eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara BłotnicaZmiana Sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na Świetlicę Wiejska w miejscowości Pierzchnia



Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana Sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na Świetlicę Wiejska w miejscowości Pierzchnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46

1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 77 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eca98357-b466-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana Sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na Świetlicę Wiejska w miejscowości Pierzchnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eca98357-b466-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020807/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na Świetlicę Wiejska w miejscowości Pierzchnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem wykonania przedsięwzięcia jest „Przebudowa budynku usługowego (dawnej szkoły w Pierzchni) wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską” polegająca na wykonaniu prac termomodernizacyjnych i wewnętrznej przebudowy budynku mającej na celu dostosowanie do nowej funkcji.

Dane powierzchniowe budynku objętego opracowaniem
- obszar objęty inwestycją (powierzchnia działki : ok. 3852m2)
- powierzchnia zabudowy: ok 306,9m2
- powierzchnia użytkowa 339,60 m2
- kubatura ok 1850,50m2

Założenia szczegółowe.
1. Prace przygotowawcze (m. in. demontaż parapetów i innych elementów zamocowanych do elewacji, skucie odpadających fragmentów tynków ze ścian, itp.),
2. Rozbiórka tarasów, schodów zewnętrznych, posadzek wewnętrznych, pieców kaflowych CO
3. Rozbiórka ścian wewnętrznych parteru
4. Wykucie okien i drzwi
5. Wykonanie docieplenia ścian w systemie ETICS z użyciem styropianu -
a) docieplenie ścian zewnętrznych parteru styropianem gr 15, , oraz ścian
b) fundamentowych styrodurem gr 8cm.
6. Wykonanie docieplenia ścian cokołu styrodurem gr 8 cm wraz z wykonaniem
a) tynku mozaikowego,
7. Wykonanie docieplenia styrodurem gr 8cm fundamentów i odtworzenie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów
8. Wykonanie docieplenia dachów nad jednokondygnacyjnymi częściami budynku styropapą gr 15cm
9. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej
10. Wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów,
11. Wykonanie robót tynkarskich tynkiem silikonowym
12. Wymiana posadzek
13. Przebudowa pomieszczeń wewnątrz budynku w kondygnacji parteru- wydzielenie łazienek, szatni, pomieszczenia administracyjnego, technicznego
14. Wykucie nowych otworów drzwiowych w ścianach wewnętrznych
15. Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru (piętro bez zmian)
16. Wymiana instalacji elektrycznej
17. Wykonanie oświetlenie terenu
18. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na źródła energii odnawialnej- pompę ciepła
19. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej
20. Wymiana instalacji wodno- kanalizacyjnej
21. Wymiana posadzki tarasu
22. Przebudowa schodów zewnętrznych
23. Utworzenie pochylni dla niepełnosprawnych
24. Wykonanie utwardzeń terenu w postaci chodników,
25. Wykonanie opaski wokół budynku
26. Wykonanie miejsc postojowych i drogi dojazdowej do nich
27. Wykonanie wszystkich robót towarzyszących, związanych z dociepleniem budynku, w tym transport i utylizacja materiałów z rozbiórki.
28. Remont klatki schodowej
29. Rolety we wszystkich oknach
30. Wyposażenie kuchni (meblowe oraz sprzęt AGD)
31. Wyposażenie Sali głównej stoły oraz krzesła (ilość odpowiednia do powierzchni)
32. Docieplenie oraz elewacja budynków gospodarczych.
33. Wymiana istniejącego zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe 10 m3
34. Pielęgnacja drzew 18 szt. poprzez usunięcie gałęzi w wymiarze nieprzekraczającym przekraczającym 30% korony.
35. Przebudowa złącza kablowo pomiarowego w celu dostosowania do instalacji PV.
36. Wyposażenie obiektu w sprzęt p.poż (gaśnice, znaki i instrukcje) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
37. Wykonanie instrukcji p.poż. dla obiektu.

Warunki obsługi w zakresie infrastruktury technicznej i komunikacji
• Odprowadzenie ścieków – do zbiornika szczelnego na terenie działki
Zamawiający przewiduje w ramach zadania konieczność wymiany zbiornika szczelnego.
• Wody opadowe zostaną odprowadzone z dachów systemem rynien, rur spustowych i odwodnieni liniowych oraz rozprowadzone promieniście na terenie działki.
Wodę z rynien przez opaski i chodniki należy odprowadzić systemem odwodnień liniowych.
• Zaopatrzenie budynku w ciepło – z odnawialnych źródeł ciepła- projektowana pompa ciepła.
• Zaopatrzenie w wodę- z istniejącego przyłącza do sieci gminnej.
• Zaopatrzenie w energię elektryczną niskiego napięcia – istniejące przyłącze do sieci elektroenergetycznej.
Zamawiający przewiduje w ramach zadania konieczność przebudowy złącza kablowo pomiarowego w celu dostosowania do instalacji PV.
 Planowana inwestycja nie wywiera szkodliwego wpływu na środowisko. Ewentualna uciążliwość zawiera się w granicach działki inwestora oraz działki dla której zdobyto prawo do dysponowania gruntem
 Budynek położony jest w III strefie klimatycznej wg normy PN-82/B-02403
 Budynek położony jest w II strefie obciążenia śniegiem wg normy EN 1991-1-3:2003
 Budynek położony jest w I strefie obciążenia wiatrem wg normy PN-77/B-02011
 Budynek położony jest w strefie przemarzania z H=1,0m wg normy PN-81/B-03020
 Inwestycja nie jest ujęta w rozporządzeniu RM z dnia 9.11.2010 w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczególnych kryteriów związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięć do sporządzania raportu oddziaływania na środowisko
 Inwestycja nie narusza interesów osób trzecich

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3394953,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2523468,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1877964 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano- Usługowa " Wiatrobud II "

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482602557

7.3.3) Ulica: Limanowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1877964 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.