eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk,,Modernizacja dróg na terenie Gminy Leżajsk"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Modernizacja dróg na terenie Gminy Leżajsk”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Modernizacja dróg na terenie Gminy Leżajsk”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50fe1847-f834-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025787/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja dróg oraz toru modelarskiego w Wierzawicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
(Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Gminy Leżajsk), dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Konto na platformie ePUAP powinno być kontem firmowym Wykonawcy, Zamawiający nie zaleca przesyłania
dokumentów z profili prywatnych. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Regulamin korzystania z systemu miniPortal jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
Warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) są dostępne pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w szczególności w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx
lub .pdf. Oferta powinna zostać opatrzona właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie podpisu jedynie na formularzu ePUAP przeznaczonym do złożenia, wycofania oferty nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą - podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny, za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Wewnątrz szyfrowanego folderu nie mogą znajdować się wcześniej zaszyfrowane pliki. Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w:
- Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452),
- Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej opisane zostały w rozdz. XIII i XVII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Modernizacja dróg w miejscowościach Giedlarowa, Brzóza Królewska i Hucisko
Zakres wykonywanych prac:

1)Modernizacja drogi nr ew. dz. 3264 w miejscowości Giedlarowa
długość 355m, szerokość 3,5m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- koryta na całej szerokości jezdni o głębokości 20 cm na długości około 177m
- koryta na poszerzeniu z obu stron o łącznej szerokości 0,7m, głębokości 12 cm na długości około 177m
- podbudowa tłuczniowa na całej szerokości jezdni i poszerzeniach, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa na całej szerokości jezdni, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm na długości 177m
- podbudowa tłuczniowa na całej szerokości jezdni, warstwa górna grubości 10cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm na długości 177m
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości po 0,5m z obu stron
- znak drogowy A-7 - 1 szt.

2)Modernizacja drogi nr ew. dz. 1179 w miejscowości Giedlarowa
długość 163m, szerokość 2,80m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- regulacja pionowa zaworów wodociągowych
- koryta na całej szerokości jezdni o głębokości 20 cm
- podbudowa tłuczniowa, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm
- krawężniki drogowe betonowe na ławie betonowej z oporem
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na grysie bazaltowym z wypełnianiem spoin piaskiem
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości po 0,5m z obu stron
- znak drogowy A-7 - 1 szt.
- znak drogowy B-1 - 1 szt.
- znak drogowy D-4a - 1 szt.

3)Modernizacja drogi nr ew. dz. 2838/9 i 2838/10 w miejscowości Giedlarowa
długość 95m, szerokość 2,50m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- koryta na poszerzeniu o szerokości do 1,0, głębokości 20 cm na długości do 20m
- podbudowa tłuczniowa na poszerzeniu, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa na poszerzeniu, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej mieszanką kamienia łamanego 0-31,5mm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości do 0,5m z obu stron

4)Modernizacja drogi nr ew. dz. 2562 w miejscowości Giedlarowa
długość 288m, szerokość 3,50m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- koryta na całej szerokości jezdni o głębokości 10 cm
- podbudowa tłuczniowa, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości po 0,5m z obu stron
- znak drogowy A-7 - 1 szt.

5)Modernizacja drogi nr ew. dz. 2615 w miejscowości Giedlarowa
długość 182m, szerokość 3,50m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowo-gruntowej
- podbudowa tłuczniowa, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości po 0,5m z obu stron
- znak drogowy A-7 - 1 szt.

6)Modernizacja drogi nr ew. dz. 2107 w miejscowości Brzóza Królewska
długość 170m, szerokość 4,5m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- wymiana istniejącego przepustu średnicy 50cm wraz z przyczółkami żelbetowymi
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej mieszanką kamienia łamanego 0-31,5mm
- krawężniki drogowe betonowe na ławie betonowej z oporem
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na grysie bazaltowym z wypełnieniem spoin piaskiem
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości po 0,75m z obu stron
- rozebranie i ponowne ułożenie kostki brukowej betonowej na istniejących zjazdach

7)Modernizacja drogi nr ew. dz. 1896 w miejscowości Brzóza Królewska
długość 151m, szerokość 4,5m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych
- koryta wykonywane obustronnie na poszerzeniach jezdni o głębokości 20 cm
- podbudowa tłuczniowa na poszerzeniach, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa na poszerzeniach, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej mieszanką kamienia łamanego 0-31,5mm
- krawężniki drogowe betonowe na ławie betonowej z oporem
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na grysie bazaltowym z wypełnieniem spoin piaskiem
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości po 0,75m z obu stron
- znak drogowy A-7 - 1 szt.

8)Modernizacja drogi nr ew. dz. 1681 w miejscowości Brzóza Królewska
długość 223m, szerokość 4,5m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- koryta wykonywane obustronnie na poszerzeniach jezdni o głębokości 20 cm
- podbudowa tłuczniowa na poszerzeniach, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa na poszerzeniach, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej mieszanką kamienia łamanego 0-31,5mm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości po 0,75m z obu stron

9)Modernizacja drogi nr ew. dz. 926 w miejscowości Brzóza Królewska
długość 77m, szerokość 4,5m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- studnia z kręgów betonowych o średnicy 50cm wraz z pokrywą betonową, pierścieniem odciążającym i kratą z rusztem żeliwnym typu ciężkiego
- przykanalik średnicy 20cm
- koryta na całej szerokości jezdni o głębokości 5 cm
- koryta wykonywane obustronnie na poszerzeniach jezdni o głębokości 20 cm
- podbudowa tłuczniowa na poszerzeniach, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa na poszerzeniach, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej mieszanką kamienia łamanego 0-31,5mm gr. 10cm
- krawężniki drogowe betonowe na ławie betonowej z oporem
nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości po 0,75m z jednej strony
- znak drogowy A-7 - 1 szt.

10)Modernizacja drogi nr ew. dz. 44 w miejscowości Brzóza Królewska
długość 95m, szerokość 3,0m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych
- koryta na całej szerokości jezdni o głębokości 20 cm
- podbudowa tłuczniowa, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm
- krawężniki drogowe betonowe na ławie betonowej z oporem
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na grysie bazaltowym z wypełnieniem spoin piaskiem
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości po 0,50m z obu stron
- znak drogowy A-7 - 1 szt.

11)Modernizacja drogi nr ew. dz. 364 w miejscowości Hucisko
długość 70m, szerokość 5,0m
- przepust rurowy fi 40 cm wraz z obustronnymi przyczółkami żelbetowymi
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- koryta na całej szerokości jezdni o głębokości 20 cm
- kształtowanie niwelety drogi wraz z zakupem i dowozem gruntu
- podbudowa tłuczniowa, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości po 0,75m z obu stron
- znak drogowy A-7 - 1 szt.
Minimalny zakres wykonania robót to 70%.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2) Przedmiary robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60
2) okres gwarancji (waga 40%)
– nie może być on krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego
Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali do 40 pkt

Wymagany minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji jakości, tj. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 60-miesięczny okres gwarancji jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego. Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.

3) Łączna ocena oferty:

P = Pc + Pg

P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”

Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Budowa parkingu na działce nr ew. 1278 w miejscowości Stare Miasto

W ramach zadania, należy wykonać parking na działce nr ew. 1278 w m. Stare Miasto o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8cm, wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej z rur PP o średnicy 315mm, wpustów deszczowych i studni rewizyjnej.

Konstrukcja nawierzchni jezdni i miejsc postojowych:
- kostka brukowa betonowa gr. 8cm
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3cm
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5(C90/3) gr. 20cm
- warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o wytrzymałości 1,5MPa gr. 20 cm

Konstrukcja poszerzenia jezdni
- warstwa ścieralna AC 11 S gr. 4 cm (beton asfaltowy KR3-KR4)
- skropienie warstwy wiążącej emulsją
- warstwa wiążąca AC 16 W gr. 5cm (beton asfaltowy KR3-KR4)
- siatka propylenowa 100/100 kN/m
- skropienie warstwy wyrównawczej emulsją
- warstwa wyrównawcza AC16W gr. 3cm (beton asfaltowy KR-3KR4)
- skropienie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 (C90/3) gr. 20 cm
- warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o wytrzymałości 1,5 MPa gr. 24cm
- grunt rodzimy
Minimalny zakres wykonania robót to 70%.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Szczegółowy zakres określają następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy,
2) Przedmiary robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60
2) okres gwarancji (waga 40%)
– nie może być on krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego
Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali do 40 pkt

Wymagany minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji jakości, tj. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 60-miesięczny okres gwarancji jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego. Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.

3) Łączna ocena oferty:

P = Pc + Pg

P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”

Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Modernizacja dróg w miejscowościach Wierzawice i Dębno oraz Remont toru modelarskiego w Wierzawicach

Zakres wykonywanych prac:

1)Utwardzenie pobocza drogi nr ew. dz. 2860 w miejscowości Wierzawice
długość 151m, szerokość od 3,3m do 4,30m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych
- koryta na całym poboczu o głębokości 25 cm
- podbudowa tłuczniowa, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- opaska z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości 0,5m

2) Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym w obrębie Wierzawice dz. nr ewid. 3331
długość 580m, szerokość 4,0m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- przygotowanie terenu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni poprzez wykonanie koryta i zagęszczanie podłoża
- wykonanie podbudowy z mieszanki kamienia łamanego 0-63 mm, warstwa dolna grubości 10 cm
- nawierzchnia z kamienia łamanego 0-31,5mm warstwa górna grubości 7cm
- wykonanie poboczy z gruntu z materiału pozyskanego z koryta zagęszczone wałem wibracyjnym
- regulacja zaworów wodociągowych
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej

3)Modernizacja drogi nr ew. dz. 1332 i 1330 w miejscowości Dębno
długość 133m, szerokość od 3,0m do 3,5m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- koryta na całej szerokości jezdni o głębokości 20 cm
- podbudowa tłuczniowa, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm
- krawęzniki drogowe betonowe na ławie betonowej z oporem
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na grysie bazaltowym z wypełnieniem spoin piaskiem
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości po 0,5m z obu stron
- znak drogowy A-7 - 1 szt.

4)Modernizacja drogi nr ew. dz.1730, 1723, 2631, 2630 w miejscowości Dębno
długość 451m, szerokość od 4,0m do 4,5m
- roboty pomiarowe
- koryta na poszerzeniu jezdni o głębokości 20 cm
- podbudowa tłuczniowa na poszerzeniu, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa na całej szerokości jezdni i poszerzeniu, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm
- oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni asfaltem
- wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości po 0,5m z obu stron

5)Modernizacja drogi nr ew. dz. 1014 w miejscowości Dębno
długość 30m, szerokość 4,0m
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
- koryta na całej szerokości jezdni o głębokości 20 cm
- podbudowa tłuczniowa na całej szerokości jezdni i, warstwa dolna grubości 12cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-63mm
- podbudowa tłuczniowa na całej szerokości jezdni, warstwa górna grubości 8cm wykonana z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca grubości 4cm
- nawierzchnia bitumiczna, warstwa ścieralna grubości 4cm
- pobocza z mieszanki kamienia łamanego 0-31,5mm o średniej szerokości po 0,5m z obu stron

6) Remont toru modelarskiego na dz. nr ew. 1147/8 w m. Wierzawice
Stan istniejący infrastruktury:
– tor modelarski w kształcie okręgu o średnicy 49m o nawierzchni asfaltowej ogrodzony siaką stalową,
- trybuny długości około 55m z trzema rzędami siedzisk
- zaplecze toru stanowisko sędziowskie ławki dla zawodników
Zakres remontu obejmuje wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na części toru w miejscach o złym stanie technicznym posiadającym spękania, ubytki i nierówności. Nawierzchnia asfaltowa zostanie poddana frezowaniu na głębokość około 3,5cm na powierzchni 582m2 w celu usunięcia starej nawierzchni, w miejscu usuniętej nawierzchni zostanie ułożona nowa warstwa betonu asfaltowego, pozostała nawierzchnia zostanie poddana remontowi poprzez wypełnieni pęknięć i ubytków asfaltem. Na nowej nawierzchni zostaną odmalowane niezbędne linie toru.
Aby wykonać prace remontowe nawierzchni toru, zachodzi konieczność częściowego rozebrania ogrodzenia celem umożliwienia wjazdu rozściełaczem do nawierzchni asfaltowych.
Na części zaplecza toru zostanie wymieniona nawierzchnia utwardzenia placu i dojść z betonowej kostki brukowej.

Minimalny zakres wykonania robót to 70%.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych
Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2) Przedmiary robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60
2) okres gwarancji (waga 40%)
– nie może być on krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego
Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali do 40 pkt

Wymagany minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji jakości, tj. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 60-miesięczny okres gwarancji jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego. Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.
Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.

3) Łączna ocena oferty:

P = Pc + Pg

P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”

Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu i których wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający określa wymagania opis poniżej (dla części nr: 1, 2, i 3)

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:

a) dysponuje lub będzie dysponował osobą przewidzianą na stanowisko: kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które są wystarczające do pełnienia tej funkcji w czasie realizacji przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 9 do swz);

W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 1646) lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117).

Zamawiający dopuszcza wykazanie przez Wykonawcę spełniania powyższego warunku w zakresie każdej z części poprzez dysponowanie jedną osobą.

2. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH
OKREŚLONYCH W ART. 118-123 UPZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
PODWYKONAWCOM
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nimi stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 118 - 123 uPzp).
2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
wraz z oświadczeniem, o którym mowa w rozdz. X pkt 1 ppkt 1 swz, także oświadczenie podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (art. 108 ust. 1 uPzp) oraz odpowiednio spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, stanowiące załącznik nr 7
do swz.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – ( wg załącznika nr 3 do SWZ)

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie składa każdy z wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

a) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale IX – pkt 1 ppkt 4) SWZ (wg załącznika nr 4 do swz).
Informacja:
• Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SWZ;
2) kosztorys ofertowy uproszczony (na daną część);
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wg załącznika nr 2 do SWZ;
4) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
5) w przypadku oferty wspólnej, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
6) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy).
7) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wg załącznika nr 5 do swz (jeżeli dotyczy).
8) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, wg załącznika nr 6 do swz (jeżeli dotyczy);
9) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, wg załącznika nr 7 do swz (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) dla części nr 1,
 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) dla części nr 2,
 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) dla części nr 3.
2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 uPzp, tj.:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego:
Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846.
4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez
,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno
fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty
(art. 266 ust. 1 pkt 14 uPzp).
5. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
 odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SWZ,
 musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SWZ,
 zawierać w swej treści okoliczności zgodne z art. 98 ust. 6 uPzp, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium
Zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta
(poręczyciela).
7. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od
spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej
dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem odrzucenia oferty
Wykonawcy.
8. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w rozdz. XV SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdz.
X pkt 1 ppkt 1 swz składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo lub inny
dokument ustanawiający pełnomocnika winno być załączone do oferty.
Pełnomocnictwo winno:
a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,
b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,
c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
niniejszego zamówienia.
6) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym
rejestrze.
8) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi
sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
9) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
10) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę
wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy znajdują się w załączniku nr 8- Wzór umowy w rozdz. XIV. "Zmiany postanowień
umowy" - ze względu na ograniczenia techniczne formularza ogłoszenia dot. maksymalnej ilości znaków)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Gminy Leżajsk) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Opis przedmiotu zamówienia cd. (dla części 1, 2, i 3)

Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy sformułowanie „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.

Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
Wykonawca może zastosować inne podstawy ceny jednostkowej (pozycje KNR) niż podane przez Zamawiającego z zachowaniem zakresu robót objętego daną pozycją.
Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona.
W cenach jednostkowych pozycji kosztorysowych należy ująć wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na jej wykonanie, określone dla tej roboty w dokumentacji projektowej, tj. muszą one obejmować m.in. koszty pośrednie i zysk.
Kosztorys ofertowy uproszczony w musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji oraz sumowanie rozdziałów.
Wykonawca podczas odbioru przedstawi Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracja zgodności, tabelę z obmiarem robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.