Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00074676/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
- 2024/BZP 00093387/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stworzenie dostępnej przestrzeni publicznej poprzez budowę nowych placów zabaw na terenie Gminy Stara Błotnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46
1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 77 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-271937fe-be96-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stworzenie dostępnej przestrzeni publicznej poprzez budowę nowych placów zabaw na terenie Gminy Stara Błotnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-271937fe-be96-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020807/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Stworzenie dostępnej przestrzeni publicznej poprzez budowę nowych placów zabaw na terenie Gminy Stara Błotnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00074676
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 519879,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Budowa placu wielofunkcyjnego zlokalizowanego na działce nr ewid.136 w miejscowości Nowy Kiełbów , gm. Stara Błotnica obręb Kiełbów Nowy 0011.
Bilans terenu:
- powierzchnia działki 2300,0m2
- powierzchnia placu zabaw 649,0 m2
-zieleń 1651,0 m2
Na terenie działki postawionych zostanie 11 urządzeń placu wielofunkcyjnego w tym 3 urządzenia stanowiące element siłowni zewnętrznej, stanowiące elementy małej architektury. Na terenie działki zaprojektowano również drewnianą altanę o wymiarach 6x4m, ławki, stół betonowy do gry w szachy/ warcaby, stojak na 6 rowerów oraz kosze na śmieci wraz z 3 pojemnikami do segregacji.
2) Budowa placu wielofunkcyjnego zlokalizowanego na działce nr ewid.348/4 w miejscowości Siemiradz , gm. Stara Błotnica obręb Siemiradz 0019.
Bilans terenu:
- powierzchnia działki 1920,0 m2
- powierzchnia placu zabaw 293,95 m2
-zieleń 1626,05 m2
Na obszarze o wymiarach 19,6x13,8m postawionych zostanie 8 urządzeń placu wielofunkcyjnego w tym 3 urządzenia stanowiące elementy siłowni zewnętrznej, stanowiące elementy małej architektury. Na terenie działki zaprojektowani również ławki, stół betonowy do gry w szachy/ warcaby, stojak do rowerów oraz kosze na śmieci wraz z 3 pojemnikami do segregacji.
3) Budowa placu wielofunkcyjnego zlokalizowanego na działce nr ewid.245/2 w miejscowości Siekluki , gm. Stara Błotnica obręb Siekluki 0018.
Bilans terenu:
- powierzchnia działki 934,0 m2
- powierzchnia placu zabaw 545,7 m2
-zieleń 388,3 m2
Na terenie działki postawionych zostanie 9 urządzeń placu wielofunkcyjnego w tym 6 urządzeń stanowiące element siłowni zewnętrznej, stanowiące elementy małej architektury. Na terenie działki zaprojektowano również ławki, stół betonowy do gry w szachy/ warcaby, stojak na 6 rowerów oraz kosze na śmieci wraz z 3 pojemnikami do segregacji.
4)Modernizacja istniejącego placu wielofunkcyjnego zlokalizowanego na działce nr ewid.252/16 w miejscowości Nowy Kiełbów, gm. Stara Błotnica obręb Kiełbów Nowy 0011.
Bilans terenu:
- powierzchnia działki 1400,0 m2
- powierzchnia placu ( również istniejącego) i zieleń urządzona 1400 m2
Na terenie działki, gdzie istnieje już plac zabaw z urządzeniami do odmalowania, postawionych zostanie dodatkowe 7 urządzeń placu wielofunkcyjnego w tym 4 urządzenia stanowiące element siłowni zewnętrznej, stanowiące elementy małej architektury. Na terenie działki zaprojektowano ławki, stół betonowy do gry w szachy/ warcaby, stojak na 6 rowerów oraz kosze na śmieci wraz z 3 pojemnikami do segregacji.
Wszystkie dostarczone urządzenia przeznaczone do montażu muszą być wykonane
z bezpiecznych i trwałych materiałów, fabrycznie nowe, posiadać atesty i certyfikaty
potwierdzające zgodność produktu z wymaganymi normami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt techniczny, Przedmiary ( Załącznik nr.1 do SWZ)
3. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy dla ustalenia ceny ryczałtowej zamówienia. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysów.
4. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na placu budowy, będącym przedmiotem zamówienia i złożenie oświadczenia załącznik nr 10. Ryzyko nie dopełnienia tego obowiązku obciąży Wykonawcę. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości czy rozbieżności co do opisu przedmiotu zamówienia, pojawiających się zarówno na etapie postępowania przetargowego jaki i w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wskazać je Zamawiającemu na piśmie.
5. Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji lokalnej na 01.02.2024 w godzinach 12:00- 14;00 na działce nr 136 obręb 0011 Kiełbów Nowy, na działce nr 348/1 obręb 0019 Siemiradz, na działce nr 245/2 obręb Siekluki oraz na działce 252/16 obręb 0011 Kiełbów Nowy 26-806 Stara Błotnica. Wykonawca planujący udział w wizji lokalnej winien zgłosić chęć udziału pod nr telefonu 48 385 77 90 w. 18.
6. Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
Harmonogram podlega zaopiniowaniu i akceptacji Zamawiającego.
7. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i zawiera się w cenie. Miejsce, na którym prowadzone będą prace Wykonawca będzie musiał zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich.
8. W ramach wyszczególnionych w przedmiarach robót należy wykonać również:
a) Wszelkie roboty- prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w przedmiarze, w tym prace pomocnicze i towarzyszące,
b) Dostarczyć i zamontować np. na stojaku regulamin placu zabaw i siłowni zewnętrznej,
c) Wykonać bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą / 2 egz./ po zakończeniu budowy.
9. Wykonawca powinien uwzględnić roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia nieujęte w przedmiarze, które nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia .
10. Całość przedmiotu zamówienia należy zrealizować w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy.
11. Wykonane roboty budowlane i sprzęt zamontowany lub dostarczony w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objęty będzie rękojmią i gwarancją, na zasadach określonych we wzorze umowy, przez okres min. 2 lat.
Okres rękojmi i gwarancji stanowi jednocześnie jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres rękojmi i gwarancji, za co otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z Rozdz. VIII SWZ.
12. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej i prawidłowego funkcjonowania placu.
Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.
13. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacjami projektowymi oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całości inwestycji. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończenia, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych.
14. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy:
a) Urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy,
b) Załatwienie formalności i podłączenie mediów dla potrzeb budowy,
c) Zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót,
d) Przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót,
e) Przestrzeganie zasad mających na celu ochronę środowiska i gospodarki odpadami,
f) Zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299997,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 928650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299997,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kado Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482636102
7.3.3) Ulica: Kielecka 175
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299997,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI STARA BŁOTNICA
- Zakup paliw w obrocie bezgotówkowym dla pojazdów Gminy Stara Błotnica na rok budżetowy 2025
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni jednostek organizacyjnych Gminy Stara Błotnica 2025
więcej: przetargi STARA BŁOTNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.