eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie MusicXML i Humdrum źródeł muzyki polskiej - 22 części



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych
w formacie MusicXML i Humdrum źródeł muzyki polskiej – 22 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017307171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tamka 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-355

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nifc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.nifc.pl/pl/bip/zamowienie/314_tryb-podstawowy-bez-negocjacji-zp251520221

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - inny zamawiający Państwowa instytutucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych
w formacie MusicXML i Humdrum źródeł muzyki polskiej – 22 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ba94bf1-d753-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057415/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie MusicXML i Humdrum źródeł muzyki polskiej

1.3.15 Opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie MusicXML i Humdrum źródeł muzyki polskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty urząd” Działanie nr 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 „Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury” Tytuł projektu: „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie” Nr umowy o dofinansowanie: POPC.02.03.02-00-0001/18-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168275/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.25.15.2022.1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240363,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji w formacie MusicXML źródeł muzyki polskiej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji w formacie MusicXML źródeł muzyki polskiej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji w formacie MusicXML źródeł muzyki polskiej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji w formacie MusicXML źródeł muzyki polskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji w formacie MusicXML źródeł muzyki polskiej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2a do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie MusicXML źródeł muzyki polskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie MusicXML źródeł muzyki polskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2b do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2c do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 11516,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2c do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 11516,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2c do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 11516,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2c do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 11516,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2c do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 11516,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2c do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 11516,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2c do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 11516,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2d do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 8570,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2d do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 8570,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2d do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 8570,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2d do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

98390000-3 - Inne usługi

72316000-3 - Usługi analizy danych

4.5.5.) Wartość części: 8570,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2d do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 8570,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2d do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 8570,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie i redakcja cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2e do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 37226,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: redakcja cyfrowych transkrypcji i edycji krytycznych w formacie Humdrum źródeł muzyki polskiej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 2f do SWZ, a zakres i sposób jego realizacji we wzorze umowy – Załącznik nr 3f do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

98390000-3 - Inne usługi

4.5.5.) Wartość części: 13605,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia w części 1 zamówienia jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu z uwagi na fakt, iż są niezgodne z przepisem art. 63 ust. 2 ustawy Pzp – brak zachowania właściwej formy oferty. Oferty złożone we wskazanych częściach nie zostały opatrzone żadnym z wymaganych ustawą Pzp podpisów (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany, podpis osobisty).
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp z uwagi na to, iż w części 1 zamówienia jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11955,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11955,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11955,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Solarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Czarnogórska 7/9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-638

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11955 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berenika Jozajtis-Kubiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Dantego 1A m. 23

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-914

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia w części 4 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 4 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, z uwagi na to, iż w części 4 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Malec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Nadarzyńska 114 A

7.3.4) Miejscowość: Żółwin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-807

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15946,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15946,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15946,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Gręziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Anieli Krzywoń 4/22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-301

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15946,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Filip Voros

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: Unisław Śląski 140

7.3.4) Miejscowość: Mieroszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-350

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Kubiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Dantego 1a/23

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-914

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Lawrence

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Potocka 8/1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-652

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Borzym

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Podhalańska 7

7.3.4) Miejscowość: Komorów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-806

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Antoni Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Broniewskiego 8a/29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-785

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Serwa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 108

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia w części 13 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 13 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, z uwagi na to, iż w części 13 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Rolnicza 44/1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-514

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10727,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10727,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10727,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Jakubiak Danek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Arkuszowa 89 L

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10727,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia w części 16 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 16 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, z uwagi na to, iż w części 16 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7789,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7789,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7789,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Świątek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Szczęśliwicka 78/4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-353

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7789,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7789,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7789,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7789,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Julita Ruszuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Szczęśliwicka 78/4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-353

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7789,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natalia Wrzos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Grota-Roweckiego 121/12

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-232

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Barakat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Grota-Roweckiego 121/12

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-232

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQmuz Andrzej Kubiczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:1990003149

7.3.3) Ulica: ul. Szmaragdowa 1/2

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21525,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21525,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21525,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emilia Ziętek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.3) Ulica: ul. Turmoncka 22/906

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-254

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21525,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.