Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00127628/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa zaopatrzenia wodociągowego na terenie Gminy Osieck
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osieck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Osieck
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 256857026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugosieck@gminaosieck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa zaopatrzenia wodociągowego na terenie Gminy Osieck2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeb60165-c098-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037208/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa zaopatrzenia wodociągowego na terenie gminy Osieck, w miejscowościach Stare Kościeliska, Osieck, Grabianka, Czarnowiec, Augustówka.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127628/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr. 1Budowa sieci wodociągowych w następujących lokalizacjach:
1. Budowa sieci wodociągowej Nowe Kościeliska – Stare Kościeliska
Sieć wodociągowa PE 100SDR17 DN 110 – 1930,5 m
Sieć wodociągowa PE 100RC SDR 17 DN 110 – 61,5 m
Hydranty naziemne 15 szt.
2. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Osieck, ul. Księcia Ziemowita III
Sieć wodociągowa PE 100SDR17 DN 160 – 733,5 m
Hydranty naziemne 6 szt.
3. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Augustówka, ul. Szkolna
Sieć wodociągowa PE 100SDR17 DN 160 – 688,5 m
Hydranty naziemne 4 szt.
Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej.W związku z tym, że obie części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3432/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na obie części zamierzenia inwestycyjnego. W związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1150050 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr. 21. Sieciowa pompownia wody w Czarnowcu dz. Ew. nr 267/3 – zbiornik średnicy 2,5 m z zestawem pompowym i szafką sterowniczą.
2. . Sieciowa pompownia wody w Grabiance dz. Ew. nr 144/2 – zbiornik średnicy 3,0 m z zestawem pompowym i szafką sterowniczą.
Zakres robót dla części 2 obejmuje Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej.
W związku z tym, że obie części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3432/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na obie części zamierzenia inwestycyjnego. W związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 482160,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1150050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2627326,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1150050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Facility Marcin Zalech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261858909
7.3.4) Miejscowość: Niecieplin 23
7.3.5) Kod pocztowy: 08-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1150050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580982,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU HYDROMIX Sebastian Piętka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261858909
7.3.4) Miejscowość: Stara Huta 45
7.3.5) Kod pocztowy: 08-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482160 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-06PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody na terenie SUW w Turzy-Górnie wraz z rurociągami między obiektowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody na terenie SUW w Turzy-Górnie
- "Rozbudowa strażnicy OSP w miejscowości Działki - Rozbudowa strażnicy"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.