eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzebudowa i rozbudowa Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddechowego w Zgierzu przy ul. Długiej 56



Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddechowego w Zgierzu przy ul. Długiej 56

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Choró Płuc i Rehabilitacji w Łodzi ul. Okólna 181, 91-520 Łódź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473211271

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okólna 181

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-520

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumpluc.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: centrumpluc.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/874213

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddechowego w Zgierzu przy ul. Długiej 56

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-618b9bd2-b3ac-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022809/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa Poradni w Zgierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/TP/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4146249,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddechowego w Zgierzu przy ul. Długiej 56” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Szczegółowy zakres prac określa:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy - Załącznik nr 4 do SWZ
2) Technologia oraz zestawienie sprzętów – Załącznik nr 5 do SWZ
3. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:
1) wykona pełną dokumentację projektową, w tym uzyska pozwolenie na budowę oraz inne niezbędne decyzje;
2) wykona roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego budynku Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddechowego wraz z rozbudową o klatkę schodową i szyb windowy wyposażony w windę przelotową wewnętrzną, w tym:
2.1. przebudowa układu funkcjonalno użytkowego obiektu, w tym prace rozbiórkowe, konstrukcyjne, adaptacyjne i wykończeniowe zgodnie z dokumentacją techniczną,
2.2. rozbudowa o część komunikacyjną z nową klatką schodową oraz szybem windowym wyposażonym w windę przelotową w celu zapewnienia dostępu dla osób z niepełnosprawnościami,
2.3. roboty ogólnobudowlane,
2.4. roboty instalacyjne polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania, wymianie i modernizacji instalacji ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji oraz wymianie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z budową instalacji kanalizacji deszczowej,
2.5. instalacja wentylacji mechanicznej wspomagana centralami wentylacyjnymi wraz z systemem schładzania powietrza ,
2.6. roboty instalacyjne polegające na wymianie instalacji elektrycznych, niskoprądowych, teletechnicznych, komputerowych, alarmu i SSP,
2.7. wyposażenie obiektu zgodnie z PFU uwzględniając opracowaną Technologią oraz wyposażenie meblowe,
2.8. zagospodarowanie terenu zewnętrznego,
zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, o której mowa powyżej.
3) zapewni nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową i wykonawczą, w zakresie zgodności robót budowlanych z tą dokumentacją;
4) wykona dokumentację powykonawczą;
5) uzyska ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z przepisami prawa;
6) przeniesie na zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji projektowej oraz do dokumentacji powykonawczej na warunkach określonych we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4993800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10657098,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4993800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany GIPS-SERVICE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272705786

7.3.3) Ulica: Kuropatwińskiej 12a

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Wykonawca zamierza powierzyć realizację następującej części zamówienia następującym podwykonawcom:
1.1) Nazwa podwykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany „Gips-Service” Gracjan Robert Staniszewski ul. Kuropatwińskiej 12a, 95-100 Zgierz
Opis powierzonej części zamówienia: wykonanie projektu budowlanego, wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu;

1.2) Nazwa podwykonawcy: _____________________________________________________
Opis powierzonej części zamówienia: roboty elektroenergetyczne, roboty instalacyjne sanitarne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4993800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-05 do 2024-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.