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325848

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Marcina Kasprzaka 44/52

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-224

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 343 23 20

1.5.8.) Numer faksu: +48 22 632 66 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@icho.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.icho.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Badania naukowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowej opieki medycznej.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5297ac45-dac8-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00230932

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00008437/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowej opieki medycznej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5297ac45-dac8-11ee-8305-7e4937eb936d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zki informacyjne, o których mowa w art. 13 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, przez zamieszczenie wymaganych informacji w pkt. XXIV Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2402-2/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug medycznych pracownikom i/lub doktorantom Instytutu Chemii Organicznej PAN oraz cz³onkom ich rodzin. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: a) us³ugi medyczne w zakresie medycyny pracy wraz ze ¶wiadczeniem us³ug medycznych obejmuj±cych badania laboratoryjne i diagnostyczne w zakresie niezbêdnym do wydania orzeczeñ lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych, którymi objêci bêd± pracownicy lub/i doktoranci Zamawiaj±cego, jak równie¿ osoby przyjmowane do pracy; b) us³ugi medyczne w zakresie dodatkowej opieki
medycznej, obejmuj±ce kompleksow± opiekê lekarsk±, w tym kompleksowe zabiegi ambulatoryjne, obejmuj±ce: konsultacje lekarskie (w formie stacjonarnej i w formie teleporady) wykonywane bez skierowania (bez limitu), badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, kompleksowe badania diagnostyczne, prowadzenie ci±¿y, szczepienia ochronne, którymi objêci bêd± pracownicy Zamawiaj±cego oraz najbli¿si cz³onkowie ich rodzin (tj. Osoby
Uprawnione, w rozumieniu pkt.II.3 OPZ (Za³±cznik nr 1 do SWZ).
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85100000-0 - Us³ugi ochrony zdrowia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121000-3 - Us³ugi medyczne

85121200-5 - Specjalistyczne us³ugi medyczne

85121100-4 - Ogólne us³ugi lekarskie

85140000-2 - Ró¿ne us³ugi w dziedzinie zdrowia

85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) Kryterium: „Cena opieki medycznej dla pracownika i/lub doktoranta- MP”
Wykonawca jest zobowi±zany w Formularzu Oferty (Za³±cznik nr 2 do SWZ) wskazaæ cenê jednostkow± brutto za Pakiet Medycyna Pracy, która zostanie przemno¿ona przez 190 (tj. liczba obecnie zatrudnionych Pracowników i/lub doktorantów).
£±czna cena ww. Pakietu, bêdzie podlegaæ ocenie w kryterium „Cena opieki medycznej dla pracownika i/lub doktoranta - MP”.
b) Kryterium: „Cena opieki medycznej dla pracownika i/lub doktoranta - P”
Wykonawca jest zobowi±zany w Formularzu Oferty (Za³±cznik nr 2 do SWZ) wskazaæ cenê jednostkow± brutto za Pakiet Pracownika, która zostanie przemno¿ona przez 190 (tj. liczba obecnie zatrudnionych Pracowników i/lub doktorantów).
£±czna cena ww. Pakietu, bêdzie podlegaæ ocenie w kryterium „Cena opieki medycznej dla pracownika i/lub doktoranta - PP”.
c) Kryterium: „Cena opieki medycznej dla cz³onka rodziny - R”
Wykonawca jest zobowi±zany w Formularzu Oferty (Za³±cznik nr 2 do SWZ) wskazaæ jeden preferowany przez siebie sposób rozliczenia us³ug medycznych w zakresie dodatkowej opieki medycznej dla najbli¿szych cz³onków rodzin Pracowników Zamawiaj±cego: Metoda I (Pakiet Partnerski i Pakiet Rodzinny) lub Metoda II (Pakiet Cz³onka Rodziny), który bêdzie podlegaæ ocenie w kryterium „Cena opieki medycznej dla cz³onka rodziny - R”, odpowiednio:
• Metoda I:
„Pakiet Partnerski – PP”, w ramach którego opiek± medyczn± bêdzie objêta jedna Osoba Uprawniona, wskazana na pisemny wniosek Pracownika Zamawiaj±cego i/lub doktoranta Zamawiaj±cego, oraz
„Pakiet Rodzinny – PR”, w ramach którego opiek± medyczn± bêd± objête Osoby Uprawnione, wskazane na pisemny wniosek Pracownika Zamawiaj±cego i/lub doktoranta Zamawiaj±cego.
Na potrzeby porównania ofert Wykonawców, cena jednostkowa brutto za Pakiet Partnerski zostanie przemno¿ona przez 38 (tj. ilo¶æ obecnie aktywnych Pakietów Partnerskich), a cena jednostkowa brutto za Pakiet Rodzinny zostanie przemno¿ona przez 19 (tj. ilo¶æ obecnie aktywnych Pakietów Rodzinnych).
£±czna cena ww. Pakietów, bêdzie podlegaæ ocenie w kryterium „Cena opieki medycznej dla cz³onków rodzin”.
• Metoda II:
„Pakiet Cz³onka Rodziny – PCR”, w ramach którego opiek± medyczn± bêdzie objêta Osoba Uprawniona, wskazana na pisemny wniosek Pracownika Zamawiaj±cego i/lub doktoranta Zamawiaj±cego. Pracownik i/lub doktorant Zamawiaj±cego mo¿e wnioskowaæ o dowoln± ilo¶æ Pakietów Cz³onka Rodziny, jednak¿e nie wiêcej ni¿ ilo¶æ Osób Uprawnionych.
Na potrzeby porównania ofert Wykonawców, cena jednostkowa brutto za Pakiet Cz³onka Rodziny zostanie przemno¿ona przez 88 (tj. ilo¶æ Osób Uprawnionych obecnie objêtych Pakietem Partnerskim i Pakietem Rodzinnym).
£±czna cena ww. Pakietu, bêdzie podlegaæ ocenie w kryterium „Cena opieki medycznej dla cz³onka rodziny - R”.
d) Kryterium: „Dy¿ur 24 h/dobê - D”
Wykonawca mo¿e zaoferowaæ ca³odobowy dora¼ny dy¿ur lekarza chorób wewnêtrznych (internisty) oraz lekarza pediatry, przez ca³y okres trwania Umowy.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje „Dy¿ur 24 h/dobê” otrzyma dodatkow± punktacjê.
e) Kryterium „Dy¿ur psychologiczny 24 h/dobê -DP”
Wykonawca mo¿e zaoferowaæ ca³odobowy dora¼ny dy¿ur psychologiczny, przez ca³y okres trwania Umowy.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje „Dy¿ur psychologiczny 24 h/dobê” otrzyma dodatkow± punktacjê.
f) Kryterium: „Zni¿ka na us³ugi nieobjête Pakietem - Z”
Wykonawca mo¿e zaoferowaæ zni¿ki na us³ugi nie objête Pakietem, przez ca³y okres trwania Umowy.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje „Zni¿ka na us³ugi nieobjête Pakietem” otrzyma dodatkow± punktacjê

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena opieki medycznej dla pracownika i/lub doktoranta - P

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena opieki medycznej dla cz³onka rodziny - R

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dy¿ur 24 h/dobê – D

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dy¿ur psychologiczny 24 h/dobê – DP

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zni¿ka na us³ugi nieobjête Pakietem – Z

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu zosta³y opisane w rozdziale VIII pkt. 8.1 SWZ : 8.1.1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
8.1.2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada przewidziane prawem uprawnienia do wykonywania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej dzia³alno¶ci leczniczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 991 z pó¼n. zm.).
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca potwierdzi posiadanie obowi±zkowego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz±, o którym mowa w przepisach Rozporz±dzenia Ministra Finansów z dn. 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowi±zkowego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± (Dz.U. z 2019 r. poz. 866).
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa.
a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje co najmniej 2 lekarzami medycyny pracy, którzy maj± znajomo¶æ jêzyka angielskiego na poziomie umo¿liwiaj±cym komunikacjê z pacjentem i przeprowadzenie badañ profilaktycznych.
b) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada co najmniej 15 placówek w³asnych na terenie m. st. Warszawy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie dotycz±ce podstaw wykluczenia z postêpowania - za³±cznik nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w
o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 ustawy - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: • Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca posiada przewidziane prawem uprawnienia do wykonywania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej dzia³alno¶ci leczniczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 991 z pó¼n. zm.).
• Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca posiada obowi±zkowe ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz±, o którym mowa w przepisach Rozporz±dzenia Ministra Finansów z dn. 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowi±zkowego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± (Dz.U. z 2019 r. poz. 866).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Za³±cznik nr 3 do SWZ: Tabela zgodno¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami Zamawiaj±cego. Szczegó³owy wykaz us³ug oferowanego przedmiotu zamówienia

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Za³±cznik nr 3 do SWZ: Tabela zgodno¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami Zamawiaj±cego. Szczegó³owy wykaz us³ug oferowanego przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spó³ki cywilne,konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno jednoznacznie wynikaæ prawo pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnion±/e do jego udzielenia tj. zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spó³ki cywilnej dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum
Dokument; O¶wiadczenie dotycz±ce podstaw wykluczenia z postêpowania - za³±cznik nr 4 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
Dokument: O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 6 do SWZ, sk³ada przynajmniej jeden .

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 455 ustawy Pzp, zapisów w SWZ oraz Istotnych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-13 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-13 12:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.