Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117607/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00122203/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00134137/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni na drodze gminnej nr 108798B Sypnie Nowe - Kozłowo - o długości 3+003,28m na terenie Gminy Grodzisk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodzisk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-315
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminagrodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni na drodze gminnej nr 108798B Sypnie Nowe - Kozłowo - o długości 3+003,28m na terenie Gminy Grodzisk.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d5010fa-b7e1-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043658/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont nawierzchni na drodze gminnej nr 108798B Sypnie Nowe - Kozłowo - o długości 3+003,28m na terenie Gminy Grodzisk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117607/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1196604,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana dotycząca remontu nawierzchni drogi gminnej Nr 108798B Sypnie Nowe – Kozłowo, o długości 3+003,28m na terenie Gminy Grodzisk.
2. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, każda z nich stanowi oddzielne postępowanie przetargowe.
3. Zamawiający będzie zobowiązany do zapewnienia i udostępnienia terenu budowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w złotych polskich. Rozliczenie kosztorysowe. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia. Zamawiający przewiduje płatności częściowe:
1 etap – roboty przygotowawcze, roboty ziemne i odwodnienie korpusu drogowego (nie więcej niż 50% wynagrodzenia),
2 etap – podbudowa, nawierzchnia i prace wykończeniowe oraz:
a) obsługę geodezyjną, projekt tymczasowej organizacji ruchu,
b) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem budowanych obiektów w użytkowanie,
c) inwentaryzację powykonawczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1528404,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1579685,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1528404,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUNICCY – Paweł Kunicki, Robert Kunicki spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367238958
7.3.3) Ulica: ul. Binduga 38
7.3.4) Miejscowość: Brańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 17-120
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykona część robót ziemnych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KUNICCY - PAWEŁ KUNICKI, ROBERT KUNICKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
KUNICCY - PAWEŁ KUNICKI, ROBERT KUNICKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1528404,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI GRODZISK
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Grodzisku w 2025 r.
- Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Grodzisk.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, zlokalizowanych na terenie gminy Grodzisk.
więcej: przetargi GRODZISK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące zabezpieczenie ruchu sieci drogowej miasta Ruda Śląska. Dostawa i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego. Konserwacja oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
- Wykonanie nakładki w m. Lubnowy Małe dz. Nr 135
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.