Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00159287/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
- 2021/BZP 00171556/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na świetlicę wiejską oraz zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w m. Korytnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOBKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 12
1.5.2.) Miejscowość: Sobków
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-305
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 387 10 37
1.5.8.) Numer faksu: 41 387 10 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sobkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sobkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sobkow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na świetlicę wiejską oraz zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w m. Korytnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b3732ce-040a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002149/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na świetlicę wiejską oraz zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w m. Korytnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159287/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 511298,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku OSP oraz zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Korytnica, polegająca na wykonaniu robót budowlanych w zakresie remontowo – termomodernizacyjnych.
Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w następującym zakresie:
1. Wyburzenia i przemurowanie ścian wewnętrznych,
2. Wykonania tynków wewnętrznych, posadzki, sufitu podwieszanego, ściany mobilnej, okładzin ściennych oraz malowanie,
3. Demontażu i montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
4. Dociepleniu strychu,
5. Wykonania termomodernizacji budynku,
6. Wykonania schodów wraz z daszkiem oraz rampy dla niepełnosprawnych
7. Wykonania instalacji sanitarnej i wodociągowej,
8. Wykonania instalacji elektrycznej wewnętrznej i odgromowej,
9. Wykonania chodników i asfaltowanie.
Wykonawca przygotowując ofertę, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji przetargowej, STWiORB-u, dokumentacji technicznej, oraz załączników do SWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
Zamawiający zaleca Wykonawcom szczegółowe sprawdzenie i zapoznanie się z dokumentacją przetargową zamówienia.
W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający proponuje Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i uwzględnienia wszelkich innych okoliczności niż opisane w dokumentacji, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
Dokonanie wizji lokalnej możliwe jest po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504598,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504598,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYPOŻYCZALNIA MASZYN BUDOWLANYCH JĘDREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 234 01 54
7.3.3) Ulica: ul. Młynek Brudzowski 19
7.3.4) Miejscowość: Brudzów 26-026 Morawica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504598,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SOBKÓW
więcej: przetargi SOBKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Prudnik
- Modernizacja i przebudowa III piętra bud. B i III piętra bud. C na potrzeby Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki - kampus Fordon, Kaliskiego 7
- Rozbiórka budynków niemieszkalnych w m. Dobroń
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na odcinku Domasławice - Goszcz na terenie gminy Twardogóra
- Modernizacja toalety miejskiej przy ul. Tumskiej w Gnieźnie
- "Remont / wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w miejscowości Torzym"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.