Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00044690/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddechowego w Zgierzu przy ul. Długiej 56
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Choró Płuc i Rehabilitacji w Łodzi ul. Okólna 181, 91-520 Łódź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473211271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okólna 181
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-520
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumpluc.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: centrumpluc.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8742131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddechowego w Zgierzu przy ul. Długiej 562.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-618b9bd2-b3ac-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022809/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i rozbudowa Poradni w Zgierzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044690
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/TP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4146249,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddechowego w Zgierzu przy ul. Długiej 56” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Szczegółowy zakres prac określa:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy - Załącznik nr 4 do SWZ
2) Technologia oraz zestawienie sprzętów – Załącznik nr 5 do SWZ
3. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:
1) wykona pełną dokumentację projektową, w tym uzyska pozwolenie na budowę oraz inne niezbędne decyzje;
2) wykona roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego budynku Przychodni Chorób Płuc i Alergii Układu Oddechowego wraz z rozbudową o klatkę schodową i szyb windowy wyposażony w windę przelotową wewnętrzną, w tym:
2.1. przebudowa układu funkcjonalno użytkowego obiektu, w tym prace rozbiórkowe, konstrukcyjne, adaptacyjne i wykończeniowe zgodnie z dokumentacją techniczną,
2.2. rozbudowa o część komunikacyjną z nową klatką schodową oraz szybem windowym wyposażonym w windę przelotową w celu zapewnienia dostępu dla osób z niepełnosprawnościami,
2.3. roboty ogólnobudowlane,
2.4. roboty instalacyjne polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania, wymianie i modernizacji instalacji ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji oraz wymianie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z budową instalacji kanalizacji deszczowej,
2.5. instalacja wentylacji mechanicznej wspomagana centralami wentylacyjnymi wraz z systemem schładzania powietrza ,
2.6. roboty instalacyjne polegające na wymianie instalacji elektrycznych, niskoprądowych, teletechnicznych, komputerowych, alarmu i SSP,
2.7. wyposażenie obiektu zgodnie z PFU uwzględniając opracowaną Technologią oraz wyposażenie meblowe,
2.8. zagospodarowanie terenu zewnętrznego,
zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, o której mowa powyżej.
3) zapewni nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową i wykonawczą, w zakresie zgodności robót budowlanych z tą dokumentacją;
4) wykona dokumentację powykonawczą;
5) uzyska ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z przepisami prawa;
6) przeniesie na zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji projektowej oraz do dokumentacji powykonawczej na warunkach określonych we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4993800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10657098,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4993800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany GIPS-SERVICE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272705786
7.3.3) Ulica: Kuropatwińskiej 12a
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Wykonawca zamierza powierzyć realizację następującej części zamówienia następującym podwykonawcom:
1.1) Nazwa podwykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany „Gips-Service” Gracjan Robert Staniszewski ul. Kuropatwińskiej 12a, 95-100 Zgierz
Opis powierzonej części zamówienia: wykonanie projektu budowlanego, wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu;
1.2) Nazwa podwykonawcy: _____________________________________________________
Opis powierzonej części zamówienia: roboty elektroenergetyczne, roboty instalacyjne sanitarne.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "GIPS - SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "GIPS - SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4993800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-05 do 2024-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.